Hiksemi wchodzi do gry. Nowa, ale znana marka na rynku pamięci i dysków
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Hikvision, gigant rynku sprzętu do monitoringu, który zatrudnia na całym świecie ponad 34 tys. pracowników, zdecydował się na wyodrębnienie nowej marki - Hiksemi, która przejmie dział podzespołów komputerowych od Hikstorage.
Hikstorage, które dotychczas odpowiadało za nośniki pamięci i RAM marki Hikvision, posiada własną fabrykę podzespołów, co gwarantuje pełną kontrolę nad jakością produkowanych komponentów i rozbudowanego działu R&D. To podstawa działania firmy, która od 2017 roku poświęca się tworzeniu niezawodnych rozwiązań w zakresie nośników danych i pamięci RAM dla najbardziej wymagających użytkowników.
Owocem tego nieustannego rozwoju firmy, która sukcesywnie zwiększa swoje portfolio pamięci RAM i dysków SSD, jest nowo utworzona marka Hiksemi. Wyodrębnienie nowego podmiotu, który w całości koncentrować będzie się na podzespołach, pozwolić ma na celowane inwestycje w dział badawczo-rozwojowy, a tym samym szybszy rozwój jeszcze lepszych produktów.
Od teraz bogata oferta dysków SSD, kart pamięci, nośników USB Flash oraz pamięci RAM będzie dostępna - również w Polsce - pod marką Hiksemi.
Przy okazji Hiksemi dzieli się także ambitnymi planami na najbliższą przyszłość, obejmującymi intensywny rozwój segmentu gamingowego, ale o wszelkich nowościach będziemy informować w osobnych komunikatach.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.