Komunikaty PR

Hillebrand Poland - rekordowy wzrost przychodów i umocnienie pozycji lidera

2021-06-22  |  12:00
Biuro prasowe

Hillebrand Poland, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, zakończył pierwsze półrocze rekordowym wzrostem przychodów o ponad 80 proc. i zysku netto o blisko 40 proc., w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Tegoroczne strategiczne przejęcia innych firm przez Grupę Hillebrand wzmocniły jej globalną pozycję i ofertę usług transportowych zarówno płynnych produktów masowych jak i niewielkich ilości alkoholi, w tym również obsługę rynku e-commerce. Hillebrand Poland korzystając z tych zasobów, stawia teraz na przyspieszenie tempa wzrostu w naszym kraju.

Globalny gracz i innowator w obsłudze rynku beverage

Hillebrand od ponad 175 lat specjalizuje się w obsłudze branży beverage i napojów alkoholowych, współpracując z ponad 25 tys. producentów i dystrybutorów. Firma realizuje plan rozwoju biznesu na wszystkich kluczowych rynkach dla tej branży, ukierunkowany na doskonalenie jakości obsługi klientów i oferty dedykowanych rozwiązań, także poprzez strategiczne akwizycje. Znaczący wpływ na dalszą ekspansję usług mają ostatnie przejęcia Hillebrand dwóch czołowych graczy w swoich segmentach usług. Pierwszą z nich jest działający w 29 krajach Braid, lider rynku logistyki towarów płynnych i jeden z największych na świecie operatorów wykorzystujących ISO tanki do transportu artykułów spożywczych, z własnymi zakładami produkcyjnym w Wlk. Brytanii i Chinach. To pozwoliło Hillebrand na rozszerzenie portfolio własnych, innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych do przewozu płynów, takich jak flexitanki czy folie termoizolacyjne VinLiner. Druga przejęta przez Hillebrand firma to VignoblExport, specjalista się w obsłudze transportów niewielkich ilości alkoholi, tj. próbki napojów alkoholowych na degustacje, zamówienia dla enoturystyki czy sprzedaży internetowej. To otworzyło Hillebrand także nowe możliwości rozwoju i rozszerzenia usług w obsłudze dostaw w kanale e-commerce. Pozycję Hillebrand na światowych rynkach umocniła też akwizycja niemieckiej firmy 3W-Logistik oraz Royal Logistics, przejętej w ramach inwestycji w rozwój sieci w USA.   

Hillebrand umacnia pozycję lidera w Polsce

Rekordowy wzrost przychodów i szybki rozwój polskiego oddziału Hillebrand w pierwszej połowie roku (rekordowy wzrost przychodów o ponad 80 proc. i zysku netto o blisko 40 proc., w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.) to efekt zaangażowania zespołu i dynamicznego rozwoju biznesu w naszym kraju. W tym realizacja globalnych projektów, nowe kontrakty i stale poszerzane grono klientów. Teraz Hillebrand planuje kolejne inwestycje tj. wdrożenia nowych rozwiązań dla klientów.

-  Tym, co nas wyróżnia na rynku, jest zgrany zespół spedytorów, zaangażowany i nastawiony na  indywidualne podejście do klientów, mający wyjątkową wiedzą o logistyce i specyfice obsługi napojów oraz alkoholi. Jesteśmy gotowi na ekspansję i wzmacnianie naszej pozycji lidera logistycznego na polskim rynku beverage – mówi Ellina Lolis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.

W budowaniu swojej pozycji, Hillebrand Poland wykorzystuje w pełni zasoby i infrastrukturę globalnej sieci Grupy Hillebrand, oferując najwyższej klasy usługi logistyczne, transportowe i spedycyjne (fracht morski, lotniczy, drogowy, kolejowy) oraz celne (odprawy celne, składy celne i magazynowanie) a także innowacyjne rozwiązania technologiczne dla klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.