Komunikaty PR

HP rozszerza program partnerski HP Amplify

2021-07-23  |  11:15
Biuro prasowe

Z początkiem maja br. firma HP Inc. ogłosiła rozszerzenie programu HP
Amplify – pierwszego w swoim rodzaju globalnego programu partnerskiego, który od teraz obejmie również ponad 1350 dostawców online’owych, omnichannel i stacjonarnych Partnerów handlowych.

 

Udoskonalona wersja programu, wprowadzonego jesienią 2020 r. dla Partnerów handlowych, zapewnia dostęp do narzędzi niezbędnych do transformacji cyfrowej i wzrostu w czasach ewoluujących zachowań zakupowych konsumentów. Od 2 sierpnia 2021 r. firma HP zainicjuje przejście Partnerów detalicznych1 do programu HP Amplify i będzie kontynuować ten proces w kolejnych miesiącach.

 

HP Amplify zostało zaprojektowane tak, aby zapewniać dwie różne ścieżki dla handlu detalicznego (Synergy oraz Power, gdzie druga obejmuje również program Power CDR Retail skierowany do pod-dystrybutorów detalicznych). Od samego początku program był projektowany w taki sposób, aby umożliwić analizę danych i dostarczać szczegółowych informacji w różnych obszarach sprzedaży, aby wykorzystać je do rozwoju nowych strategii innowacji i systemów nagradzania Partnerów za ich wydajność
i współpracę. Rezultatem tych działań jest postępująca transformacja cyfrowa, budująca kulturę pracy,
a dzięki wspólnym narzędziom poszerzająca także globalny know-how.

 

Dla całej branży IT, a w szczególności dla kanału sprzedaży detalicznej, jasnym jest, że forma prowadzenia biznesu musi ulec zmianie. HP Amplify nie tylko ułatwia współpracę z HP, ale również wyznacza jasną ścieżkę, opartą na sprawdzonych schematach, którą mogą podążać Partnerzy firmy. Wszystko po to, by pomóc im w budowaniu wzrostu sprzedaży w przyszłości – tłumaczy Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska. Wraz z naszą społecznością Partnerów, rozwijajmy nowe obszary, które dadzą nam przewagę nad konkurencją.

 

Nowe zasady handlu detalicznego

Branża detaliczna znacząco przyspieszyła swój rozwój, poprzez z rosnące (również z powodu pandemii) zapotrzebowanie klientów na rozwiązania IT w zdalnej  pracy, nauce i rozrywce. Według firmy Gartner, wykorzystanie zachodzącej transformacji będzie miało kluczowe znaczenie dla budowania i utrzymywania elastyczności, jakiej wymaga prowadzenie działalności gospodarczej w dzisiejszych czasach. W najbliższej przyszłości zmiany zachowań konsumentów będą miały większy wpływ na wartość w handlu detalicznym niż jakikolwiek inny czynnik.

 

Podczas gdy ruch w sklepach stacjonarnych zmalał, sprzedaż e-commerce wzrosła o ponad 27% w 2020 roku. Co więcej, oczekuje się, że do 2025 roku będzie stanowić 40% całkowitej sprzedaży towarów konsumenckich. Trendy, takie jak praca w modelu hybrydowym, pojawienie się prosumentów oraz ciągły rozwój handlu elektronicznego sprawiają, że współpraca z Partnerami branży detalicznej stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Wraz z wprowadzeniem programu HP Amplify, firma HP pomaga sprzedawcom detalicznym z korzyścią dostosować się do tych zmian.

 

Obecnie klienci domagają się bliższych i bardziej spersonalizowanych relacji z markami – twierdzi Quentin Duminy, Global Buyer w Grupie Auchan, wiodącym sprzedawcą detalicznym z Francji. – Program HP Amplify for Retail pozwoli nam pogłębiać naszą wiedzę na temat wzorców konsumpcji za pomocą analizy danych, tak aby właściwie zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, zarówno online jaki i w sklepach stacjonarnych.

 

Wydajność, Możliwości i Współpraca

HP Amplify oferuje specjalną platformę, zaprojektowaną tak aby wspierać rozwój strategii rynkowych. Działalność platformy opiera się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy.

 

Wydajność

Nowy program nagradza Partnerów zgodnie z różnorodnymi wskaźnikami wydajności związanymi ze sprzedażą produktów i przychodami. Spójny system wynagrodzeń, stymulatory sprzedaży i inne
narzędzia pomagają Partnerom detalicznym w ocenie wydajności i skuteczności działań.

 

Możliwości

Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukcesy w oparciu o nowe możliwości, takie jak analizy danych, modele usług, działanie handlu online i stacjonarnego. HP Amplify nagradza Partnerów, którzy inwestują w rozwój, szkolenia i zdobywanie wiedzy. Dzięki takim działaniom mogą oni konkurować i odnosić sukcesy w świecie zdominowanym przez e-commerce.

 

Współpraca

Transformacja wymaga partnerskiej kooperacji. Firmy, które regularnie współpracują z dostawcami,
mogą wykazać wyższy wzrost, niższe koszty operacyjne i większą rentowność niż ich koledzy z branży. Firma HP będzie ściśle współpracować z Partnerami, aby zoptymalizować sprzedaż za pomocą narzędzi na poziomie sklepu i zaleceń dotyczących różnych kategorii.

 

Dodatkowe informacje na temat HP Amplify i FAQ dla Partnerów można znaleźć na stronie HP Press Center.

 

Ścieżka ku zrównoważonej przyszłości

Program HP Amplify może pomóc w zwróceniu uwagi na działania sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi. Zainicjowany na początku tego roku dla Partnerów handlowych, HP Amplify™ Impact jest pierwszym w branży programem oceny Partnerów opartym na zasadach zrównoważonego rozwoju, dla którego priorytetem są: planeta (z naciskiem na działania na rzecz klimatu), ludzie (kwestie praw człowieka i równości społecznej), wspólnota (oraz jej cyfrowy kapitał).

 

Program HP Amplify Impact pomaga Partnerom wyznaczać oraz realizować śmiałe i długoterminowe cele. Partnerzy, którzy przystąpią do Programu HP Amplify Impact, dzięki współpracy z HP zyskają dostęp do rozbudowanego zaplecza inwestycji i inicjatyw firmy.

 

Firma HP, która uznawana jest za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie, do programu HP Amplify Impact przyjęła już ponad 1000 Partnerów z różnych krajów. Stanowi to istotny krok w realizacji celu firmy, jakim jest zdobycie tytułu najbardziej zrównoważonej i uczciwej firmy technologicznej do 2030 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.