Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active teraz w nowej, atrakcyjnej cenie 499 zł
Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active, inteligentne zegarki sportowe wyróżniające się wytrzymałą baterią i nowoczesnym designem, od 24 lutego można kupić w nowej rekomendowanej cenie detalicznej – 499 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Huawei Watch GT to seria smartwatchy sportowych, które zyskały uznanie konsumentów dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Na całym świecie, w ciągu roku od premiery, zostały sprzedane trzy miliony zegarków z serii Watch GT.
Smartwatche Huawei Watch GT Sport i Huawei Watch GT Active można kupić w nowej cenie w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych partnerów akcji i na stronie internetowej.
Huawei Watch GT – innowacyjne funkcje dla aktywnych i długi czas pracy na jednym ładowaniu
Zegarki Huawei Watch GT łączą w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Zegarki wyposażone są w kolorowy ekran AMOLED z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala. Huawei Watch GT wyposażone są w bogaty wybór funkcji monitorujących aktywność fizyczną i sen – technologia TruSleep™ 2.0 wykrywa typowe problemy związanych ze snem i zapewnia ponad 200 ewentualnych propozycji dotyczących poprawy jego jakości. Oba modele wspierają kilkanaście trybów sportowych, m. in. bieganie i jazdę na rowerze.
Użytkownik Watch GT Sport wyposażony jest w silikonowy pasek sportowy, który sprawdzi się podczas aktywności sportowych. Huawei Watch GT Active wyróżnia się obudową opartą na ceramicznej konstrukcji z elementami z tytanowej stali nierdzewnej, dzięki czemu zegarek jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i niełatwy do zarysowania. Komfort użytkowania podnosi także elastyczny pasek wykonany z syntetycznego, hipoalergicznego kauczuku.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.