Komunikaty PR

ID Logistics podpisuje nowy kontrakt z Nutrabolt

2022-10-14  |  10:00
Biuro prasowe

ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, podpisał nowy kontrakt z Nutrabolt, producentem napojów energetycznych. W ramach współpracy partnerskiej operator odpowiada za zarządzanie operacjami logistycznymi i usługami co-packingu w  centrum dystrybucji w stanie Nowy Jork (USA).

Nutrabolt to jedna z najszybciej rozwijających się firm produkujących napoje energetyczne w Stanach Zjednoczonych. ID Logistics został wybrany partnerem strategicznym, który ma wspierać jej rozwój na rynkach: krajowym i międzynarodowych. Nowe centrum dystrybucji, położone na wschodnim wybrzeżu USA, jest piątą operacją zarządzaną przez operatora logistycznego dla Nutrabolt. Magazyn o powierzchni 21 000 m² położony jest w Rotterdamie w stanie Nowy Jork, w odległości ok. 16 km od zakładu produkcyjnego.

USŁUGI ID LOGISTICS POD ZNAKIEM WYDAJNOŚCI

W ramach współpracy ID Logistics odpowiada za nadzór nad operacjami co-packingu, a także inne usługi logistyczne, w tym zarządzanie ofertą transportu dedykowanego między nowym centrum dystrybucji a zakładem produkcyjnym. To ma pozwolić fabryce na utrzymanie tempa produkcji na poziomie 20 godzin dziennie i tym samym wysyłkę blisko 5 500 ładunków rocznie.

Centrum dystrybucji posiada stację co-packingu, która usprawnia i konsoliduje sieć logistyczną Nutrabolt, jednocześnie zapewniając oszczędność kosztów, większą elastyczność w zarządzaniu zapasami i wzrost wydajności. Zastosowane rozwiązania mają ugruntować obecność Nutrabolt w szybko rozwijających się kanałach dystrybucji takich jak sklepy typu convenience czy e-commerce.

ID Logistics jest dla nas wspaniałym partnerem już od ponad pięciu lat. Nasze potrzeby i profil produktu ewoluowały wraz z naszym rozwojem, a zespół ID Logistics udzielił nam pełnego wsparcia w określeniu pozycji i sposobu jej osiągnięcia z logistycznego punktu widzenia" - Tom Mallory, wiceprezes ds. globalnej logistyki, Nutrabolt.

Podpisując nowy kontrakt w zakresie obsługi produktów masowej konsumpcji, Grupa ID Logistics potwierdza swoje ambicje dynamicznego rozwoju w Stanach Zjednoczonych, w kilka miesięcy po przejęciu Kane Logistics i sfinalizowaniu jej integracji.

ID LOGISTICS STAWIA NA DYNAMICZNY ROZWÓJ W USA

Grupa ID Logistics rozpoczęła swoją działalność w Stanach Zjednoczonych w 2019 roku, po strategicznym przejęciu amerykańskiej firmy Jagged Peak, specjalizującej się w usługach logistycznych e-commerce, multi-channel oraz FMCG. W kwietniu br. Grupa zakończyła proces nabycia 100% udziałów kolejnej amerykańskiej firmy - Kane Logistics, wyspecjalizowanej w logistyce kontraktowej i usługach magazynowych z wartością dodaną. Do grona jej klientów należeli głównie producenci dóbr konsumpcyjnych, żywności i napojów oraz specjaliści handlu detalicznego. Nowa akwizycja nie tylko umocniła pozycję Grupy ID Logistics i jej oddziału, ID Logistics US,  ale przede wszystkim zapewniła nowe możliwości szybkiego rozwoju na jednym z największych rynków na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.