ID Logistics podpisuje nowy kontrakt z Nutrabolt
ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, podpisał nowy kontrakt z Nutrabolt, producentem napojów energetycznych. W ramach współpracy partnerskiej operator odpowiada za zarządzanie operacjami logistycznymi i usługami co-packingu w centrum dystrybucji w stanie Nowy Jork (USA).
Nutrabolt to jedna z najszybciej rozwijających się firm produkujących napoje energetyczne w Stanach Zjednoczonych. ID Logistics został wybrany partnerem strategicznym, który ma wspierać jej rozwój na rynkach: krajowym i międzynarodowych. Nowe centrum dystrybucji, położone na wschodnim wybrzeżu USA, jest piątą operacją zarządzaną przez operatora logistycznego dla Nutrabolt. Magazyn o powierzchni 21 000 m² położony jest w Rotterdamie w stanie Nowy Jork, w odległości ok. 16 km od zakładu produkcyjnego.
USŁUGI ID LOGISTICS POD ZNAKIEM WYDAJNOŚCI
W ramach współpracy ID Logistics odpowiada za nadzór nad operacjami co-packingu, a także inne usługi logistyczne, w tym zarządzanie ofertą transportu dedykowanego między nowym centrum dystrybucji a zakładem produkcyjnym. To ma pozwolić fabryce na utrzymanie tempa produkcji na poziomie 20 godzin dziennie i tym samym wysyłkę blisko 5 500 ładunków rocznie.
Centrum dystrybucji posiada stację co-packingu, która usprawnia i konsoliduje sieć logistyczną Nutrabolt, jednocześnie zapewniając oszczędność kosztów, większą elastyczność w zarządzaniu zapasami i wzrost wydajności. Zastosowane rozwiązania mają ugruntować obecność Nutrabolt w szybko rozwijających się kanałach dystrybucji takich jak sklepy typu convenience czy e-commerce.
„ID Logistics jest dla nas wspaniałym partnerem już od ponad pięciu lat. Nasze potrzeby i profil produktu ewoluowały wraz z naszym rozwojem, a zespół ID Logistics udzielił nam pełnego wsparcia w określeniu pozycji i sposobu jej osiągnięcia z logistycznego punktu widzenia" - Tom Mallory, wiceprezes ds. globalnej logistyki, Nutrabolt.
Podpisując nowy kontrakt w zakresie obsługi produktów masowej konsumpcji, Grupa ID Logistics potwierdza swoje ambicje dynamicznego rozwoju w Stanach Zjednoczonych, w kilka miesięcy po przejęciu Kane Logistics i sfinalizowaniu jej integracji.
ID LOGISTICS STAWIA NA DYNAMICZNY ROZWÓJ W USA
Grupa ID Logistics rozpoczęła swoją działalność w Stanach Zjednoczonych w 2019 roku, po strategicznym przejęciu amerykańskiej firmy Jagged Peak, specjalizującej się w usługach logistycznych e-commerce, multi-channel oraz FMCG. W kwietniu br. Grupa zakończyła proces nabycia 100% udziałów kolejnej amerykańskiej firmy - Kane Logistics, wyspecjalizowanej w logistyce kontraktowej i usługach magazynowych z wartością dodaną. Do grona jej klientów należeli głównie producenci dóbr konsumpcyjnych, żywności i napojów oraz specjaliści handlu detalicznego. Nowa akwizycja nie tylko umocniła pozycję Grupy ID Logistics i jej oddziału, ID Logistics US, ale przede wszystkim zapewniła nowe możliwości szybkiego rozwoju na jednym z największych rynków na świecie.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.