Idea Getin Leasing po raz piąty „Firmą Przyjazną Klientowi”
VB Leasing SA w restrukturyzacji
ul. Fabryczna 6
53-609 Wrocław
media|vbl.pl| |media|vbl.pl
+48 71 33 44 943
www.vbleasing.pl
Idea Getin Leasing po raz piąty z rzędu została doceniona przez klientów i otrzymała prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie.
W tegorocznej edycji niezależnego badania klienci Idea Getin Leasing oceniali Spółkę aż w 6 kategoriach: gotowość do rekomendacji (NPS), ogólne zadowolenie, podejście do klientów, Customer Effort Score (CES), jakość obsługi i proces zakupowy. We wszystkich badanych obszarach Idea Getin Leasing otrzymała bardzo wysokie noty, a gotowość klientów do polecenia usług Idea Getin Leasing wzrosła w stosunku do 2019 r. aż o 5 punktów procentowych. Klienci w swoich ocenach wyróżnili jakość obsługi, zarówno na etapie zawarcie umowy, jak i w trakcie jej trwania (94% pozytywnych ocen). Bardzo dobrze ocenili także rozwiązania wprowadzone przez Idea Getin Leasing w związku z pandemią - ofertę restrukturyzacji i możliwość zdalnego załatwienia formalności (85% pozytywnych ocen).
– Od pięciu lat poddajemy się regularnie badaniu, słuchamy uważnie uwag klientów i systematycznie usprawniamy procesy. Ten rok był jednak wyjątkowy. Jesteśmy dumni, że w tak trudnym czasie pandemii sprostaliśmy oczekiwaniom naszych klientów. Pomimo lawiny spraw, przy ogromnym zaangażowaniu osób z wielu obszarów, udało nam się wspólnie zapracować na lepsze oceny niż w poprzednich latach. Bardzo dziękujemy klientom, że doceniają naszą pracę – podkreśla Małgorzata Szmidt- Korczowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA.
Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” przyznany został przez klientów Idea Getin Leasing. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI w dniach 19-29 października 2020 roku.
„Firma Przyjazna Klientowi” jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką ja kość obsługi. Organizatorem programu jest agencja badawcza Experience Institute.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.