Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem
Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe
organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na dużą skalę. Z pomocą mogą przyjść rozwiązania dotychczas związane z platformami do komunikacji omnichannel. Zdaniem Infobip narzędzia takie jak np. chatboty znacznie pomagają w realizowaniu misji informacyjnej oraz koordynowaniu sytuacji kryzysowej związanej z pandemią. Infobip wraz z WhatsAppem już teraz bezpłatnie wspierają walkę z koronawirusem wraz z rządami realizując komunikację w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Katarze, Pakistanie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach czy Nigerii.
„Pandemia koronawirusa to sytuacja realnego zagrożenia – na nogi zostały postawione służby niemal wszystkich państw, a w wielu miejscach wprowadzono ograniczenia lub restrykcyjne procedury związane z przemieszczaniem się obywateli. Jednocześnie, ze względu na skalę problemu, rządom w dużej mierze zależy na tym, aby możliwie jak najszybciej kluczowe informacje dotarły do jak największej liczby ludzi, wspierając proces walki z rozwojem pandemii. Oczywiście istnieją rządowe kanały informacyjne w postaci witryn internetowych lub numerów informacyjnych, ale ich możliwości informowania mają ograniczoną skalę. Pomocne okazują się tu dotychczas używane i sprawdzone na gruncie komercyjnym narzędzia komunikacji omnichannel, umożliwiające dialog i wymianę informacji z ludnością poprzez wiarygodne, popularne kanały takie jak WhatsApp, Obecnie bezpłatnie pomagamy resortom zdrowia z różnych krajów we wdrożeniu takiej komunikacji aktywnie wspierając walkę z koronawirusem” – mówi Magdalena Dudek, Senior Sales Manager w firmie Infobip.
WhatsApp udostępnił swoją platformę rządowym resortom zdrowia, zaś Infobip odpowiada za wdrożenie w jej ramach chatbotu, numeru WA, techniczne wdrożenie funkcjonalności oraz jej bieżące techniczne wsparcie. Działania w obliczu światowego kryzysu zdrowotnego są wykonywane bezpłatnie. Za pomocą rozwiązań dostarczanych przez Infobip możliwe jest nie tylko udzielanie informacji, ale i komunikacja zwrotna z odbiorcą.
Dostarczany przez Infobip chatbot jest dodatkowym źródłem kluczowych, merytorycznych informacji na temat koronawirusa SARS-CoV-2. Działa w formie wirtualnego asystenta wspierającego komunikację i edukację. Jest prosty i przystępny w obsłudze, dostępny natychmiastowo w modelu 24/7.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.