Komunikaty PR

Integracja pracowników w nowej rzeczywistości, czyli postpandemiczne eventy.

2022-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Krzywa zachorowań na COVID-19 w Europie Zachodniej wypłaszcza się – podaje WHO. Dane dają nadzieję na powrót do znanej nam normalności i organizowania eventów. Jak powinna przebiegać integracja pracowników? Firmy wybierają dziś trzy główne nurty: kolacje w miłych okolicznościach przyrody, kilkudniowe wyjazdy bądź wydarzenia hybrydowe. Sprawdź, co będzie królować na wiosnę.

Koronawirus przyspieszył zmiany, których utrwalenie zajęłoby lata. Przemysł eventowy może odrabiać straty związane z pandemią nawet do 2023 roku – podają wybrane źródła. Rzeczywistość pokazuje jednak, że eventy będą organizowane coraz częściej – również te w formie hybrydowej, a także zupełnie online’owej.  

Integracja pracowników online pozostanie z nami na dłużej

Wiele osób docenia imprezy hybrydowe ze względu na elastyczność i zasięg wydarzenia wirtualnego. Firmy nadal będą organizować zarówno wydarzenia online, jak i w formie hybrydowej.

 – Nowa rzeczywistość eventowa to ogromne wyzwanie dla firm, które zajmują się integracją pracowników. Z uwagi na pandemię tak naprawdę nie wiadomo, ile osób będzie brało udział w danym wyjeździe. W związku z tym organizatorzy powinni zadbać o odpowiednią przestrzeń w miejscu, do którego się wybierają. Sala szkoleniowa musi posiadać duże ekrany i zaplecze techniczne, aby pracownicy będący online czuli się częścią wyjazdu integracyjnego – mówi Katarzyna Bemsz z Agencji Eventowej Commplace.

Imprezy organizowane w formie hybrydowej są jednak mniej rentowne niż standardowe eventy. Tylko 25 proc. firm jest w stanie zorganizować dochodowe wydarzenie online[1].

Firmy eventowe wykażą się dużą elastycznością

Firmy eventowe, które notowały ogromne straty podczas pandemii, aby zachęcić klientów do organizacji integracji będą prześcigać się w pomysłach. Duża elastyczność – tym na pewno będą się charakteryzować.

 – W cenie są eventy szyte na miarę. Wraca wszystko to, co zdrowe i naturalne. Firmy po czasie stagnacji poszukują imprez dla pracowników ze scenariuszami dostosowanymi do ich potrzeb. Modne są warsztaty kulinarne ze znanymi blogerami bądź kucharzami, a także degustacja lokalnej i regionalnej żywności. A wszystko w myśl team buildingu. Ponadto modne są wyprawy survivalowe, a także inne aktywności sportowe – wylicza Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy.

Według badania GBTA, 67% firm oczekuje, że branża eventowa będzie organizować coraz więcej imprez już w pierwszym kwartale 2022 r., a 52% respondentów spodziewa się, że proste spotkania (liczba uczestników 50 lub mniej) powróci do znanej nam normy w ciągu roku. Zdaniem większości respondentów, w przypadku większych wydarzeń i konferencji, powrót do poziomu sprzed pandemii może potrwać od dwóch do trzech lat[2].

Czy integracja dla pracowników będzie taka, jak dawniej?

Firmy organizujące integrację zwrócą uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed pandemią. Konieczne będzie dbanie o środki bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zmiany operacyjne w obiektach. Istotne będą praktyki przygotowywania posiłków, sposób ich podania, a także pochodzenie żywności. Co ciekawe – wg badania GBTA – aż 83% firm stwierdziło, że uczestnicy powinni być obecnie zobowiązani do noszenia masek podczas integracji dla pracowników. Aż 70 proc. firm jest zdania, że uczestnicy integracji powinni być testowani na COVID, a blisko połowa chce, by w imprezach brały udział tylko zaszczepione osoby.

 

 


[1] https://explodingtopics.com/blog/event-industry-trends

[2] https://www.cvent.com/en/blog/events/corporate-meetings-event-trends

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.