Intensywny rozwój SwipBox w Finlandii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Rynek e-commerce w Finlandii gwałtownie przyspieszył między innymi w wyniku pandemii, a wraz z nim wzrósł popyt na automaty paczkowe. Lehtipiste, firma dystrybuująca gazety i magazyny na terenie całego kraju, w ciągu kilku najbliższych miesięcy podwoi swoją sieć urządzeń do odbioru przesyłek. Dostawcą automatów pod marką Pakkettpiste jest SwipBox.
W ostatnich latach Lehtipiste oraz SwipBox rozwijały gęstą i agnostyczną sieć automatów pod nazwą Pakkettpiste na terenie Finlandii. Ze względu na intensywny rozwój e-handlu i wymagań użytkowników końcowych w zakresie wygodnych dostaw pierwszej oraz ostatniej mili, obie firmy zdecydowały się rozszerzyć współpracę. Do końca września sieć obejmie ponad 2400 urządzeń w około 600 lokalizacjach.
Nasze działania pozwoliły zwiększyć wygodę kupujących online w Finlandii poprzez sukcesywne rozszerzanie sieci automatów. SwipBox jest jednym z liderów w naszym regionie i doskonale rozumie nasze lokalne potrzeby, wspierając nas w dostarczaniu rozwiązań, z których mogą korzystać nasi klienci – powiedział Timo Varri, dyrektor ds. produkcji i logistyki w Lehtipiste.
Zakupy internetowe w Finlandii osiągają dynamiczne wzrosty podobnie jak popyt na dostarczanie przesyłek za pomocą automatów. Zwiększenie liczby naszych urządzeń na jednym z kluczowych, europejskich rynków daje nam możliwość dalszego rozwoju oraz skutecznej implementacji naszych innowacyjnych rozwiązań – dodał Kasper Cort, CCO w SwipBox.
Pakkettpiste jest otwartą siecią agnostyczną, z której mogą korzystać różni przewoźnicy na ostatniej mili dostaw. Sieć korzysta z ekosystemu automatów paczkowych SwipBox Classic.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.