Komunikaty PR

i-PRO obchodzi pierwsze urodziny

2022-10-19  |  15:00

Dostrzegając szybkie tempo innowacji i wzrostu firmy od momentu uniezależnienia się od Panasonic w 2019 roku, i-PRO Co, Ltd., globalny lider w zakresie profesjonalnych systemów bezpieczeństwa specjalizujący się w kamerach wspomaganych sztuczną inteligencją, bezpieczeństwie publicznym i urządzeniach medycznych, świętuje kluczowe osiągnięcia, które będą kształtować przyszłość branży bezpieczeństwa.

 

Założona w październiku 2019 roku, jako spin-off z Panasonic Security Systems Business Division, dziś firma i-PRO zajmuje wyjątkową pozycję na rynku zabezpieczeń, łącząc w sobie siłę i innowacyjnego ducha firmy typu start-up wraz z bogatym dziedzictwem i zestawem umiejętności nabytych przez ponad 60 lat innowacji z Panasonic. Skupiając się na rozwoju biznesu za pomocą nowych technologii, wspieranych przez nową wizję i nową strategię, i-PRO EMEA obchodzi swoją pierwszą rocznicę istnienia jako niezależna firma.

 

Upowszechnienie sztucznej inteligencji

 

Misją firmy i-PRO jest powszechne udostępnienie możliwości sztucznej inteligencji na całym rynku nadzoru. W ciągu ostatniego roku firma wprowadziła ponad 100 nowych kamer wyposażonych w AI (w tym nagradzaną kamerę wieloczujnikową), czyniąc i-PRO jedną z najbardziej innowacyjnych firm na rynku zabezpieczeń.

 

Kamery AI nie wszystkie są stworzone jednakowo: implementacja sztucznej inteligencji przez i-PRO różni się od innych produktów na rynku. Wykorzystując potężne chipy Ambarella, kamery i-PRO mają do dyspozycji niesamowitą moc AI, która pozwala im uruchamiać wiele analiz jednocześnie. Przetwarzanie krawędziowe, zwłaszcza w przypadku opartego na sztucznej inteligencji wykrywania obiektów i danych atrybutowych, odciąża serwery back-endowe, czy to lokalne czy w chmurze, umożliwiając skalowanie systemu bez znaczących dodatkowych kosztów.

 

Według Novaira Insights, AI deep learning będzie stanowić 58% światowego rynku kamer monitoringu do 2026 roku. Uważamy, że zdolność do analizy danych, liczenia ludzi, rozpoznawania tablic rejestracyjnych, identyfikacji pojazdów, kolorów itp. powinna być standardową ofertą w kamerach.

 

Dzięki kamerom z obsługą sztucznej inteligencji klienci mogą zaspokoić dzisiejsze potrzeby, jednocześnie zabezpieczając swoje instalacje na przyszłość, bez ponoszenia znacznych kosztów, powiedział Norio Hitsuishi, Global Head of Product Management w i-PRO. Ale co ważniejsze, AI zwiększa świadomość sytuacyjną w czasie rzeczywistym i pozwala, aby bezpieczeństwo stało się proaktywne, a nie reaktywne, dodaje Hitsuishi.

 

Cybersecurity

 

IoT i inteligentne urządzenia, w tym kamery wspomagane sztuczną inteligencją na krawędzi, mają wysoką odporność na cyberataki, które mogą zagrozić całej organizacji. Osiągnąwszy najwyższy poziom certyfikacji cyberbezpieczeństwa ze zgodnością do FIPS 140-2 poziomu 3, rozwiązania i-PRO są zgodne z NDAA, godne zaufania i cyberbezpieczne.

 

Ponieważ zagrożenia cybernetyczne wciąż ewoluują i stają się coraz bardziej wyrafinowane, konieczne jest edukowanie nas samych, integratorów systemów i użytkowników końcowych w zakresie najlepszych praktyk i tego, czego należy szukać podczas określania dobrze zabezpieczonego systemu. Bezpieczeństwo cybernetyczne jest sprawą globalną, a i-PRO chce być liderem w dziedzinie otwartego AI-edge computing poprzez sprzęt zgodny z NDAA i cyberbezpieczny, aby zapewnić integralność metadanych, mówi Gerard Figols, prezes i-PRO EMEA.

 

Strategia łańcucha dostaw

 

Pomimo szybkiej inflacji i niedoborów komponentów w branży, i-PRO zobowiązało się również do utrzymania konkurencyjnych cen. Firma wprowadziła również usługę szybkiej dostawy z nawet dwu- lub trzydniowym terminem realizacji dla kluczowych modeli, aby zapewnić swoim partnerom możliwość zaspokojenia wymagań projektowych. Czas realizacji zamówień i-PRO był znacznie krótszy niż u innych producentów dzięki temu, że firma posiada własną fabrykę i efektywnie zarządza zapasami komponentów.

 

Dzięki własnemu zapleczu produkcyjnemu i bliskiej współpracy z kluczowymi dostawcami byliśmy w stanie produkować i dostarczać produkty niezawodnie i terminowo. Podkreśla to zaangażowanie i-PRO w bycie elastycznym i zwinnym producentem dla naszych klientów i pozycjonuje nas jako zaufanego partnera nowej generacji dla branży zabezpieczeń, komentuje Figols.

 

Dzielenie się wiedzą w celu rozpowszechniania innowacji

 

Segment AI na rynku kamer dozorowych rozwija się szybko, podobnie jak linia kamer firmy i-PRO. Aby zapewnić swoim interesariuszom zaufane i dynamiczne sposoby dostępu do informacji i zasobów, firma i-PRO wprowadza szereg narzędzi i inicjatyw mających na celu zapewnienie bezproblemowych doświadczeń dla swoich partnerów i klientów. Obejmuje to uruchomienie nowej platformy i-PRO Active Learning, dzięki której można uzyskać dostęp do szkoleń na żądanie dotyczących najnowszych produktów i technologii firmy i-PRO, a także dokumentacji i wsparcia technicznego.

 

Na tym szybko zmieniającym się rynku naszym głównym celem jest pomoc partnerom w rozwoju i utrzymaniu się na szczycie, aby zapewnić wzajemną wiedzę i rozwój, mówi Gerard Figols.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.