Komunikaty PR

Jak urządzić mieszkanie zgodnie z trendami 2020?

2020-02-06  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Od dłuższego czasu możemy zaobserwować, że trendy wnętrzarskie podlegają raczej ewolucji niż rewolucji. W 2019 roku dużym zainteresowaniem cieszyły się meble o obłych kształtach. W modzie były kolory ziemi i dodatki z lastryko. W jakich wnętrzach będziemy chcieli mieszkać w nadchodzącym sezonie?  

Okrągłe kształty wciąż będą najchętniej wybieranymi – zarówno w przypadku mebli, jak i dekoracji. W przeciwieństwie do surowych, geometrycznych form, nadają przytulnego, domowego charakteru. Wciąż żywe będą inspiracje latami 70.

Stonowana paleta

Choć róż w wersji millennial pink jest wciąż popularny, dołączają do niego inne – także pastelowe – barwy. W topowych aranżacjach znajdziemy stonowaną miętę neo mint – nowoczesny odcień zieleni, świeży i kojący. Równie często będziemy sięgać po błękit w tonacji dusk blue – szarawy, jeansowy. Nie zabraknie też miodowej żółci czy owocowych, delikatnych barw w palecie pomarańczy.

Urban jungle

Istotnym trendem jest także roślinność. Będziemy sięgać zarówno po mięsiste, liściaste gatunki – pilea, pieniążek czy monstera – jak i delikatne oplątwy. 

Planując udekorowanie mieszkania czy balkonu roślinami, warto zwrócić uwagę na strony świata i nasłonecznienie. W nowoczesnych budynkach mieszkańcy niekiedy mają do dyspozycji dwa balkony, dzięki czemu mogą zagospodarować je zupełnie różną roślinnością. Takie rozwiązania zaproponowaliśmy chociażby we wrocławskiej inwestycji Pixel House, gdzie balkony są zorientowane po dwóch stronach – przeciwlegle lub w mieszkaniach narożnych. Od frontu zaprojektowaliśmy także szklaną fasadę, która pozwala na stworzenie zielonych oranżerii. Aranżacje pełne roślinności działają na nas kojąco, stąd ich tak duża popularność – opowiada Emil Basta z biura sprzedaży dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.

Nie będziemy jednak ograniczać się wyłącznie do wyposażania mieszkań w rośliny. Tym, co charakterystyczne, są także wszelkie motywy roślinne – od tapet, przez meble, aż po drobne dodatki – jak chociażby obrazy czy tekstylia.

Wspomnienie lat 90.

Coraz silniej tendencje w wystroju wnętrz dominowane są przez inspiracje latami 90. Pokolenie, które w tych czasach dorastało, dziś urządza swoje pierwsze samodzielne mieszkania – i sięga po elementy z czasów swojego dzieciństwa. Widać to chociażby w wielobarwnych, mocno nasyconych dodatkach, meblościankach czy stylizowanych sprzętach. To właśnie trend, który prawdopodobnie najmocniej będzie przybierał na sile – zarówno w kwestii aranżacji wnętrz, jak i przestrzeni miejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.