Komunikaty PR

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

2024-04-16  |  13:05
Biuro prasowe

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych zakupów (30%)[1]. Marka Orbit Refreshers przedstawia sposoby na ożywienie codziennej rutyny i wprowadzenie odrobiny zabawy do powtarzalnych domowych zadań. Kto powiedział, że codzienne obowiązki muszą być nudne?  

Badania przeprowadzone przez markę Orbit Refreshers pokazują, że istnieją sposoby na ożywienie porządkowej rutyny. Włączenie ulubionej piosenki lub pozwolenie sobie na roztańczoną chwilę przerwy – wszystko to może sprawić, że czas porządków będzie bardziej interesujący.  

W Polsce aż 80% respondentów twierdzi, że są zdecydowanie bardziej skłonni podjąć się prozaicznych obowiązków, jeśli mogą do nich dodać element zabawy. Aż 84% Polaków przyznaje, że są otwarci na poznanie nowych sposobów na uatrakcyjnienie wykonywania codziennych obowiązków [2].    

– Często to wcale nie wielkie sukcesy czy porażki decydują o naszym nastroju. Znaczący wpływ na to, jak się czujemy mają chwile małych niedogodności oraz przyjemności. Codzienna harówka, z wieloma nudnymi obowiązkami w ciągu dniu – od zakupów spożywczych, po wyrzucenie śmieci i sprzątanie, może sprawiać, że czujemy się trochę zdemotywowani. Negatywne nastawienie do nich wpływa na nasze samopoczucie – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager Orbit, Mars Polska.  

Dla tych, którzy chcą wprowadzić trochę zabawy do swoich codziennych zadań, marka Orbit Refreshers ma kilka prostych rad:   

  • Dodaj smaku swoim codziennym zadaniom! Żucie bezcukrowej gumy podczas wykonywania codziennych obowiązków może ożywić porządkową rutynę.  

  • Zadzwoń do przyjaciół lub rodziny. Rozmowa telefoniczna to świetny sposób na umilenie wykonywania obowiązków i doskonała okazja, aby nadrobić zaległości w kontaktach z bliskimi podczas pracowitych dni.   

  • Posłuchaj zabawnego podcastu lub programu telewizyjnego. Udowodniono, że śmiech poprawia nastrój nawet podczas najbardziej nudnych zadań.   

Refreshers – nowość od marki Orbit - jest dostępny w trzech smakach: Tropical, Strawberry Lemon i Bubblemint. To owocowa propozycja dla wszystkich entuzjastów gumy do żucia, którzy chcą dodać trochę zabawy do swojej codzienności. Nowa linia Orbit® jest już w szerokiej dystrybucji w sklepach. Będzie wiosennym dopełnieniem szerokiej gamy produktów marki. Produkt, podobnie jak inne bezcukrowe gumy do żucia marki wspiera też troskę o zdrowie jamy ustnej. 

[1] Badanie przeprowadzone przez Mars Wrigley we współpracy z Opinium, 2024 r. 

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:15

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak
Styl życia Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy
2024-04-29 | 01:00

Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy

Opiekanie jedzenia nad żywym ogniem jest najstarszą formą gotowania. Czas spędzany przy ognisku od tysięcy lat służył nie tylko przetrwaniu gatunku, ale przede wszystkim budowaniu więzi
Styl życia Majówka od kuchni – jak smacznie i ekonomicznie zaplanować wolny czas
2024-04-29 | 01:00

Majówka od kuchni – jak smacznie i ekonomicznie zaplanować wolny czas

Kilkudniowy majowy urlop to długo wyczekiwany czas spotkań z przyjaciółmi i wyjazdów na łono natury, który trudno sobie wyobrazić bez pysznego jedzenia. Z drugiej strony,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.