Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w sezonie jesiennym pojawi się w mediach z silną komunikacją digital, dzięki której ponownie zwróci uwagę konsumentów na nowy produkt w swoim portfolio i jego wszechstronność oraz wygodę zastosowania. W pierwszej edycji dowiedzieli się oni jak polewać, maczać, dodawać i łączyć swoje ulubione produkty z Dipami. Teraz w drugiej części kampanii Mlekpol poszerzy okazje do ich użycia o zastosowania kulinarne do dań na gorąco – do gotowania, zapiekania i duszenia. W nowej komunikacji użyte zostaną jesienne propozycje potraw z wykorzystaniem tej nowoczesnej propozycji inspirowanej kuchnią francuską. Konsumenci będą mieli okazję poznać wyjątkowe przepisy m.in. na zapiekanego dorsza z warzywami w sosie śmietanowym, polędwiczkę wieprzową w sosie kurkowym z purre z dni i wiele więcej pysznych dań w jesiennym stylu z obowiązkowymi sezonowymi dodatkami, takimi jak grzyby.
Celem zbliżającej się kampanii digital jest dotarcie do jak największej liczby nowych konsumentów w całej Polsce. Także tym razem wykorzystane zostaną przebojowe spoty video z charakterystyczną muzyką ”DIP i DIP i DIP”.
Nadchodząca jesień będzie czasem kuchennych podbojów w towarzystwie Dipów od SM Mlekpol! Dotrzemy do osób planujących zakupy na jesienne obiady czy kolacje, aby zaprezentować im propozycję dipów śmietanowych w najlepszym momencie na ich ścieżce zakupowej. Dipy typu crème fraiche są gotowym rozwiązaniem do dań duszonych czy zapiekanych oraz sałatek. Z naszym produktem oraz inspirującą kampanią reklamową, będziemy również towarzyszyć kibicom w trakcie trwania Mundialu. Dipy śmietanowe Mlekpolu, gotowe „do podania” – powinny zagościć w każdym domu kibica, jako idealne dopełnienie do meczowych przekąsek, takich jak warzywne słupki czy nachosy i frytki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Sylwia Sakowicz Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.