Kampania społeczna „Teraz Mnie Widzisz?” Fundacji Avalon nagrodzona!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami jakości przekazu oraz dbałością o poprawność językową.
Tytuł został przyznany w kategorii „Odpowiedzialność społeczna” za kampanię reklamową „Teraz mnie widzisz?”, która oddaje głos osobom z niepełnosprawnościami. Reklama pokazuje postacie silne, wyraziste, barwne, gotowe śmiało wyrażać swoją indywidualność i zdecydowanie walczyć o prawa do funkcjonowania w świecie przyjaznym wszystkim grupom społecznym. Taka perspektywa przyczynia się do zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami zarówno w społeczeństwie, jak i przez nie same. I pokazuje, że słowa mają i powinny mieć moc, nawet jeśli są wypowiedziane językiem migowym lub za pomocą innych form komunikacji.
Marcin Gudowicz, Dyrektor BR TVP oraz Dorota Kielczyk, Salon Językowy BR TVP.
Z wielką radością i wzruszeniem przyjęliśmy informację o przyznaniu naszej kampanii tego wyjątkowego wyróżnienia. Tym bardziej, że spośród tysięcy telewizyjnych reklam otrzymują je jedynie trzy! To wielki zaszczyt. Jest ono dla nas także dowodem słuszności formy podejmowanych przez Fundację działań, a także istnienia sojuszników, którzy chcą nas wspierać w naszej misji. Daje to nadzieję na prawdziwą zmianę społeczną w zakresie postrzegania osób z niepełnosprawnościami w Polsce. W naszej ogólnopolskiej kampanii społecznej, oddajemy głos osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, skupiamy się na ich perspektywie, dajemy możliwość mówienia we własnym imieniu o swoich potrzebach i odczuciach.
Helena Szczuka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynująca kampanię Teraz Mnie Widzisz?”
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” to już szósta ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień – luty wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie. Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Dowiedz się więcej: Fundacja Avalon | Teraz mnie widzisz
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 400 mln.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.