Komunikaty PR

KAN z ofertą staży i praktyk na targach Politechniki Białostockiej

2024-03-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania kanpra ( 0.02 MB )

Studenci i absolwenci Politechniki Białostockiej mogą już zgłaszać chęć udziału w wakacyjnych praktykach i stażach w białostockiej firmie KAN. Okazją były marcowe Targi Praktyk i Staży PB.

Tradycyjnie targi miały formułę dni branżowych i obywały się każdego dnia na poszczególnych wydziałach PB. KAN, producent innowacyjnych technologii w branży instalacji wodnych i grzewczych, a także jeden z największych pracodawców w regionie, był obecny ze swoim stoiskiem dwukrotnie. Na Wydziale Budownictwa i Nauk o Środowisku jego grupą docelową byli studenci i absolwenci wydziału inżynierii środowiska.  Przy targowym stoisku przedstawiciele spółki szczegółowo informowali wszystkich zainteresowanych o warunkach rekrutacji, ofercie staży, praktyk i zatrudnienia. 

- Kandydaci mieli okazję obejrzeć na żywo pokaz montażu i instruktaż flagowego Systemu KAN-therm UltraLine, zaprezentowany przez pracownika handlu – opowiada Kamila, przedstawicielka działu HR. – Pokaz, jak co roku, wzbudził duże zainteresowanie studentów, a niektórzy sami próbowali swoich sił w montażu.

Studentom Wydziału Budownictwa, KAN oferuje praktyki w dziale doradztwa technicznego (m.in. przy tworzeniu instrukcji i prezentacji produktowych, a także opracowań technicznych), w dziale projektowym (m.in. tworzenie szablonów projektowych i zarządzanie portfelami projektowymi) oraz w dziale produktu (m.in. współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej produktu).

Podczas dnia branżowego na Wydziale Mechaniczny PB, ogromnym zainteresowaniem studentów cieszyła się możliwość bezpośredniej rozmowy z Maciejem, technologiem firmy KAN, który rozpoczynał współpracę w spółce właśnie od praktyk studenckich, kontynuował ją, jako stażysta, a obecnie jest zatrudniony w firmie na etacie.

- Studenci pytali, jak wygląda praca na produkcji, czym zajmują się poszczególne działy i struktury, w tym dział utrzymania ruchu, który budził szczególną ciekawość – opowiada technolog. - Interesował ich system pracy, ilość osób zatrudnionych i zadania, jakie mieliby do wykonania podczas praktyk, a także park maszynowy KAN. Największe wrażenie zrobiły na nich wykorzystywane w KAN sześcioosiowe roboty, znanych międzynarodowych producentów.  

W przypadku Wydziały Mechaniki, swoją ofertę praktyk i staży firma kieruje do studentów specjalizacji mechanika i budowa maszyn, mechatronika czy automatyka i robotyka, którzy mogą realizować praktyki m.in. w dziale technologii produkcji, w pionie produkcji i w pionie łańcucha dostaw.

- Wszystkim kandydatom na praktyki oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia, poszerzenia kwalifikacji, a także nawiązania współpracy po praktykach, a dla najlepszych nagrody finansowe – zachęcają przedstawiciele firmy.

Studenci zainteresowani praktykami w KAN mogą przesyłać swoje CV (zawierające obszar ich zainteresowań) na adres praktyki@kan-therm.com lub praca@kan-therm.com. Praktyki będą trwały od lipca do września 2024.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Michał Solecki: Pracownicy z Filipin to teraźniejszość rekrutacji pracowników zagranicznych Biuro prasowe
2025-02-28 | 11:40

Michał Solecki: Pracownicy z Filipin to teraźniejszość rekrutacji pracowników zagranicznych

Michał Solecki, założyciel i właściciel agencji Worksol Group, od lat specjalizuje się w międzynarodowej rekrutacji pracowników tymczasowych. Jego firma, założona
Praca Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Praca 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.