Komunikaty PR

Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście

2020-02-04  |  09:00
Biuro prasowe

Cześć, tu kino! Planuję odwiedzić miejscowości, w których na co dzień mnie nie ma” – tak powiedziałoby kino, gdyby mogło mówić. Tymczasem przemówi z dużego ekranu w tych polskich miastach, w których go nie ma. Provident i AXA mają Plan na kino – zapraszają wszystkich do 100 sal kinowych w całej Polsce na największe premiery filmowe, zapewniając najwyższą jakość obrazu i dźwięku.

Plan na kino w Twoim mieście

Plan pierwszej trasy obejmuje 41 miejscowości (w których na co dzień nie ma kina) i ponad 200 seansów filmowych. Najnowsze hity będą wyświetlane m.in. w Szczytnie, Wolsztynie, Nidzicy, Lidzbarku, Przasnyszu, Kamieniu Pomorskim i w wielu innych miejscowościach. Trasa styczniowa kina objazdowego Provident i AXA jest już dostępna na stronie: www.plannakino.pl/trasa_kina.

Premiera za premierą
Kino objazdowe ruszyło w Polskę 17 stycznia. W repertuarze nie mogło zabraknąć kolejnej części kultowych „Psów” Władysława Pasikowskiego, które dokładnie wtedy mają ogólnopolską premierę! Na planie filmu „Psy 3. W imię zasad” ponownie spotykają się niezapomniani Bogusław Linda, Cezary Pazura, Artur Żmijewski i Edward Linde-Lubaszenko. Do legendarnej „sfory” dołączają w tej części m.in. Marcin Dorociński, Sebastian Fabijański i Jan Frycz. Widzowie przekonają się czy po wieloletnim pobycie w więzieniu Franz Maurer odnajdzie się w nowej Polsce, w której nic nie jest takie, jak dawniej. Poza trzecią częścią hitu Pasikowskiego, w repertuarze cztery inne nowości: kolejna część superprodukcji z 2017 r. „Jumanji. Następny poziom”, której premiera miała miejsce niecały miesiąc temu oraz trzy premiery stycznia 2020: pełna przygód animacja dla całej rodziny „Tajni i fajni”, świetna komedia „Mayday” z Piotrem Adamczykiem i Adamem Woronowiczem oraz wyświetlany przedpremierowo pouczający dokument dla małych i dużych „Nasze miejsce na ziemi”.

Zaplanuj dzień w swoim kinie
We dwoje, całą rodziną, a może w grupie przyjaciół? Każdy może mieć swój plan na kino! Dlatego bilety są dostępne w przedsprzedaży na stronie internetowej www.plannakino.pl/kup_bilet lub w kasie kina przed seansem. Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, osobom w wieku 60+, rodzinie i opiekunom z dziećmi. W dni robocze kino zaprasza również grupy zorganizowane, w tym szkoły. Bilety grupowe w specjalnej cenie można kupić tylko w kasie kina po wcześniej rezerwacji telefonicznej pod numerem (22) 357 78 00.

Tysiące widzów, setki seansów
Plan na kino Provident i AXA to ponad 50 filmów podczas 200 dni projekcyjnych w 100 miejscowościach; ponad 1000 seansów, które obejrzy w sumie ponad 100 tysięcy widzów. Największe kino objazdowe w Polsce wyruszy w 2020 roku w 9 tras filmowych, z krótką przerwą na wakacje.

Do zobaczenia na czerwonym dywanie!


Plan na kino przedstawiają: Provident i AXA
Plan na kino to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema oraz marek Provident i AXA, przygotowany z myślą o mieszkańcach miejscowości, w których nie ma kin. To największe w Polsce kino objazdowe, które odpowiada na prawdziwą potrzebę społeczną, oferując dostęp do kina oraz premierowego repertuaru filmowego. Projekt został uznany za najlepiej zaprojektowaną usługę roku w konkursie Dobry Wzór 2013 oraz otrzymał wyróżnienie Laur Eksperta w 2015 roku.

Organizator: Outdoor Cinema
Patroni medialni: Filmweb, Wirtualna Polska, miesięcznik KINO
Partnerzy strategiczni: TVN i TVN 7
Partner barku kinowego: Coca-Cola

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.