Komunikaty PR

Kobieca łazienka - przestrzeń doskonała

2023-03-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marzec nieodzownie kojarzy się z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Nie musi on jednak trwać tylko jeden dzień! Panie świętować mogą cały rok, mając swoją wymarzoną przestrzeń, w której się zrelaksują i spędzą czas tylko dla siebie. Taką oazą kobiecego wytchnienia może być właśnie łazienka. Podpowiadamy jak ją zaaranżować, by była domowym SPA i elegancką przestrzenią relaksu.

Aranżacja takiej łazienki to zapewne marzenie niejednej z Pań… Stworzenie miejsca, gdzie będzie można się odprężyć po całym aktywnym dniu lub przygotować na wyzwania dnia bieżącego, wymaga nie tylko odpowiedniego zaaranżowania funkcjonalnego, ale i estetycznego.

Delikatne odcienie

Gdy zamkniemy oczy i pomyślimy o kobiecej łazience, to zobaczymy salon kąpielowy w jasnych pastelowych odcieniach, bieli, z wolnostojącą wanną i eleganckim wykończeniem. Taka też powinna być ta przestrzeń. Subtelna i kobieca, ale i z charakterem, jak jej właścicielka. Sprawdzą się tu zatem wszystkie odcienie pudrowego różu, beże, gołębie błękity i szarości, które mogą pojawiać na ścianach, jak i w meblach. Przeplecione bielą nadadzą kobiecego wymiaru każdej łazienkowej przestrzeni. Wspomnianego charakteru może nadać oryginalny motyw graficzny lub roślinny na ścianie, zarówno w postaci płytki, jak i tapety odpornej na wilgoć.

Szafki i szafeczki

Poza podstawowymi elementami wyposażenia łazienki, w świątyni kobiecego piękna powinno znaleźć się wystarczająco dużo szafek, by pochować wszystkie niezbędne kosmetyki, których jak wiadomo, wciąż przybywa. Doskonałym rozwiązaniem może okazać się system modułowy, który można rozbudowywać w miarę potrzeb. Kolekcja MOOD zaprojektowana dla marki Devo przez Grynasz Studio to zestaw mebli zarówno do małych, jak i większych łazienek. Pozwala na dowolne zastosowanie i ustawienie modułów w zależności od wielkości łazienki i potrzeb użytkowników. W kobiecej łazience sprawdzi się również innowacyjne rozwiązanie toaletki oraz organizerów na podręczne akcesoria, pędzle do makijażu, biżuterię, szczotki. Te dodatkowe rozwiązania sprawiają, iż miejsce, w którym zagości kolekcja MOOD, staje się designerskim pokojem kąpielowym, idealnym dla kobiet, które chcą podkreślić swoją oryginalną osobowość.

Dodatki do urody

W kobiecej łazience jednym z ważniejszych dodatków nadających uroku wnętrzu jest lustro. Pełni we wnętrzu podwójną funkcję. Z jednej strony jest niezastąpione podczas codziennej pielęgnacji i makijażu, z drugiej natomiast powiększa optycznie przestrzeń i dodaje jej blasku.

Kolejnym ważnym elementem jest oświetlenie. Eleganckie oprawy świetlne wykończone złotym akcentem, podkreślają ekskluzywność kobiecej przestrzeni, natomiast schowane, wkomponowane w ścianę czy sufit, dają tylko subtelny blask, tworząc romantyczny nastrój. Niewątpliwe ważnym  rodzajem oświetlenia jest to przy lustrze. Powinno dawać w miarę naturalne światło, by móc wykonać przy nim odpowiedni makijaż.

Gdy już mamy zaaranżowane lustro, oświetlenie czas na pozostałe „upiększacze”. Naturalne kwiaty, suche trawy, dyfuzory zapachu, świece, to wszystko pozwoli wyczarować przyjemną kobiecą przestrzeń sprzyjającą relaksowi. Dzięki takim drobiazgom Panie będą mogły na co dzień cieszyć się domowym SPA.

Piękne przestrzenie zaprojektowali projektanci studia Linea Art, tworząc niezwykle zestawienia płytek, mebli marki Devo i dodatków, które wspólnie składają się na wymarzoną kobiecą łazienkę.

https://www.lineaart.pl/studio/

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.