Kobiety z branży nieruchomości na Property Walk w ŁÓDŹ.WORK
13 października br. miało miejsce spotkanie Women in Real Estate in Poland (WIREP), w ramach pierwszego Property Walk w Łodzi. Blisko 40 kobiet zebrało się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a także nawiązać nowe relacje zawodowe i osobiste. Wydarzenie odbyło się na terenie inwestycji biurowej OKAM - ŁÓDŹ.WORK. W spotkaniu uczestniczyły także przedstawicielki Urzędu Miasta Łodzi.
Kobiety, także w naszej branży, są niezwykle przedsiębiorcze, mają ogromną siłę i potencjał. W OKAM mocno stawiamy na parytet płci, dotyczy on zarówno samego Zarządu jak i stanowisk kierowniczych w poszczególnych działach. Przykładamy również ogromną wagę do możliwości łączenia z sukcesem przez kobiety życia zawodowego z osobistym i rodzinnym. Takie spotkania to szansa na wymianę wiedzy, opinii, doświadczenia, a także nawiązanie nowych wartościowych kontaktów. Cieszymy się ponadto, że pierwsze spotkanie z cyklu Property Walk odbyło się w Łodzi, z którą od lat jesteśmy blisko związani, na terenie naszej biurowej inwestycji ŁÓDŹ.WORK - podkreśla Anna Watkowska, Head of People i Członek Zarządu w OKAM Capital.
Anna Watkowska przybliżyła profil działalności OKAM w tym historię OKAMu w Łodzi a także najbliższe plany inwestycyjne firmy, w tym dotyczące stolicy województwa łódzkiego. Uczestnicy mogli bezpośrednio zwiedzić ŁÓDŹ.WORK, dowiedzieć się więcej o historii tego miejsca, gdzie dawniej działała fabryka Teodora Meyerhoffa, a także o ofercie najmu przestrzeni biurowej. Podczas wycieczki po ŁÓDŹ.WORK goście obejrzeli również przykładową powierzchnię niewykończoną oraz wykończoną wraz z wyposażeniem a także istniejący showroom, w którym wszyscy najemcy ŁÓDŹ.WORK mogą skorzystać z bogatej oferty mebli biurowych. Na spotkaniu poruszona została także, bliska OKAM, tematyka rewitalizacji Łodzi, dzięki której powstają budynki łączące tradycję i historię z nowoczesnością.
Poza ŁÓDŹ.WORK, w stolicy regionu OKAM zrealizował ważny na mapie miasta projekt kulturalno-rozrywkowy Strefę Piotrkowska 217. W jej sąsiedztwie prowadzi obecnie pierwszą inwestycję mieszkaniową w Łodzi. W planach ma kolejną, tym razem zlokalizowaną obok ŁÓDŹ.WORK, przy ul. Dowborczyków, gdzie powstać ma około 300 mieszkań.
WIREP jest Stowarzyszeniem, którego działania koncentrują się na wsparciu edukacji i networkingu kobiet, wymianie doświadczeń między nimi, a także pomocy w godzeniu życia zawodowego z prywatnym.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.