Komunikaty PR

Kobiety z branży nieruchomości na Property Walk w ŁÓDŹ.WORK

2022-10-17  |  11:00
Biuro prasowe

13 października br. miało miejsce spotkanie Women in Real Estate in Poland (WIREP), w ramach pierwszego Property Walk w Łodzi. Blisko 40 kobiet zebrało się, aby wymienić się wiedzą  i doświadczeniem, a także nawiązać nowe relacje zawodowe i osobiste. Wydarzenie odbyło się  na terenie inwestycji biurowej OKAM - ŁÓDŹ.WORK. W spotkaniu uczestniczyły także przedstawicielki Urzędu Miasta Łodzi.  

Kobiety, także w naszej branży, są niezwykle przedsiębiorcze, mają ogromną siłę i potencjał. W OKAM mocno stawiamy na parytet płci, dotyczy on zarówno samego Zarządu jak i stanowisk kierowniczych w poszczególnych działach. Przykładamy również ogromną wagę do możliwości łączenia z sukcesem przez kobiety życia zawodowego z osobistym i rodzinnym. Takie spotkania to szansa na wymianę wiedzy, opinii, doświadczenia, a także nawiązanie nowych wartościowych kontaktów. Cieszymy się ponadto, że pierwsze spotkanie z cyklu Property Walk odbyło się w Łodzi, z którą od lat jesteśmy blisko związani, na terenie naszej biurowej inwestycji ŁÓDŹ.WORK - podkreśla Anna Watkowska, Head of People i Członek Zarządu w OKAM Capital. 

Anna Watkowska przybliżyła profil działalności OKAM w tym historię OKAMu w Łodzi a także  najbliższe plany inwestycyjne firmy, w tym dotyczące stolicy województwa łódzkiego. Uczestnicy mogli bezpośrednio zwiedzić ŁÓDŹ.WORK, dowiedzieć się więcej o historii tego miejsca, gdzie dawniej działała fabryka Teodora Meyerhoffa, a także o ofercie najmu przestrzeni biurowej. Podczas wycieczki po ŁÓDŹ.WORK goście obejrzeli również przykładową powierzchnię niewykończoną oraz wykończoną wraz z wyposażeniem a także istniejący showroom, w którym wszyscy najemcy ŁÓDŹ.WORK mogą skorzystać z bogatej oferty mebli biurowych. Na spotkaniu poruszona została także, bliska OKAM, tematyka rewitalizacji Łodzi, dzięki której powstają budynki łączące tradycję  i historię z nowoczesnością.

Poza ŁÓDŹ.WORK, w stolicy regionu OKAM zrealizował ważny na mapie miasta projekt kulturalno-rozrywkowy Strefę Piotrkowska 217. W jej sąsiedztwie prowadzi obecnie pierwszą inwestycję mieszkaniową w Łodzi. W planach ma kolejną, tym razem zlokalizowaną obok ŁÓDŹ.WORK, przy  ul. Dowborczyków, gdzie powstać ma około 300 mieszkań.  

WIREP jest Stowarzyszeniem, którego działania koncentrują się na wsparciu edukacji i networkingu kobiet, wymianie doświadczeń między nimi, a także pomocy w godzeniu życia zawodowego z prywatnym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.