Komunikaty PR

ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”

2022-10-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Hasło „Wszystko, co ważne” towarzyszy ŠKODZIE od 2018 r. Marka poprzez swoje działania i podejmowane inicjatywy komunikuje się ze społeczeństwem i podkreśla istotne dla niej kwestie, takie jak bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów czy pieszych. Wyznawane wartości przedstawiają także zaproszeni do projektu „Wszystko, co ważne” najpopularniejsi polscy twórcy podcastów.

W ramach 10-odcinkowego formatu Marcin Łukasik, którego słuchacze znają m.in. z anteny Radia ZET czy podcastu „Tak słucham”, porozmawia z najpopularniejszymi twórcami podcastów o wszystkim, co jest dla nich ważne. Odsłoni ich tajemnice, dzięki czemu odbiorcy będą mogli dowiedzieć się, jacy są prywatnie topowi podcasterzy – czego żałują, co ich bawi, a co przeraża. Goście opowiedzą o zabawnych doświadczeniach z przeszłości, ale też o planach na przyszłość. W rozmowach pojawią się wątki dotyczące rodziny, znajomych,
podróży, pasji i marzeń. Premiera pierwszego odcinka serii – w którym odkryjemy co jest ważne dla Joanny Okuniewskiej – ma miejsce 21 września br.

W rozmowach realizowanych w ramach „Wszystko, co ważne” wezmą udział Marcin Myszka (Kryminatorium), Asia Okuniewska (Tu Okuniewska i Moje przyjaciółki idiotki), Justyna Mazur (Piąte: nie zabijaj, Piąte przez dziesiąte, Słuchowisko), Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Justyna Nagłowska (Nagłowska na głos i Matka Też Człowiek), Karolina Sobańska (Karolina Sobańska Podcast), Bartek Pokrzywiński (Budnik i
Pokrzywiński o F1), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone, Rock i Borys), a także Karol Paciorek (Imponderabilia).

Rozmowy będą publikowane co tydzień, a odsłuch możliwy jest na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych. Twórcy będą także zapraszać we własnych podcastowych produkcjach do zapoznania się z efektami projektu „Wszystko, co ważne”.

Za strategię, kreację, produkcję i dystrybucję projektu odpowiada, działająca na zlecenie PHD Media Direction, agencja Słucham.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.