Komunikaty PR

ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”

2022-10-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Hasło „Wszystko, co ważne” towarzyszy ŠKODZIE od 2018 r. Marka poprzez swoje działania i podejmowane inicjatywy komunikuje się ze społeczeństwem i podkreśla istotne dla niej kwestie, takie jak bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów czy pieszych. Wyznawane wartości przedstawiają także zaproszeni do projektu „Wszystko, co ważne” najpopularniejsi polscy twórcy podcastów.

W ramach 10-odcinkowego formatu Marcin Łukasik, którego słuchacze znają m.in. z anteny Radia ZET czy podcastu „Tak słucham”, porozmawia z najpopularniejszymi twórcami podcastów o wszystkim, co jest dla nich ważne. Odsłoni ich tajemnice, dzięki czemu odbiorcy będą mogli dowiedzieć się, jacy są prywatnie topowi podcasterzy – czego żałują, co ich bawi, a co przeraża. Goście opowiedzą o zabawnych doświadczeniach z przeszłości, ale też o planach na przyszłość. W rozmowach pojawią się wątki dotyczące rodziny, znajomych,
podróży, pasji i marzeń. Premiera pierwszego odcinka serii – w którym odkryjemy co jest ważne dla Joanny Okuniewskiej – ma miejsce 21 września br.

W rozmowach realizowanych w ramach „Wszystko, co ważne” wezmą udział Marcin Myszka (Kryminatorium), Asia Okuniewska (Tu Okuniewska i Moje przyjaciółki idiotki), Justyna Mazur (Piąte: nie zabijaj, Piąte przez dziesiąte, Słuchowisko), Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Justyna Nagłowska (Nagłowska na głos i Matka Też Człowiek), Karolina Sobańska (Karolina Sobańska Podcast), Bartek Pokrzywiński (Budnik i
Pokrzywiński o F1), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone, Rock i Borys), a także Karol Paciorek (Imponderabilia).

Rozmowy będą publikowane co tydzień, a odsłuch możliwy jest na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych. Twórcy będą także zapraszać we własnych podcastowych produkcjach do zapoznania się z efektami projektu „Wszystko, co ważne”.

Za strategię, kreację, produkcję i dystrybucję projektu odpowiada, działająca na zlecenie PHD Media Direction, agencja Słucham.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.