Koleje Dolnośląskie grały dla WOŚP!
Ponad 5 tysięcy złotych zebrały Koleje Dolnośląskie podczas aukcji, które wspierały 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Największe zainteresowanie wzbudził przejazd w kabinie maszynisty, który wylicytowano za 2 650 zł!
Zwycięzcy wszystkich aukcji będą mogli zrealizować swoje nagrody do końca 2020 r. Ostateczne kwoty najpopularniejszych licytacji, czyli przejazdu w kabinie maszynisty i szkolenia na symulatorze kolejowym, zmieniały się do samego końca.
Teraz zwycięzcy będą mogli spełnić swoje marzenia i zasiąść obok maszynisty na trasie z Legnicy do Wrocławia oraz wcielić się w rolę kierującego pociągiem podczas szkolenia na najnowocześniejszym w Polsce symulatorze kolejowym w Ośrodku Szkolenia Kadr Kolei Dolnośląskich.
Wsparcie dla WOŚP w regionie
Oprócz tego Koleje Dolnośląskie wsparły wiele lokalnych sztabów na Dolnym Śląsku m.in. w Legnicy, Jeleniej Górze, Lubaniu, Chełmsku Śląskim, Marciszowie i Dzierżoniowie. Na aukcjach organizowanych w tych miejscowościach wylicytować można było zestawy gadżetów Kolei Dolnośląskich, w tym limitowanych koszulek, toreb i książek.
Specjalną licytację przygotował dzierżoniowski sztab WOŚP, gdzie wylicytować można było podróż nowo otwartą linią z Bielawy do Wrocławia. Uczestnicy będą mieli okazję asystować konduktorowi oraz poznać tajniki pracy w Biurze Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich na wrocławskim dworcu.
Dodatkowo w dniu 28. finału WOŚP wszyscy wolontariusze mogli za darmo podróżować pociągami Kolei Dolnośląskich, zachęcając pasażerów do aktywnego wsparcia zbiórki.
Tegoroczna zbiórka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, przebiegająca pod hasłem „Wiatr w żagle”, ma na celu zebranie pieniędzy na pomoc w polepszeniu standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.