Komunikaty PR

Kolejny etap budowy osiedla Ceglana Park w Katowicach rozpoczęty!

2023-07-26  |  10:00
Biuro prasowe

Develia S.A., grupa deweloperska realizująca inwestycje mieszkaniowe w największych miastach w Polsce, rozpoczęła VI etap budowy osiedla Ceglana Park w Katowicach. W ramach szóstego etapu powstaną 162 mieszkania o różnych metrażach. Generalnym wykonawcą prac została firma ALSTAL Grupa Budowlana, która może pochwalić się realizacjami osiedli mieszkaniowych m.in. w Trójmieście i we Wrocławiu.

Osiedle Ceglana Park położone jest na katowickim Brynowie. Jest to bardzo atrakcyjna okolica – niedaleko znajduje się Katowicki Park Leśny oraz Park Kościuszki. Dzielnica cieszy się popularnością ze względu na bogatą infrastrukturę lokalną – szybki i łatwy dostęp do kompleksu  sportowego AWF oraz  punktów usługowych, szkół i sklepów. 

W ramach inwestycji powstaną 162 mieszkania - kawalerki oraz dwupoziomowe apartamenty z antresolami o powierzchni nawet 130 m2. Dodatkowo powstaną komórki lokatorskie, schowki i pomieszczenia na rowery, a także podziemna hala garażowa. W projekcie uwzględniono również stacje do ładowania pojazdów elektrycznych.

- Wierzymy, że będzie to wyjątkowe miejsce na mapie Katowic, przyjazne mieszkańcom i środowisku. Cieszę się, że idea budownictwa w myśl zrównoważonego rozwoju rozwija się w Polsce coraz mocniej. W ALSTAL stawiamy na partnerstwo i gwarancję bezpieczeństwa, cieszymy się, że możemy realizować tak ciekawą i nowoczesną inwestycję razem z DEVELIA S.A. mówi Rafał Kampczyk, Dyrektor Handlowy firmy ALSTAL.

Osiedle powstaje w myśl idei zrównoważonego rozwoju – do budowy wykorzystywane są ekologiczne materiały i rozwiązania ograniczające wpływ konstrukcji na środowisko. Na terenie osiedla zadbano o ograniczenie ruchu kołowego, alejki spacerowe będą pokryte nawierzchniami antysmogowymi. W projekcie osiedla postawiono mocny akcent na zieloną infrastrukturę – aleja parkowa z malowniczym stawem i pomostem oraz tężnia solankowa.

Planowany termin przekazania mieszkań nabywcom to I kwartał 2025 roku. Generalny wykonawca inwestycji, firma ALSTAL Grupa Budowlana, niedawno zakończyła pierwszy etap budowy Osiedla Szmaragdowy Park w Gdańsku realizowanej także dla DEVELIA S.A. Spółka ALSTAL posiada bogate doświadczenie w budownictwie mieszkaniowym. Aktualnie realizuje dwie podobne inwestycje na terenie Trójmiasta: Osiedle Zbożowa w Gdyni oraz Osiedle Motława Garden w Gdańsku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.