Bardzo udany rok centrów Designer Outlet
- Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
- Nieustannie powiększana jest także oferta centrów – w 2019 r. nawiązały współpracę łącznie z aż 20 nowymi markami.
- Podsumowaliśmy 2019 r. i jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Wszystkie nasze centra odnotowały w minionym roku wzrost sprzedaży, nawet pomimo mniejszej liczby dni handlowych w porównaniu z rokiem 2018. Stale wprowadzamy nowe działania, mające na celu poprawianie komfortu najemców oraz klientów, dopasowujemy się do zmieniających się przez ustawę o zakazie handlu w niedziele warunków. Cieszy nas, że podejmowane aktywności przynoszą korzyści oraz że nasi najemcy osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
W 2019 r. Designer Outlet Warszawa odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 10,3%, Designer Outlet Gdańsk 8,6%, a Designer Outlet Sosnowiec 2,7%. To szczególnie dobre wyniki, biorąc pod uwagę fakt, że od stycznia 2019 r., poza kilkoma wyjątkami, sklepy mogły być otwarte tylko w ostatnią niedzielę miesiąca. Oznaczało to aż o 14 mniej dni handlowych niż w roku poprzednim.
20 nowych najemców, bogata oferta marek premium i komfort zakupów
Centra Designer Outlet są bardzo popularne wśród klientów m.in. dzięki dużej ofercie marek premium. Dostępność wysokiej jakości artykułów znanych na całym świecie firm modowych oraz możliwość nabycia ich w cenach o co najmniej 30% niższych niż w sklepach regularnych sprawia, że outlety są atrakcyjnym miejscem zakupowym.
- Do osiągnięcia tak dobrych wyników w minionym roku przyczyniły się bez wątpienia otwarcia nowych sklepów. Najwięcej, bo aż 10 było ich w Designer Outlet Sosnowiec. Do grona najemców dołączyły m.in. Smyk, Sizeer, Outhorn, Paris Optique czy Change Lingerie. Gdańskie centrum zyskało m.in. takie marki, jak Tchibo, Alpine Pro czy Unisono, a w Piasecznie pojawiły się sklepy Geox, Sizeer oraz Wittchen Travel. W 2020 r. planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi markami i mamy nadzieję, że nowe propozycje przypadną do gustu klientom w tak dużym stopniu, jak dotychczasowe – dodaje Dariusz Obołończyk, Dyrektor Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.
W 2020 r. centra Designer Outlet mają szansę osiągnąć równie dobre wyniki finansowe. Pomimo kolejnych zaostrzeń w związku z zakazem handlu w niedziele, ten rok może należeć właśnie do outletów. Obserwowany od początku roku wzrost cen spowoduje, że konsumenci będą szukali oszczędności. Na popularności jeszcze bardziej będą więc zyskiwały duże akcje promocyjne, ale także oferta outletowa.
Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
ROS RETAIL OUTLET SHOPPING
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie.
Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. Założony w 2011, będący jedną z najmłodszych firm działających w branży, ROS wyrobił sobie renomę wśród 10 największych operatorów outletów w Europie.
ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający.
Portfolio ROS Retail Outlet Shopping sięga 7 europejskich krajów i obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie. Więcej informacji na www.ros-management.com
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.