Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.
Molton to polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. W ofercie skierowanej do kobiet znajdują się najwyżej jakości klastyczne ubrania interpretowane w nowoczesny sposób: sukienki, garnitury, płaszcze. W każdej kolekcji klientki znajdą odzież idealną na co dzień, do pracy, ale również modele casualowe idealne na weekend czy wypad za miasto oraz propozycje na różne uroczystości takie jak ślub, czy komunia.
- Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najemców Centrum Riviera. Otwarcie salonu w Gdyni jest dla nas okazją na jeszcze lepsze przedstawienie produktów marki Molton mieszkankom nie tylko tego miasta, ale całego regionu - mówi Monika Michalak, Manager, Molton. - Nasz asortyment to przede wszystkim odzież, ale w ofercie posiadamy również akcesoria takie jak: torebki, biżuteria, szale, apaszki, czapki i kapelusze. Jestem przekonana, że doskonale dopełnimy ofertą modową Centrum Riviera.
Pierwszy salon Molton w Gdyni
Salon Molton w Centrum Riviera jest pierwszym sklepem tej marki w Gdyni.
– Dołączenie marki Molton do grona najemców Centrum Riviera uatrakcyjniło szerokie portfolio modowe skierowane do kobiet. Jesteśmy przekonani, że naszym wymagającym klientkom przypadnie do gustu wysokiej jakości asortyment tej marki - mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektor Centrum Riviera. – Zgodnie ze strategią zarządczą Apsys Polska dla Centrum Riviera, konsekwentnie wraz z działem leasingu pracujemy nad pozyskiwaniem nowych marek modowych, by zaoferować naszym klientkom i klientom jeszcze większy wybór, odpowiadający na ich różnorodne potrzeby i dzięki temu umacniać pozycję lidera na pomorskim rynku obiektów handlowych. W kolejnych miesiącach planujemy otwarcia kolejnych salonów z odzieżą damską i męską, które swą ofertę kierują do osób z różnych grup wiekowych.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.