Komunikaty PR

Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach

2024-02-22  |  13:00
Biuro prasowe

Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w Katowicach, umożliwiając odwiedzającym przekonanie się, jak działa wielofunkcyjny ekosystem domowy Nice Smart Home. Ogromne zainteresowanie wzbudza centrala sterowania Yubii, kompatybilna również z lampami Lena Lighting, które oświetlają wnętrze obiektu.

Nice Experience Center w Katowicach to coś więcej niż showroom. To wyjątkowe miejsce, w którym każdy odwiedzający może doświadczyć kompleksowego działania systemów Nice Smart Home oraz Yubii, zapewniających najwyższy komfort zarządzania domem. Produkty są kompatybilne z ponad 3000 urządzeń różnych marek -  teraz także z oświetleniem Lena Lighting, którego możliwości są prezentowane w Nice Experience Center. Z pomocą Yubii użytkownik może zmieniać barwę oraz natężenie światła, a także przyciemniać je i rozjaśniać według indywidualnych potrzeb.

W 140-metrowej przestrzeni pojawiły się projektory Expo Adjust, zaprojektowane z myślą o przestrzeniach ekspozycyjnych. Zapewniają one wysoką skuteczność świetlną, a także niezbędne w tego typu miejscach, pochłanianie promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego, co pozwala na dokładne ukazanie produktu oraz jego działania. Wyposażone w technologię ZOOM, projektory umożliwiają regulację kąta świecenia w zakresie od 22-55⁰, zwiększając walory adaptacyjne produktu w przypadku zmiany wystroju czy konieczności odmiennej ekspozycji towarów w porównaniu z pierwotnymi założeniami.

Lampy Terrano S/R, dzięki montażowi w szynoprzewodach, stały się naturalnym przedłużeniem Expo Adjust, tworząc industrialną dekorację sufitową. Wyposażone w soczewki skupiające, są przyjazne dla wzroku i skutecznie redukują stopień olśnienia (UGR w granicach 12-19), zapewniając komfort przebywania we wnętrzu oraz bezpieczeństwo przemieszczania się podczas korzystania z urządzeń Nice Group.

W przestrzeni Nice Experience Center znalazła się także modernistyczna zwieszana lampa Solanto Duo, która równomiernie rozprowadza światło po podwójnych, pierścieniowych kloszach, zapewniając dokładne oświetlenie wnętrza. Stanowi ona wyjątkowy akcent estetyczny, którego  uzupełnieniem są natynkowe lampy Coria 2. Te, dzięki unikalnej konstrukcji, doskonale sprawdzają się we wnętrzach reprezentacyjnych, precyzyjnie rozkładając światło w przestrzeni.

Dla zwiększenia komfortu gości oraz ukazania ich szerokich funkcjonalności, w showroomie Nice Group znalazły się również lampy akustyczne Colline x Terrano. Zaprojektowane wspólnie przez polskie firmy Lena Lighting i Acustio, nie tylko optymalnie oświetlają wnętrze, ale też pochłaniają dźwięki, tworząc warunki sprzyjające spokojnemu i niespiesznemu doświadczaniu ekspozycji. Dodatkowo Colline x Terrano, dzięki zwieszeniu nad stołem konferencyjnym, doświetlają centrum rozmów między kontrahentami firm współtworzących showroom. Możliwość ściemniania światła lampy, zarówno przy użyciu aplikacji Yubii, jak i Lena Lighting Clue, pozwala na zaprogramowanie odpowiednich scen świetlnych, takich jak rozmowa czy prezentacja, które mogą być uzależnione od czujników ruchu obecnych w obiekcie. 

Na terenie Nice Experience Center znalazły się też lampy Baris oraz stojące modele Messaggio, które idealnie dopełniły przestrzeń. Odwrócenie lampy Messagio w stronę ściany pozwala uzyskać fenomenalną grę światła odbitego.

Podczas otwarcia Nice Experience Center pojawili się reprezentanci firm partnerskich Nice Group, między innymi Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Lighting i Michał Rybicki IoT Product Manager Lena Lighting oraz Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwis Sp. z o.o..

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.