Komunikaty PR

DIVE PRO W GOTOWOŚCI NA KAŻDĄ PRZYGODĘ

2024-04-11  |  12:15

Misją Victorinox jest przygotowanie swoich klientów na codzienne wyzwania, dzięki przemyślanym i mistrzowskim rozwiązaniom, które sprawdzą się zarówno pod wodą, jak i na lądzie – jednym słowem, wszędzie. Nowy zegarek Dive Pro to dowód, że marka kontynuuje swoje dziedzictwo twórcy oryginalnego Swiss Army Knife™️ i przenosi dążenie do doskonałości na swoje zegarki.

Nowy Dive Pro to model dla osób, którym zależy na funkcjonalności, precyzji i doskonałości w życiu codziennym. Każdy zegarek posiada certyfikat ISO 6425 i jest wodoszczelny do 300 metrów, a przy tym jest odporny na piasek, kurz, uderzenia czy wibracje.  Zgodnie z normami dotyczącymi nurkowania, charakteryzuje się odpornością na wstrząsy oraz posiada ochronę antymagnetyczną, dzięki czemu zawsze będzie absolutnie punktualny i niezawodny. Wyjątkowa wytrzymałość i wydajność Dive Pro jest możliwa, dzięki zegarmistrzowskim kompetencjom producenta.

Wszystkie kolekcje zegarków Victorinox są projektowane, produkowane i poddawane testom we własnej fabryce producenta w Szwajcarii z bezkompromisową precyzją oraz dbałością o każdy detal. Proces projektowania ma swój początek w firmowym zakładzie Watch Competence Center w Delémont. Tworzone są tam przemyślane rozwiązania, które mają zapewnić inteligentne funkcje bezbłędnie spełniające swoje zadania, a także wyróżniać się autentycznym i rozpoznawalnym wzornictwem Victorinox: wyraźne linie, mocne kształty i innowacyjne materiały. Wszystkie uniwersalne, niezawodne i opatrzone różnymi certyfikatami ISO zegarki są poddawane rozległym testom wykraczającym ponad standardy branżowe, dzięki czemu konsumenci będą zawsze najlepiej przygotowani do zapanowania nad swoim czasem. Z kolei Gwarancja 5-Year Warranty+ to kolejny dowód na oddanie marki na rzecz wysokiej jakości.

Mechanizm kwarcowy czy z naciągiem automatycznym?

Nowy zegarek Dive Pro dostępny jest w bogatej gamie kolorów i materiałów z dwoma typami mechanizmów – sprawdzonym i niezawodnym mechanizmem kwarcowym Ronda 715 oraz nowym mechanizmem z naciągiem automatycznym Sellita SW 220-1 z 38-godzinną rezerwą chodu. Na wyraźnej i czytelnej tarczy widnieją duże wskazówki i indeksy, które świecą w dwóch kolorach szwajcarskiej Super-LumiNova® – niebieskim dla detalów niezbędnych podczas nurkowania oraz zielonym dla elementów wskazujących czas, co zapewnia doskonałą czytelność w każdych warunkach. Zabezpieczona zakręcana koronka w modelach z mechanizmem kwarcowym znajduje się na godzinie 3, a w modelach z naciągiem automatycznym na godzinie 4. Obie koronki można łatwo regulować
w rękawiczkach. Na jednokierunkowym obrotowym bezelu znajdują się wcięcia zapewniające lepszy chwyt, a także 20-minutowa skala czasu dla bezpieczeństwa podczas nurkowania.

Koperty w modelach Dive Pro są wytwarzane ze stali lub tytanu w Victorinox Watch Competence Center w Delémont.

Za sukcesem marki w dziedzinie zegarków stoi doświadczony zespół ekspertów. Wszystko to odzwierciedla oddanie Victorinox na rzecz podróży marki ku doskonałości.

PERSONALIZACJA I RÓŻNORODNOŚĆ

Marka Victorinox oferuje różnorodność w postaci stale powiększającej się oferty wymiennych pasków, które wyposażone są w innowacyjny system umożliwiający łatwą i błyskawiczną wymianę bez użycia narzędzi. Dzięki temu każdy zegarek Victorinox można spersonalizować poprzez wymianę paska wykonanego między innymi: z drewna, linki paracord, naturalnej gumy, metalu czy skóry.

Nowy zegarek Victorinox Dive Pro można kupić na całym świecie w wybranych salonach zegarmistrzowskich, sklepach partnerskich, salonach Victorinox oraz online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.