Komunikaty PR

DIVE PRO W GOTOWOŚCI NA KAŻDĄ PRZYGODĘ

2024-04-11  |  12:15

Misją Victorinox jest przygotowanie swoich klientów na codzienne wyzwania, dzięki przemyślanym i mistrzowskim rozwiązaniom, które sprawdzą się zarówno pod wodą, jak i na lądzie – jednym słowem, wszędzie. Nowy zegarek Dive Pro to dowód, że marka kontynuuje swoje dziedzictwo twórcy oryginalnego Swiss Army Knife™️ i przenosi dążenie do doskonałości na swoje zegarki.

Nowy Dive Pro to model dla osób, którym zależy na funkcjonalności, precyzji i doskonałości w życiu codziennym. Każdy zegarek posiada certyfikat ISO 6425 i jest wodoszczelny do 300 metrów, a przy tym jest odporny na piasek, kurz, uderzenia czy wibracje.  Zgodnie z normami dotyczącymi nurkowania, charakteryzuje się odpornością na wstrząsy oraz posiada ochronę antymagnetyczną, dzięki czemu zawsze będzie absolutnie punktualny i niezawodny. Wyjątkowa wytrzymałość i wydajność Dive Pro jest możliwa, dzięki zegarmistrzowskim kompetencjom producenta.

Wszystkie kolekcje zegarków Victorinox są projektowane, produkowane i poddawane testom we własnej fabryce producenta w Szwajcarii z bezkompromisową precyzją oraz dbałością o każdy detal. Proces projektowania ma swój początek w firmowym zakładzie Watch Competence Center w Delémont. Tworzone są tam przemyślane rozwiązania, które mają zapewnić inteligentne funkcje bezbłędnie spełniające swoje zadania, a także wyróżniać się autentycznym i rozpoznawalnym wzornictwem Victorinox: wyraźne linie, mocne kształty i innowacyjne materiały. Wszystkie uniwersalne, niezawodne i opatrzone różnymi certyfikatami ISO zegarki są poddawane rozległym testom wykraczającym ponad standardy branżowe, dzięki czemu konsumenci będą zawsze najlepiej przygotowani do zapanowania nad swoim czasem. Z kolei Gwarancja 5-Year Warranty+ to kolejny dowód na oddanie marki na rzecz wysokiej jakości.

Mechanizm kwarcowy czy z naciągiem automatycznym?

Nowy zegarek Dive Pro dostępny jest w bogatej gamie kolorów i materiałów z dwoma typami mechanizmów – sprawdzonym i niezawodnym mechanizmem kwarcowym Ronda 715 oraz nowym mechanizmem z naciągiem automatycznym Sellita SW 220-1 z 38-godzinną rezerwą chodu. Na wyraźnej i czytelnej tarczy widnieją duże wskazówki i indeksy, które świecą w dwóch kolorach szwajcarskiej Super-LumiNova® – niebieskim dla detalów niezbędnych podczas nurkowania oraz zielonym dla elementów wskazujących czas, co zapewnia doskonałą czytelność w każdych warunkach. Zabezpieczona zakręcana koronka w modelach z mechanizmem kwarcowym znajduje się na godzinie 3, a w modelach z naciągiem automatycznym na godzinie 4. Obie koronki można łatwo regulować
w rękawiczkach. Na jednokierunkowym obrotowym bezelu znajdują się wcięcia zapewniające lepszy chwyt, a także 20-minutowa skala czasu dla bezpieczeństwa podczas nurkowania.

Koperty w modelach Dive Pro są wytwarzane ze stali lub tytanu w Victorinox Watch Competence Center w Delémont.

Za sukcesem marki w dziedzinie zegarków stoi doświadczony zespół ekspertów. Wszystko to odzwierciedla oddanie Victorinox na rzecz podróży marki ku doskonałości.

PERSONALIZACJA I RÓŻNORODNOŚĆ

Marka Victorinox oferuje różnorodność w postaci stale powiększającej się oferty wymiennych pasków, które wyposażone są w innowacyjny system umożliwiający łatwą i błyskawiczną wymianę bez użycia narzędzi. Dzięki temu każdy zegarek Victorinox można spersonalizować poprzez wymianę paska wykonanego między innymi: z drewna, linki paracord, naturalnej gumy, metalu czy skóry.

Nowy zegarek Victorinox Dive Pro można kupić na całym świecie w wybranych salonach zegarmistrzowskich, sklepach partnerskich, salonach Victorinox oraz online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.