Dlaczego warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? [BADANIE]
Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które na zlecenie marki MILWAUKEE przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne.
Choć katalog branż korzystających z elektronarzędzi MILWAUKEE jest bardzo szeroki, ich użytkowników zawsze łączy jeden wspólny mianownik: są fachowcami w swojej dziedzinie. Niezależnie od tego czy mówimy o hydraulice, energetyce, elektryce, transporcie, budownictwie, architekturze krajobrazu i ogrodnictwie, stolarstwie czy jeszcze innej branży – użytkownicy oczekują od narzędzi, że sprawdzą się w nawet najbardziej wymagających warunkach i podczas intensywnej eksploatacji. Zakup narzędzi to najczęściej inwestycja na lata, dlatego też rzadko jest to decyzja spontaniczna. Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które w 2023 przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne w poszukiwaniu narzędzi. Dlaczego tak się dzieje?
- Wzrost wizyt w sklepach stacjonarnych wynika m.in. z faktu, że na rynku dostępnych jest wiele nowych rozwiązań i cały czas wprowadzane są kolejne generacje. Dlatego, by wybrać np. elektronarzędzia, które będą używane minimum 8h dziennie, fachowiec odwiedzając punkt sprzedaży, liczy na profesjonalne doradztwo, możliwość przetestowania sprzętu w warunkach, w których będzie używany każdego dnia. Tym samym wzrasta rola autoryzowanych dystrybutorów, którzy nie tylko dysponują parkiem narzędziowym dostępnym od ręki, organizują pokazy i testy, ale także mogą zaproponować specjalne promocje i szereg usług dodatkowych, np. narzędzia zastępcze – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.
Po pierwsze: oryginalny sprzęt
W wyborze konkretnych elektronarzędzi liczyć się będzie ich jakość, wydajność, efektywność energetyczna oraz brak emisji spalin.
– Z wspomnianego wyżej raportu wynika, że 7 na 10 użytkowników wybiera narzędzia MILWAUKEE ze względu na to, że pracują one bez awarii i profesjonaliści mogą na nich polegać. Kolejnym decydującym parametrem jest trwałość idąca w parze z jakością produktów. Dokonując zakupu u autoryzowanego dystrybutora marki, użytkownik ma pewność, że produkt jest oryginalny. Jeśli zajdzie taka potrzeba, narzędzia będą serwisowane i naprawiane przez autoryzowany serwis MILWAUKEE z użyciem oryginalnych części – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.
Zakup w autoryzowanym punkcie to przede wszystkim gwarancja, że urządzenie spełnia standardy bezpieczeństwa i przeszło wymaganą certyfikację. W przypadku narzędzi elektrycznych i akumulatorów do nich – niestety, na rynku wciąż znajdziemy produkty pozbawione ochrony gwarancyjnej i serwisu. Warto też nadmienić, że podrabiane elektronarzędzia mogą być nie tylko niskiej jakości, ale również niebezpieczne dla użytkownika – ostrzega działająca od 1968 roku amerykańska organizacja branżowa Power Tool Institute, monitorująca ten rynek. Może też się zdarzyć, że oferowane po okazyjnych cenach elektronarzędzia pochodzą po prostu z kradzieży, a ich zakup może skończyć się wizytą policji. Zakup u autoryzowanego dystrybutora eliminuje wskazane czynniki ryzyka.
Po drugie: dłuższa gwarancja
Wśród argumentów przemawiających za zakupem u autoryzowanych dystrybutorów ważną rolę odgrywa także jakość późniejszej obsługi posprzedażowej. Mowa m.in. o przedłużonej gwarancji. Po zarejestrowaniu narzędzi MILWAUKEE objęte są one aż 3 letnią gwarancją.
- Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników naszych rozwiązań, stawiamy na autoryzowanych dystrybutorów, których cechuje doświadczenie w obsłudze klienta i wiedza na temat produktów. Dlatego też stale rozwijamy kanał autoryzowanej dystrybucji, przygotowujemy szereg wydarzeń i promocji, które dostępne są tylko u nich - mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.
Dlaczego zatem warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? Wizyta i zakupy u autoryzowanego dystrybutora to pakiet korzyści – dostęp do oryginalnych produktów, autoryzowany serwis, przedłużona gwarancja, udział w testach czy usługa narzędzi zastępczych.
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.