Komunikaty PR

Dlaczego warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? [BADANIE]

2023-08-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które na zlecenie marki MILWAUKEE przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne.

Choć katalog branż korzystających z elektronarzędzi MILWAUKEE jest bardzo szeroki, ich użytkowników zawsze łączy jeden wspólny mianownik: są fachowcami w swojej dziedzinie. Niezależnie od tego czy mówimy o hydraulice, energetyce, elektryce, transporcie, budownictwie, architekturze krajobrazu i ogrodnictwie, stolarstwie czy jeszcze innej branży – użytkownicy oczekują od narzędzi, że sprawdzą się w nawet najbardziej wymagających warunkach i podczas intensywnej eksploatacji. Zakup narzędzi to najczęściej inwestycja na lata, dlatego też rzadko jest to decyzja spontaniczna. Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które w 2023 przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne w poszukiwaniu narzędzi. Dlaczego tak się dzieje?

- Wzrost wizyt w sklepach stacjonarnych wynika m.in. z faktu, że na rynku dostępnych jest wiele nowych rozwiązań i cały czas wprowadzane są kolejne generacje. Dlatego, by wybrać np. elektronarzędzia, które będą używane minimum 8h dziennie, fachowiec odwiedzając punkt sprzedaży, liczy na profesjonalne doradztwo, możliwość przetestowania sprzętu w warunkach, w których będzie używany każdego dnia. Tym samym wzrasta rola autoryzowanych dystrybutorów, którzy nie tylko dysponują parkiem narzędziowym dostępnym od ręki, organizują pokazy i testy, ale także mogą zaproponować specjalne promocje i szereg usług dodatkowych, np. narzędzia zastępcze – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Po pierwsze: oryginalny sprzęt

W wyborze konkretnych elektronarzędzi liczyć się będzie ich jakość, wydajność, efektywność energetyczna oraz brak emisji spalin.

– Z wspomnianego wyżej raportu wynika, że 7 na 10 użytkowników wybiera narzędzia MILWAUKEE ze względu na to, że pracują one bez awarii i profesjonaliści mogą na nich polegać. Kolejnym decydującym parametrem jest trwałość idąca w parze z jakością produktów. Dokonując zakupu u autoryzowanego dystrybutora marki, użytkownik ma pewność, że produkt jest oryginalny. Jeśli zajdzie taka potrzeba, narzędzia będą serwisowane i naprawiane przez autoryzowany serwis MILWAUKEE z użyciem oryginalnych części – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Zakup w autoryzowanym punkcie to przede wszystkim gwarancja, że urządzenie spełnia standardy bezpieczeństwa i przeszło wymaganą certyfikację. W przypadku narzędzi elektrycznych i akumulatorów do nich – niestety, na rynku wciąż znajdziemy produkty pozbawione ochrony gwarancyjnej i serwisu. Warto też nadmienić, że podrabiane elektronarzędzia mogą być nie tylko niskiej jakości, ale również niebezpieczne dla użytkownika – ostrzega działająca od 1968 roku amerykańska organizacja branżowa Power Tool Institute, monitorująca ten rynek. Może też się zdarzyć, że oferowane po okazyjnych cenach elektronarzędzia pochodzą po prostu z kradzieży, a ich zakup może skończyć się wizytą policji. Zakup u autoryzowanego dystrybutora eliminuje wskazane czynniki ryzyka.

Po drugie: dłuższa gwarancja

Wśród argumentów przemawiających za zakupem u autoryzowanych dystrybutorów ważną rolę odgrywa także jakość późniejszej obsługi posprzedażowej. Mowa m.in. o przedłużonej gwarancji. Po zarejestrowaniu narzędzi MILWAUKEE objęte są one aż 3 letnią gwarancją.

- Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników naszych rozwiązań, stawiamy na autoryzowanych dystrybutorów, których cechuje doświadczenie w obsłudze klienta i wiedza na temat produktów. Dlatego też stale rozwijamy kanał autoryzowanej dystrybucji, przygotowujemy szereg wydarzeń i promocji, które dostępne są tylko u nich - mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Dlaczego zatem warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? Wizyta i zakupy u autoryzowanego dystrybutora to pakiet korzyści – dostęp do oryginalnych produktów, autoryzowany serwis, przedłużona gwarancja, udział w testach czy usługa narzędzi zastępczych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.