Flying Tiger Copenhagen otworzył sklep w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć założona w 1995 r. w Kopenhadze. Obecnie marka liczy 1000 sklepów w 30 krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy sklep w Polsce został otwarty w listopadzie 2011 roku.
Produkty oferowane przez Flying Tiger Copenhagen obejmują szeroką gamę przedmiotów, m.in. artykuły biurowe i hobbystyczne, dekoracje do domu i akcesoria kuchenne, artykuły spożywcze, gry, zabawki, gadżety, akcesoria imprezowe i artykuły sezonowe.
Flying Tiger Copenhagen dba o eko-świadome podejście do świata. Wszystkie papierowe i drewniane produkty mają certyfikat FSC, a w ostatnich latach plastikowe opakowania produktów zostały niemal w całości zastąpione papierowymi.
- Marka Flying Tiger Copenhagen jest uwielbiana przez klientów. Kreatywna, o ciekawym wzornictwie, przystępna cenowo. Jednym słowem niepowtarzalna. Dlatego zaprosiliśmy ją do otwarcia sklepu w Blue City - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Flying Tiger Copenhagen ciągle się zmienia i zawsze zaskakuje. Co miesiąc do każdego sklepu trafia aż 300 nowych produktów. Przechadzka po sklepach tej marki jest więc jak szukanie skarbów.
Flying Tiger Copenhagen w Blue City znajduje się na poziomie – 1, naprzeciwko drogerii Hebe.

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.