G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior
Najbardziej prestiżowy adres handlowy stolicy – Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w Polsce. Dwa lata temu japońska marka otworzyła tu swój pierwszy sklep w formacie pop-up, który cieszy się ogromną popularnością wśród warszawiaków i turystów. Obecny sklep zostanie przekształcony z dotychczasowego formatu pop-up do stałego formatu high street – na głównej ulicy handlowej z powierzchnią sprzedaży wynoszącą 1 779 mkw.
G City Europe, właściciel i zarządca nieruchomości handlowych w Polsce, sfinalizował umowę z marką UNIQLO na przekształcenie obecnego pop-up store'u w stałą lokalizację w najnowszym koncepcie. Marka zajmie dwa piętra dedykowanej powierzchni handlowej o łącznej powierzchni 1 779 mkw.
– Jesteśmy zaszczyceni, że UNIQLO wybrało Wars Sawa Junior na swój nowy sklep. Dwa lata temu marka otworzyła u nas swoją pierwszą lokalizację w Polsce. Dziś, podejmując decyzję o powiększeniu powierzchni handlowej i wprowadzeniu stałego sklepu potwierdza, że jest to idealna lokalizacja dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia – mówi Eshel Pesti, CEO G City Europe.
UNIQLO to największa z marek w portfolio japońskiego holdingu Fast Retailing – jednej z wiodących globalnych firm odzieżowych. Marka znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych do skompletowania ubrań w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw
Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje
Marketing z Polski nie zadziała na innych rynkach. Jak go skutecznie prowadzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Dystans między UE a gospodarkami USA czy Chin rośnie. Spada konkurencyjność unijnych firm
Raport Mario Draghiego opublikowany we wrześniu w czarnych barwach maluje gospodarczą przyszłość Unii Europejskiej, o ile nie poczyni ona wielomiliardowych inwestycji w innowacje. Problemy z konkurencyjnością europejskiej, w tym i polskiej gospodarki dostrzegają także przedsiębiorcy. Rozwiązaniem miałoby być zainwestowanie środków publicznych zarówno ze strony rządów, jak i całej Wspólnoty w technologie informatyczne.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.
Edukacja
Ambitne plany eksploracji kosmosu oznaczają większe zapotrzebowanie na kadry. Rola edukacji kosmicznej rośnie
W połowie wieku ludzkość może się pojawić na Marsie, a u progu kolejnego – zasiedlić go. Taki scenariusz sprawia, że edukacja kosmiczna zyskuje na znaczeniu. Nowa rzeczywistość będzie wymagała przeniesienia ziemskich technologii i wiedzy ekspertów z różnych dziedzin do kosmosu. Potrzebni będą nie tylko inżynierowie i astronauci, lecz także m.in. architekci, biolodzy, kucharze czy hydraulicy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.