Gamerzy stworzą własne turniejowe zestawy z KFC
Z okazji trwania turnieju Perfect World Shanghai Major 2024 oraz nadchodzącego Intel Extreme Masters Katowice, KFC zaprasza fanów e-sportu do skomponowania własnego zestawu, idealnego do oglądania gamingowych rozgrywek. Do 8 grudnia kibice mogą zagłosować w na ulubione dania z chrupiącym kurczakiem, tworząc swoją wymarzoną turniejową ofertę, która będzie miała szansę na pojawienie się w restauracji jako KuRpon.
Major Perfect World Shanghai Major 2024
Fanów gamingu czeka teraz wiele ekscytujących wydarzeń. Już dzisiaj, 5 grudnia, rozpoczyna się faza grupowa turnieju Perfect World Shanghai Major 2024. O wygraną rywalizują najlepsi zawodnicy na świecie, wśród których znaleźli się także Polacy. Polskie transmisje, których partnerem od wielu lat jest restauracja KFC, prowadzi Piotr “izak” Skowyrski. Jego streamy na Twich’u i YouTube przyciągają rzesze fanów, celebrujących CS’owe święto. Każdy kibic wie, że podczas śledzenia transmisji można porządnie zgłodnieć. W tym roku KFC jeszcze aktywniej włączy się we wspólne świętowanie i nie tylko przygotuje wyjątkowe promocje, ale także umożliwi graczom ich współtworzenie.
Zestaw szyty na miarę… apetytu
Do końca fazy grupowej, czyli 8 grudnia, fani e-sportu mogą wybierać najpyszniejsze pozycje z menu KFC wymienione w ankiecie i decydować, które wejdą w skład wyjątkowego KuRponu. Głosy można oddawać poprzez ankietę udostępnianą podczas transmisji Izaka oraz na czacie wydarzenia. Cztery najlepsze kompozycje zostaną wybrane do kolejnego etapu. Finałowa ankieta zostanie opublikowana 10 grudnia na kanale YouTube Piotra Skowyrskiego.
Intel Extreme Masters Katowice 2025
To właśnie społeczność gamerów stworzy najlepszy zestaw do oglądania streamów, który w lutym 2025 roku zawita do restauracji KFC – idealnie na zawody Intel Extreme Masters. Jedne z najbardziej prestiżowych rozgrywek w CS’a odbędą się w Katowicach w dniach 29.01 – 9.02.2025 roku. To właśnie tam emocje sięgają zenitu, a na wirtualnych arenach rozegrane zostaną spektakularne mecze. Ekscytujące rozgrywki dopełnią najlepsze dania z KFC, dopasowane do potrzeb gamerów i fanów e-sportu.
Życzymy wszystkim niezapomnianych wrażeń i Zapraszamy do wspólnej zabawy i głosowania – niech wygra najbardziej chrupiąca i smakowita kompozycja!
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Polacy nie kupują w ciemno – większość mówi „sprawdzam” nieznanemu sprzedawcy
CHEP wspiera efektywność łańcucha dostaw podczas świątecznego pędu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Nowe obowiązki dla e-sklepów. Wchodzi w życie rozporządzenie o bezpieczeństwie produktów
13 grudnia br. w życie wchodzą zapisy unijnego rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa produktów. Wprowadza ono szereg obowiązków dla producentów, ale też importerów czy sprzedawców dotyczących m.in. informowania o właściwościach oferowanych produktów czy reagowania na ewentualne wypadki z ich udziałem. Nowy akt prawny dostosowuje przepisy do nowych wyzwań związanych m.in. z rosnącą sprzedażą online.
Ochrona środowiska
Powodzie, susze i zanieczyszczenie rzek to największe zagrożenia wodne dla Polski. Brakuje specjalistów w tej dziedzinie
Zagrożenia związane z wodą pojawiają się w Polsce coraz częściej wraz ze wzrastającą częstotliwością występowania hydrologicznych zjawisk ekstremalnych, jak susze i powodzie. Problemem jest również niska jakość wody w rzekach – tylko 1,8 proc. naszych rzek ma wodę pierwszej klasy czystości, zdatnej do picia. Polska Akademia Nauk powołała Komitet Nauk o Wodzie i Gospodarki Wodnej. Jego celem jest przede wszystkim wypracowanie programu badawczego ukierunkowanego na bezpieczeństwo wodne Polski, diagnoza zagrożeń i propozycje skutecznych rozwiązań.
Transport
15 proc. Polaków na co dzień korzysta z miejskich rowerów publicznych. To rosnący potencjał dla reklamodawców
Wypożyczalnie rowerów miejskich to już pełnoprawny element transportu publicznego w miastach. 15 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z nich codziennie. Do dyspozycji mieszkańców jest prawie 30 tys. rowerów w 130 miastach – wskazuje Nextbike. Przedstawiciele firmy podkreślają, że rowery publiczne to także duży potencjał dla reklamodawców. Obrandowanie miejskich jednośladów czy stacji zdaniem użytkowników jest znacznie mniej inwazyjne niż bilbordy czy ulotki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.