Komunikaty PR

Gamerzy stworzą własne turniejowe zestawy z KFC

2024-12-05  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji trwania turnieju Perfect World Shanghai Major 2024 oraz nadchodzącego Intel Extreme Masters Katowice, KFC zaprasza fanów e-sportu do skomponowania własnego zestawu, idealnego do oglądania gamingowych rozgrywek. Do 8 grudnia kibice mogą zagłosować w na ulubione dania z chrupiącym kurczakiem, tworząc swoją wymarzoną turniejową ofertę, która będzie miała szansę na pojawienie się w restauracji jako KuRpon.

Major Perfect World Shanghai Major 2024

Fanów gamingu czeka teraz wiele ekscytujących wydarzeń. Już dzisiaj, 5 grudnia, rozpoczyna się faza grupowa turnieju Perfect World Shanghai Major 2024. O wygraną rywalizują najlepsi zawodnicy na świecie, wśród których znaleźli się także Polacy. Polskie transmisje, których partnerem od wielu lat jest restauracja KFC, prowadzi Piotr “izak” Skowyrski. Jego streamy na Twich’u i YouTube przyciągają rzesze fanów, celebrujących CS’owe święto.  Każdy kibic wie, że podczas śledzenia transmisji można porządnie zgłodnieć. W tym roku KFC jeszcze aktywniej włączy się we wspólne świętowanie i nie tylko przygotuje wyjątkowe promocje, ale także umożliwi graczom ich współtworzenie.

Zestaw szyty na miarę… apetytu

Do końca fazy grupowej, czyli 8 grudnia, fani e-sportu mogą wybierać najpyszniejsze pozycje z menu KFC wymienione w ankiecie i decydować, które wejdą w skład wyjątkowego KuRponu. Głosy można oddawać poprzez ankietę udostępnianą podczas transmisji Izaka oraz na czacie wydarzenia. Cztery najlepsze kompozycje zostaną wybrane do kolejnego etapu. Finałowa ankieta zostanie opublikowana 10 grudnia na kanale YouTube Piotra Skowyrskiego.

Intel Extreme Masters Katowice 2025

To właśnie społeczność gamerów stworzy najlepszy zestaw do oglądania streamów, który w lutym 2025 roku zawita do restauracji KFC – idealnie na zawody Intel Extreme Masters. Jedne z najbardziej prestiżowych rozgrywek w CS’a odbędą się w Katowicach w dniach 29.01 – 9.02.2025 roku. To właśnie tam emocje sięgają zenitu, a na wirtualnych arenach rozegrane zostaną spektakularne mecze. Ekscytujące rozgrywki dopełnią najlepsze dania z KFC, dopasowane do potrzeb gamerów i fanów e-sportu.

Życzymy wszystkim niezapomnianych wrażeń i Zapraszamy do wspólnej zabawy i głosowania – niech wygra najbardziej chrupiąca i smakowita kompozycja!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.