Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą cieszyć się rozgrzewającymi daniami w ten chłodny, zimowy czas.
Polacy nie wyobrażają sobie Świąt bez „Kevina Samego w Domu”, a Japończycy celebrują Boże Narodzenie w towarzystwie soczystych kawałków kurczaka z KFC. Na świątecznych stołach w Japonii króluje specjalny zestaw, w skład którego wchodzi kultowy kurczak w świątecznym kubełku, sałatka Coleslaw oraz ciasto, serwowane na dekoracyjnych talerzykach. Teraz ci, którzy zazdroszczą Japończykom tej unikatowej tradycji, będą zachwyceni.
Święta coraz bliżej, a żeby czas oczekiwania umilić również fanom złocistego kurczaka, KFC przygotowało prezent, który rozgrzeje i serca, i podniebienia. Już od 1 grudnia rusza wyjątkowy Kalendarz Grudniowych Okazji KFC, pełen promocji na dania z najlepszym, chrupiącym kurczakiem. Codziennie w aplikacji KFC na Android i iOS będzie czekać nowa pula niespodzianek, a w piątki – wyjątkowa oferta na cały weekend.
Kalendarze adwentowe już od 150 lat towarzyszą nam w oczekiwaniu na Boże Narodzenie. W dzieciństwie otwieranie niewielkich okienek, za którymi kryły się czekoladki w różnych kształtach przynosiło wiele radości i ekscytacji. Jako dorośli też możemy zaserwować sobie odrobinę przyjemności, a najlepiej - podzielić się nią też z innymi. Zdradzimy, że promocje w KFC będą zachęcały do wspólnych posiłków. Bo najcenniejszym prezentem jest czas spędzony razem – z rodziną czy przyjaciółmi, a w połączeniu z pysznym jedzeniem to prawdziwy present perfect. Wypatrujcie swoich ulubionych produktów i dzielcie się nimi z bliskimi!

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.