Komunikaty PR

TP Vision zdobywa cztery prestiżowe nagrody EISA za produkty Philips TV & Sound

2023-08-28  |  01:00
Biuro prasowe

 

 

TP Vision nieustannie zdobywa uznanie wśród profesjonalistów za niezwykle udany rozwój serii telewizorów Philips Ambilight i produktów audio Philips. Firma po raz kolejny została nagrodzona za wysoką jakość urządzeń, zdobywając cztery prestiżowe nagrody EISA 2023/24.

 

  • 55-calowy OLED808/OLED818 wygrywa w kategorii EISA Best Buy OLED TV 2023-2024
  • 55-calowy PUS8808/PUS8818 – The One - zwycięzcą EISA Family TV 2023-2024
  • Philips Fidelio L4 z tytułem EISA Best Buy Wireless Headphones 2023-2024 Award
  • Philips Fidelio T2 zdobywa nagrodę EISA Best In-Ear Headphones 2023-24

 

 

Przyznane nagrody odzwierciedlają pozycję Philips TV & Sound jako jedynej marki elektroniki użytkowej klasy „A”, która ma swoją siedzibę w Europie i kontynuuje znaczące inwestycje w zakresie badań i rozwoju technologii, rozwoju produktów i ich projektowania we własnym zakresie.

 

Telewizory z systemem Ambilight cieszą się wyjątkową pozycją na rynku i odnoszą sukcesy dzięki połączeniu wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku, innowacyjnej technologii oraz wyjątkowego europejskiego wzornictwa – a także wciągającemu efektowi Ambilight – które wciąż znajdują uznanie w gronie ekspertów z jury EISA.

 

Po raz kolejny telewizor OLED Philips TV zwyciężył na rynku telewizorów z wyższej półki. Model „The One” 8808/8818 LCD Ambilight również potwierdził wysoką jakość serii telewizorów Ambilight, wygrywając w kategorii EISA Family TV 2023/24 - za łatwą do zrozumienia ofertę łączącą wszystkie potrzeby konsumentów - doskonałą klasę obrazu i dźwięku oraz wszystkie niezbędne funkcje w konkurencyjnej cenie.

 

Tą samą ścieżką podąża teraz Philips Sound, w szczególności rozwijając produkty premium marki Fidelio. EISA doceniła ciągły postęp w dziedzinie produktów audio i słuchawek Philips Fidelio, przyznając nagrody 2023/24 nowym słuchawkom nausznym L4 oraz nowemu modelowi T2 TWS.

 

Nagrody EISA (Expert Imaging and Sound Association) cieszą się najwyższym uznaniem w branży audiowizualnej. Od 41 lat organizacja wybiera najlepsze produkty w kategorii telewizorów czy audio – wszystkie oceniane przez jury EISA złożone z ekspertów i guru technologii reprezentujących 59 najbardziej szanowanych specjalistycznych publikacji technologicznych z 30 krajów na całym świecie.

 

„Zespół TP Vision świętuje przyznanie każdej nagrody i zdobywa wiele z nich, ale z nagród EISA jesteśmy szczególnie dumni. Zespół jurorów reprezentuje najbardziej szanowanych i kompetentnych ekspertów branży elektroniki użytkowej. Po raz kolejny nasze duże inwestycje w samodzielnie prowadzony i kompleksowy rozwój naszych telewizorów Ambilight i produktów Fidelio Audio wyznaczają tempo rozwoju branży i jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zdobyć wiele nagród EISA zarówno w kategorii telewizorów, jak i audio,” podkreśla Martijn Smelt, dyrektor ds. marketingu TP Vision.

 

 

Zwycięzcy nagród 2023/24

Jurorzy o nagrodzie EISA dla 55OLED808/ OLED818 za lata 2023-2024: Doskonała jakość obrazu i przystępna cena sprawiają, że 55OLED808/818 to najlepszy telewizor OLED na konkurencyjnym rynku produktów klasy średniej. Opierając się na sukcesie poprzednich modeli marki z serii 8, nowy zestaw prezentuje ulepszenia procesora Philips P5, systemu Ambilight, interfejsu użytkownika i nie tylko. To wysublimowane urządzenie 4K HDR, korzystające z doskonałej kontroli światła i kontrastu, a także umiejętnego mapowania tonów, podczas gdy materiał HD jest efektywnie skalowany. Zgodnie z oczekiwaniami wobec ekranu Philipsa, dostępnych jest wiele opcji regulacji obrazu 55OLED808/818, a także dobrze przemyślane ustawienia wstępne ułatwiające użytkowanie. System SMART Google TV, łączność HDMI 2.1 i silnie zintegrowany system dźwiękowy uzupełniają tę zwycięską propozycję.

 

W uzasadnieniu nagrody dla „The One” (55PUS8808/PUS8818 w kategorii telewizor rodzinny EISA 2023/24, jurorzy stwierdzili: Ten 55-calowy telewizor LCD firmy Philips z funkcją Ambilight wpasuje się w każdy salon dzięki panelowi S-IPS, który obsługuje szeroki kąt widzenia i mocnemu, jasnemu obrazowi, niezakłóconemu przez światło otoczenia. Pozycjonowany przez tę kultową markę jako wszechstronne urządzenie zapewniające rozrywkę w domowym zaciszu, 55PUS8808/8818 spełnia wymagania użytkowników dzięki doskonałemu dźwiękowi 2x40W, wieloformatowej obsłudze HDR, udoskonaleniom dla graczy i bogatej w treści inteligentnej platformie Google TV. Jego kolejna zaleta to możliwość integracji DTS Play-Fi, dzięki której telewizor może stać się częścią systemu audio multiroom lub przejąć obowiązki kanału centralnego w konfiguracji dźwięku przestrzennego. Elegancka stylistyka Philipsa również zasługuje na wyróżnienie, ale to jakość obrazu 55PUS8808/8818 i przystępna cena są głównymi zaletami.

 

Dostrzegając wyjątkowe cechy słuchawek nausznych Philips Fidelio L4 w kategorii EISA Best Buy Wireless Headphones 2023/24, jurorzy stwierdzili: Philips Fidelio L4 to najlepsze słuchawki na co dzień: stylowe, wygodne, w pełni wyposażone i obdarzone doskonałą jakością dźwięku z 40-milimetrowych dynamicznych przetworników pokrytych grafenem. Konstrukcja flagowych słuchawek Philips Fidelio zachęca do długich sesji odsłuchowych dzięki wyściełanym nausznikom, pałąkowi pokrytemu skórą Muirhead i lekkiej, aluminiowej obudowie. Funkcja Adaptive AnC, wykorzystująca kwartet strategicznie rozmieszczonych mikrofonów zapobiega niepożądanym dźwiękom i jeszcze bardziej zwiększa wydajność, dzięki wysokiej jakości połączeniu Bluetooth Fidelio L4 (opcje kodeków LDAC, AAC, SBC i LC3 zapewniają tutaj wszechstronność). Inne funkcje premium obejmują wielopunktowy Bluetooth, technologię szybkiego parowania, podłączenie USB-C i żywotność baterii do 50 godzin co zapewnia funkcja szybkiego ładowania. To fantastyczny i wszechstronny produkt od Philips.

 

W jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii jurorzy wyróżnili nowe słuchawki Philips T2 TWS jako najlepsze słuchawki douszne EISA 2023/24, tak uzasadniając swoją decyzję: Odważne ulepszenie swojego poprzednika, Fidelio T2 ma mniejszą obudowę, ale poprawia jakość dźwięku i łatwość użytkowania. Dwukierunkowa konstrukcja akustyczna oparta jest na elektrodynamicznym przetworniku pokrytym grafenem, a każda kapsuła zawiera trzy mikrofony do wydajnej, aktywnej redukcji szumów i wykrywania głosu. Są również wygodne i ukształtowane tak, aby bezpiecznie przylegały do ​​ucha, a trzypunktowy szyfrowy zamek kablowy firmy Philips zapewnia spokój ducha — nigdy nie zgubisz ich podczas spaceru czy podróży. Klucz do atrakcyjności tego prawdziwie bezprzewodowego modelu to kompatybilność z Amazon Alexa, Apple Siri i Google Assistant oraz wyjątkowo szybkie parowanie. Czas ładowania jest błyskawiczny – zaledwie 15 minut umożliwi jedną godzinę działania. Do tych innowacji sprzętowych dołącza najnowszy chipset Bluetooth do słuchania w wysokiej rozdzielczości.

 

Zarówno 55-calowy OLED808, jak i 55-calowy PUS8808 są już w sprzedaży w całej Europie, a w Wielkiej Brytanii zadebiutują we wrześniu br. Philips Fidelio L4 i Philips T2 zostaną wprowadzone na wybrane rynki europejskie we wrześniu 2023 roku.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.