Komunikaty PR

Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working

2024-02-12  |  16:00
Biuro prasowe

Zbliża się pierwsze w nowym roku spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 15 lutego w Studiu Co Nieco eksperci zmierzą się z tematem trendów, które w najbliższych miesiącach czekają polski rynek HoReCa. Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym! 

Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą HoReCa dyskutować będą na temat zmian i trendów, które czekają rynek w 2024 roku. Panel dyskusyjny poprzedzą dodatkowo prelekcje wybranych ekspertów. 

Wśród panelistów VI spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Aleksandra Dojnikowska – współtwórczyni i współwłaścicielka 3 konceptów gastronomicznych:  Bułkę przez Bibułkę, Pollypizza NEOpolitan oraz BAKEN. 

  • Arkadiusz Domurad – Head Trainer Lavazza & Orbico z 14-letnim doświadczeniem. 

  • Kinga Rylska – Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina. 

  • Maciej Jarmoliński – Country Sales Manager Uber Eats. 

  • Inderjit Manota – Executive Chef Warsaw Marriott Hotel. 

Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z trendami na rynku HoReCa. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka. Pozostali będą mogli nabyć publikację w cenie 29 złotych. 

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 15 lutego 2024 r., w Studiu Co Nieco, na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278 lok. 303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do ok. 21:00.

Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą HoReCa, jak i pasjonatów tematyki food, chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. 

Więcej informacji o projekcie Food and Design znaleźć można na stronie www.foodanddesign.pl. 




 

 

 



 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.