Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working
Zbliża się pierwsze w nowym roku spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 15 lutego w Studiu Co Nieco eksperci zmierzą się z tematem trendów, które w najbliższych miesiącach czekają polski rynek HoReCa. Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym!
Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą HoReCa dyskutować będą na temat zmian i trendów, które czekają rynek w 2024 roku. Panel dyskusyjny poprzedzą dodatkowo prelekcje wybranych ekspertów.
Wśród panelistów VI spotkania Food Working znaleźli się m.in.:
-
Aleksandra Dojnikowska – współtwórczyni i współwłaścicielka 3 konceptów gastronomicznych: Bułkę przez Bibułkę, Pollypizza NEOpolitan oraz BAKEN.
-
Arkadiusz Domurad – Head Trainer Lavazza & Orbico z 14-letnim doświadczeniem.
-
Kinga Rylska – Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina.
-
Maciej Jarmoliński – Country Sales Manager Uber Eats.
-
Inderjit Manota – Executive Chef Warsaw Marriott Hotel.
Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z trendami na rynku HoReCa. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka. Pozostali będą mogli nabyć publikację w cenie 29 złotych.
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 15 lutego 2024 r., w Studiu Co Nieco, na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278 lok. 303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do ok. 21:00.
Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą HoReCa, jak i pasjonatów tematyki food, chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/.
Więcej informacji o projekcie Food and Design znaleźć można na stronie www.foodanddesign.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.