Komunikaty PR

Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working

2024-02-12  |  16:00
Biuro prasowe

Zbliża się pierwsze w nowym roku spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 15 lutego w Studiu Co Nieco eksperci zmierzą się z tematem trendów, które w najbliższych miesiącach czekają polski rynek HoReCa. Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym! 

Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą HoReCa dyskutować będą na temat zmian i trendów, które czekają rynek w 2024 roku. Panel dyskusyjny poprzedzą dodatkowo prelekcje wybranych ekspertów. 

Wśród panelistów VI spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Aleksandra Dojnikowska – współtwórczyni i współwłaścicielka 3 konceptów gastronomicznych:  Bułkę przez Bibułkę, Pollypizza NEOpolitan oraz BAKEN. 

  • Arkadiusz Domurad – Head Trainer Lavazza & Orbico z 14-letnim doświadczeniem. 

  • Kinga Rylska – Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina. 

  • Maciej Jarmoliński – Country Sales Manager Uber Eats. 

  • Inderjit Manota – Executive Chef Warsaw Marriott Hotel. 

Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z trendami na rynku HoReCa. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka. Pozostali będą mogli nabyć publikację w cenie 29 złotych. 

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 15 lutego 2024 r., w Studiu Co Nieco, na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278 lok. 303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do ok. 21:00.

Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą HoReCa, jak i pasjonatów tematyki food, chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. 

Więcej informacji o projekcie Food and Design znaleźć można na stronie www.foodanddesign.pl. 




 

 

 



 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.