Komunikaty PR

Tylko we wrześniu każdy los liczony jest podwójnie

2023-09-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Trwa Wielka Loteria Milwaukee, w której łączna wartość nagród to aż pół miliona złotych. Loteria obowiązuje tylko u wybranych autoryzowanych dystrybutorów marki. Nagroda główna to Ford Transit z systemem Packout, dodatkowo do wygrania łącznie 270 nagród tygodniowych i miesięcznych.

Ci, którzy w dniach od 11 września do 30 listopada 2023 r. dokonają u wybranych autoryzowanych dystrybutorów zakupu produktów Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto i zgłoszą udział, mają szansę wygrać nagrody w loterii marki. Zwycięzca loterii zyska Forda Transita z systemem Packout. Szans na nagrody od Milwaukee jest więcej, bo co tydzień zostanie rozlosowanych 20 nagród w postaci narzędzi, akcesoriów, środków ochrony indywidualnej czy oświetlenia (łącznie 240 nagród). Dodatkowo, co miesiąc do wylosowanych szczęśliwców trafi 10 nagród miesięcznych, m.in. narzędzi, podgrzewanej odzieży roboczej czy elementów systemu Packout (łącznie 30 nagród miesięcznych). Tylko we wrześniu każdy los jest liczony podwójnie, co istotnie zwiększa szansę na zdobycie cennego sprzętu.

- Po rozwiązania Milwaukee sięgają profesjonaliści z branż takich jak budowlana, elektryczna, energetyczna, transportowa, hydrauliczna, ogrodnicza, stolarska i wielu innych. Biorąc udział w loterii zyskują podwójnie. Z jednej strony, kupując nasze rozwiązania u autoryzowanych dystrybutorów marki mają pewność, że sprzęt jest oryginalny, pochodzi z legalnego źródła i mogą wydłużyć gwarancję do 3 lat. Po drugie, rejestrując zakup zyskują szansę zdobycia nagrody tygodniowej, miesięcznej i nagrody głównej - auta, które wyposażymy w zestaw Packout czyli elementy modułowego systemu do przechowywania i transportowania sprzętu. Zakup w innym punkcie sprzedaży niż wymienione na stronie loterii jest wykluczony z udziału w loterii. – powiedział Janusz Mitko, Regional Marketing Manager Milwaukee CEE.

Kryteria udziału w loterii 

W Loterii mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą oraz osoby prawne. Żeby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu produktów marki Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto u wybranego autoryzowanego dystrybutora, który bierze udział w akcji. Następnie do 30.11.2023 należy dokonać rejestracji losu na stronie www.wielkaloteriamilwaukee.pl, gdzie znajduje się regulamin akcji. Lista autoryzowanych dystrybutorów Milwaukee, którzy biorą udział w loterii znajduje się na stronie: https://wielkaloteriamilwaukee.pl/#dystrybutorzy.

O Milwaukee

Milwaukee jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka Milwaukee jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Koncentrując się m.in. na branży budowlanej, hydraulicznej, stolarskiej, dekarskiej i transportowej, marka oferuje najwyższej jakości rozwiązania technologiczne oparte na elastycznych platformach akumulatorowych M18, M12 oraz MX Fuel. Katalizatorem kolejnych innowacji Milwaukee od lat jest podnoszenie bezpieczeństwa i wydajności pracy profesjonalnego użytkownika, a także dążenie do stworzenia całkowicie bezprzewodowego środowiska pracy. Marka oferuje coraz większą ilość akumulatorowych alternatyw pozbawionych mankamentów rozwiązań napędzanych spalinowo, sieciowo bądź pneumatycznie. Bez kompromisów na mocy i wydajności, a także bez emisji spalin, konserwacji czy konieczności stosowania benzyny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.