Tylko we wrześniu każdy los liczony jest podwójnie
Trwa Wielka Loteria Milwaukee, w której łączna wartość nagród to aż pół miliona złotych. Loteria obowiązuje tylko u wybranych autoryzowanych dystrybutorów marki. Nagroda główna to Ford Transit z systemem Packout, dodatkowo do wygrania łącznie 270 nagród tygodniowych i miesięcznych.
Ci, którzy w dniach od 11 września do 30 listopada 2023 r. dokonają u wybranych autoryzowanych dystrybutorów zakupu produktów Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto i zgłoszą udział, mają szansę wygrać nagrody w loterii marki. Zwycięzca loterii zyska Forda Transita z systemem Packout. Szans na nagrody od Milwaukee jest więcej, bo co tydzień zostanie rozlosowanych 20 nagród w postaci narzędzi, akcesoriów, środków ochrony indywidualnej czy oświetlenia (łącznie 240 nagród). Dodatkowo, co miesiąc do wylosowanych szczęśliwców trafi 10 nagród miesięcznych, m.in. narzędzi, podgrzewanej odzieży roboczej czy elementów systemu Packout (łącznie 30 nagród miesięcznych). Tylko we wrześniu każdy los jest liczony podwójnie, co istotnie zwiększa szansę na zdobycie cennego sprzętu.
- Po rozwiązania Milwaukee sięgają profesjonaliści z branż takich jak budowlana, elektryczna, energetyczna, transportowa, hydrauliczna, ogrodnicza, stolarska i wielu innych. Biorąc udział w loterii zyskują podwójnie. Z jednej strony, kupując nasze rozwiązania u autoryzowanych dystrybutorów marki mają pewność, że sprzęt jest oryginalny, pochodzi z legalnego źródła i mogą wydłużyć gwarancję do 3 lat. Po drugie, rejestrując zakup zyskują szansę zdobycia nagrody tygodniowej, miesięcznej i nagrody głównej - auta, które wyposażymy w zestaw Packout czyli elementy modułowego systemu do przechowywania i transportowania sprzętu. Zakup w innym punkcie sprzedaży niż wymienione na stronie loterii jest wykluczony z udziału w loterii. – powiedział Janusz Mitko, Regional Marketing Manager Milwaukee CEE.
Kryteria udziału w loterii
W Loterii mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą oraz osoby prawne. Żeby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu produktów marki Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto u wybranego autoryzowanego dystrybutora, który bierze udział w akcji. Następnie do 30.11.2023 należy dokonać rejestracji losu na stronie www.wielkaloteriamilwaukee.pl, gdzie znajduje się regulamin akcji. Lista autoryzowanych dystrybutorów Milwaukee, którzy biorą udział w loterii znajduje się na stronie: https://wielkaloteriamilwaukee.pl/#dystrybutorzy.
O Milwaukee
Milwaukee jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka Milwaukee jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Koncentrując się m.in. na branży budowlanej, hydraulicznej, stolarskiej, dekarskiej i transportowej, marka oferuje najwyższej jakości rozwiązania technologiczne oparte na elastycznych platformach akumulatorowych M18, M12 oraz MX Fuel. Katalizatorem kolejnych innowacji Milwaukee od lat jest podnoszenie bezpieczeństwa i wydajności pracy profesjonalnego użytkownika, a także dążenie do stworzenia całkowicie bezprzewodowego środowiska pracy. Marka oferuje coraz większą ilość akumulatorowych alternatyw pozbawionych mankamentów rozwiązań napędzanych spalinowo, sieciowo bądź pneumatycznie. Bez kompromisów na mocy i wydajności, a także bez emisji spalin, konserwacji czy konieczności stosowania benzyny.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.