Komunikaty PR

Tylko we wrześniu każdy los liczony jest podwójnie

2023-09-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Trwa Wielka Loteria Milwaukee, w której łączna wartość nagród to aż pół miliona złotych. Loteria obowiązuje tylko u wybranych autoryzowanych dystrybutorów marki. Nagroda główna to Ford Transit z systemem Packout, dodatkowo do wygrania łącznie 270 nagród tygodniowych i miesięcznych.

Ci, którzy w dniach od 11 września do 30 listopada 2023 r. dokonają u wybranych autoryzowanych dystrybutorów zakupu produktów Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto i zgłoszą udział, mają szansę wygrać nagrody w loterii marki. Zwycięzca loterii zyska Forda Transita z systemem Packout. Szans na nagrody od Milwaukee jest więcej, bo co tydzień zostanie rozlosowanych 20 nagród w postaci narzędzi, akcesoriów, środków ochrony indywidualnej czy oświetlenia (łącznie 240 nagród). Dodatkowo, co miesiąc do wylosowanych szczęśliwców trafi 10 nagród miesięcznych, m.in. narzędzi, podgrzewanej odzieży roboczej czy elementów systemu Packout (łącznie 30 nagród miesięcznych). Tylko we wrześniu każdy los jest liczony podwójnie, co istotnie zwiększa szansę na zdobycie cennego sprzętu.

- Po rozwiązania Milwaukee sięgają profesjonaliści z branż takich jak budowlana, elektryczna, energetyczna, transportowa, hydrauliczna, ogrodnicza, stolarska i wielu innych. Biorąc udział w loterii zyskują podwójnie. Z jednej strony, kupując nasze rozwiązania u autoryzowanych dystrybutorów marki mają pewność, że sprzęt jest oryginalny, pochodzi z legalnego źródła i mogą wydłużyć gwarancję do 3 lat. Po drugie, rejestrując zakup zyskują szansę zdobycia nagrody tygodniowej, miesięcznej i nagrody głównej - auta, które wyposażymy w zestaw Packout czyli elementy modułowego systemu do przechowywania i transportowania sprzętu. Zakup w innym punkcie sprzedaży niż wymienione na stronie loterii jest wykluczony z udziału w loterii. – powiedział Janusz Mitko, Regional Marketing Manager Milwaukee CEE.

Kryteria udziału w loterii 

W Loterii mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą oraz osoby prawne. Żeby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu produktów marki Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto u wybranego autoryzowanego dystrybutora, który bierze udział w akcji. Następnie do 30.11.2023 należy dokonać rejestracji losu na stronie www.wielkaloteriamilwaukee.pl, gdzie znajduje się regulamin akcji. Lista autoryzowanych dystrybutorów Milwaukee, którzy biorą udział w loterii znajduje się na stronie: https://wielkaloteriamilwaukee.pl/#dystrybutorzy.

O Milwaukee

Milwaukee jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka Milwaukee jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Koncentrując się m.in. na branży budowlanej, hydraulicznej, stolarskiej, dekarskiej i transportowej, marka oferuje najwyższej jakości rozwiązania technologiczne oparte na elastycznych platformach akumulatorowych M18, M12 oraz MX Fuel. Katalizatorem kolejnych innowacji Milwaukee od lat jest podnoszenie bezpieczeństwa i wydajności pracy profesjonalnego użytkownika, a także dążenie do stworzenia całkowicie bezprzewodowego środowiska pracy. Marka oferuje coraz większą ilość akumulatorowych alternatyw pozbawionych mankamentów rozwiązań napędzanych spalinowo, sieciowo bądź pneumatycznie. Bez kompromisów na mocy i wydajności, a także bez emisji spalin, konserwacji czy konieczności stosowania benzyny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.