Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"
Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17 próbkami i tym samym przetestować nowości na rynku dermokosmetycznym, od najlepszych światowych i polskich marek np. Balneokosmetyki, Avene, Lierac, Nuxe, Pharmaceris czy Sesderma. Wystarczy, że Klient dołączy do akcji na stronie zikodermo.pl, odwiedzi stacjonarną drogerię Ziko Dermo i odbierze katalog próbek „Premiery i Trendy #testujezzikodermo”.
Drogerie Ziko Dermo zapraszają wszystkich entuzjastów pielęgnacji do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Akcja skierowana jest do tych, którzy chcą i lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami kosmetycznymi i kochają eksperymentować z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry. To niepowtarzalna okazja, aby przetestować najnowsze dermokosmetyki do twarzy, ciała i włosów od światowych i polskich marek i wybrać produkty, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby ich skóry.
Ziko Dermo od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze kosmetyków. Stąd też w ramach akcji „Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024”, Klienci otrzymają specjalny katalog z 17 starannie wyselekcjonowanymi próbkami dermokosmetyków, aby móc je wypróbować w zaciszu domowym i zdecydować o właściwym doborze preparatu do indywidulanych potrzeb, pod kątem konsystencji, składu, formuły czy zapachu.
Dodatkowo, katalog zawiera opisy i zalecenia dotyczące stosowania produktów oraz informacje na temat najnowszych trendów kosmetycznych. Klienci będą mogli poczytać o Clean Girl, Slow Beauty, Microbiome Friendly Skincare czy Efekcie Tafli na Włosach. W broszurze znajdą się również porady i zalecenia pielęgnacyjne. Po takiej lekturze każdy Klient będzie na topie z aktualnościami rynku kosmetycznego.
Jakie próbki będzie można znaleźć w katalogu?
Wśród wybranych do katalogu próbek znajdą się zarówno kremy do twarzy jak Sesderma Factor G Renew – regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, czy D’Alchemy – krem na zmiany hormonalne i przebarwienia. Wypróbować będzie można także serum na noc marki L’Biotica czy kremy z filtrami przeciwsłonecznymi marki Pharmaceris jak krem ochronny na naczynka i trądzik różowaty SPF 50+ czy Multikojący krem do twarzy na dzień SPF 30. Z kolei marka WAX proponuje maskę odbudowującą do włosów farbowanych i zniszczonych Hermiona a Oillan nawilżający dermo-krem od 1. dnia życia dla dzieci i dorosłych do twarzy oraz ciała.
Co należy zrobić, ale otrzymać katalog z próbkami?
Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę internetową zikodermo.pl. Członkowie Ziko Klubu mogą użyć swojego numeru karty i hasła do konta, natomiast nowi uczestnicy mogą łatwo założyć konto klubowe na zikodermo.pl lub w aplikacji mobilnej ZIKO.pl. Po zarejestrowaniu, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu akcji "Premiery i Trendy 2024" oraz wybór ulubionej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo, w której uczestnik chciałby odebrać swój katalog próbek.
Następnie każdy już zalogowany Klient otrzyma unikalny kod SMSem na podany numer telefonu, który uprawnia do odbioru katalogu w wybranej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo. Ziko Dermo zadbało również o to, aby Klienci mogli zakupić przetestowane produkty jeszcze atrakcyjniejszych niż zwykle cenach. W trakcie trwania bieżącej gazetki promocyjnej produkty dostępne są ze specjalnymi rabatami. Dodatkowo po odbiorze katalogu, każdy uczestnik akcji otrzyma dodatkowy prezent - jednorazowy kod rabatowy -25% na zakupy w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo, który będzie można zrealizować przed Majówką od 24 do 30 kwietnia 2024 roku.
To wyjątkowa okazja, której nie można przegapić! Warto zapisać się, być na bieżąco z najnowszymi trendami dermokosmetycznymi i zadbać wraz Ziko Dermo o zdrową pielęgnację. Liczba katalogów jest ograniczona i są one dostępne tylko do wyczerpania zapasów.
Szczegóły znajdziecie na stronie https://www.zikodermo.pl/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.