Komunikaty PR

Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"

2024-03-20  |  12:30
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17 próbkami i tym samym przetestować nowości na rynku dermokosmetycznym, od najlepszych światowych i polskich marek np. Balneokosmetyki, Avene, Lierac, Nuxe, Pharmaceris czy Sesderma. Wystarczy, że Klient dołączy do akcji na stronie zikodermo.pl, odwiedzi stacjonarną drogerię Ziko Dermo i odbierze katalog próbek „Premiery i Trendy #testujezzikodermo”.

Drogerie Ziko Dermo zapraszają wszystkich entuzjastów pielęgnacji do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Akcja skierowana jest do tych, którzy chcą i lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami kosmetycznymi i kochają eksperymentować z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry. To niepowtarzalna okazja, aby przetestować najnowsze dermokosmetyki do twarzy, ciała i włosów od światowych i polskich marek i wybrać produkty, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby ich skóry.

Ziko Dermo od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze kosmetyków. Stąd też w ramach akcji „Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024”, Klienci otrzymają specjalny katalog z 17 starannie wyselekcjonowanymi próbkami dermokosmetyków, aby móc je wypróbować w zaciszu domowym i zdecydować o właściwym doborze preparatu do indywidulanych potrzeb, pod kątem konsystencji, składu, formuły czy zapachu.

Dodatkowo, katalog zawiera opisy i zalecenia dotyczące stosowania produktów oraz informacje na temat najnowszych trendów kosmetycznych. Klienci będą mogli poczytać o Clean Girl, Slow Beauty, Microbiome Friendly Skincare czy Efekcie Tafli na Włosach. W broszurze znajdą się również porady i zalecenia pielęgnacyjne. Po takiej lekturze każdy Klient będzie na topie z aktualnościami rynku kosmetycznego.

Jakie próbki będzie można znaleźć w katalogu?

Wśród wybranych do katalogu próbek znajdą się zarówno kremy do twarzy jak Sesderma Factor G Renew – regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, czy D’Alchemy – krem na zmiany hormonalne i przebarwienia. Wypróbować będzie można także serum na noc marki L’Biotica czy kremy z filtrami przeciwsłonecznymi marki Pharmaceris jak krem ochronny na naczynka i trądzik różowaty SPF 50+ czy Multikojący krem do twarzy na dzień SPF 30. Z kolei marka WAX proponuje maskę odbudowującą do włosów farbowanych i zniszczonych Hermiona a Oillan nawilżający dermo-krem od 1. dnia życia dla dzieci i dorosłych do twarzy oraz ciała.

Co należy zrobić, ale otrzymać katalog z próbkami?

Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę internetową zikodermo.pl. Członkowie Ziko Klubu mogą użyć swojego numeru karty i hasła do konta, natomiast nowi uczestnicy mogą łatwo założyć konto klubowe na zikodermo.pl lub w aplikacji mobilnej ZIKO.pl. Po zarejestrowaniu, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu akcji "Premiery i Trendy 2024" oraz wybór ulubionej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo, w której uczestnik chciałby odebrać swój katalog próbek.

Następnie każdy już zalogowany Klient otrzyma unikalny kod SMSem na podany numer telefonu, który uprawnia do odbioru katalogu w wybranej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo. Ziko Dermo zadbało również o to, aby Klienci mogli zakupić przetestowane produkty jeszcze atrakcyjniejszych niż zwykle cenach. W trakcie trwania bieżącej gazetki promocyjnej produkty dostępne są ze specjalnymi rabatami. Dodatkowo po odbiorze katalogu, każdy uczestnik akcji otrzyma dodatkowy prezent - jednorazowy kod rabatowy -25% na zakupy w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo, który będzie można zrealizować przed Majówką od 24 do 30 kwietnia 2024 roku.

To wyjątkowa okazja, której nie można przegapić! Warto zapisać się, być na bieżąco z najnowszymi trendami dermokosmetycznymi i zadbać wraz Ziko Dermo o zdrową pielęgnację. Liczba katalogów jest ograniczona i są one dostępne tylko do wyczerpania zapasów.

Szczegóły znajdziecie na stronie https://www.zikodermo.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.