Komunikaty PR

Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?

2023-12-18  |  16:30
Biuro prasowe

W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych. SLODKIE stworzyło nową kolekcję skierowaną do tych firm, które przekażą w tym roku swoim kontrahentom upominki noworoczne, w podziękowaniu za cały rok współpracy. Firma podkreśla, że będzie to miła niespodzianka w chwili, gdy po Świętach nikt nie spodziewa się prezentu.

Oferta dla spóźnialskich 

Bożonarodzeniowy peak i świąteczne promocje w sklepach wciąż trwają. I trwać będą aż do samej Wigilii, która w tym roku wyjątkowo wypada w niedzielę. Nieco innymi prawami rządzi się jednak zakup upominków biznesowych, których nie zamówimy z dnia na dzień, szczególnie w szczycie sezonu sprzedażowego.

Wysokiej jakości, brandowane produkty, przygotowane w ilościach hurtowych to zamówienie, na które poczekać trzeba zwykle kilka tygodni. Co zrobić, gdy jedyne czego brakuje, to czas? 

W tym roku firma SLODKIE, popularny polski producent słodyczy reklamowych, zaopatrujący setki europejskich firm w brandowane słodkości, postanowiła odpowiedzieć na problem wielu przedsiębiorców, którzy nie zdążą na czas kupić upominków dla swoich partnerów biznesowych. SLODKIE zachęca, by spóźnialscy postawili w tym roku na upominki noworoczne. Prezent z podziękowaniem za minionych 12 miesięcy współpracy z najlepszymi życzeniami na kolejny, nowy, jeszcze bardziej owocny biznesowo rok to także propozycja dla tych, którzy chcą się wyróżnić. Ofiarowanie kontrahentom i partnerom prezentu noworocznego będzie z pewnością miłą niespodzianką, której po świątecznych paczkach z pewnością nikt się nie spodziewa. 

Słodkości w szampańskim stylu

Rozpływająca się w ustach słodycz stworzona na bazie najlepszej, belgijskiej czekolady, a wszystko zamknięte w noworocznym opakowaniu. Tak opisać można najnowszą kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta. 

W ofercie noworocznej SLODKIE znajdziemy m.in.:

  • asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim,

  • asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim i trufli Art Deco,

  • nadziewane pralinki Gold Cups z czekolady klasy gourmet,

  • medale z białej czekolady z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z sycylijskich migdałów 30%.

Słodkości noworoczne zostały utrzymane w czarnej i złotej szacie graficznej z beżowymi i pomarańczowymi elementami. Każde opakowanie można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także personalizować bezpośrednio na czekoladzie, dzięki czemu nabiorą one jeszcze bardziej oryginalnego charakteru. W efekcie otrzymujemy słodkie produkty doskonale dopasowane do DNA danej marki. Co więcej, wszystkie czekoladowe słodkości objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.

Słodycze z oferty SLODKE produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Choć czasu do noworocznych życzeń jest jeszcze sporo, to warto nie spóźnić się na tę okazję i zamówić zestawy już teraz. Cała oferta kolekcji noworocznej SLODKIE dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/slodycze-na-nowy-rok/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.