Za późno na świąteczny prezent dla partnerów biznesowych?
W środowisku biznesowym czasem jest już za późno na zamówienie brandowanych produktów w hurtowej ilości. Co zrobić, gdy do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu? Takim sytuacjom zaradził polski producent słodyczy reklamowych. SLODKIE stworzyło nową kolekcję skierowaną do tych firm, które przekażą w tym roku swoim kontrahentom upominki noworoczne, w podziękowaniu za cały rok współpracy. Firma podkreśla, że będzie to miła niespodzianka w chwili, gdy po Świętach nikt nie spodziewa się prezentu.
Oferta dla spóźnialskich
Bożonarodzeniowy peak i świąteczne promocje w sklepach wciąż trwają. I trwać będą aż do samej Wigilii, która w tym roku wyjątkowo wypada w niedzielę. Nieco innymi prawami rządzi się jednak zakup upominków biznesowych, których nie zamówimy z dnia na dzień, szczególnie w szczycie sezonu sprzedażowego.
Wysokiej jakości, brandowane produkty, przygotowane w ilościach hurtowych to zamówienie, na które poczekać trzeba zwykle kilka tygodni. Co zrobić, gdy jedyne czego brakuje, to czas?
W tym roku firma SLODKIE, popularny polski producent słodyczy reklamowych, zaopatrujący setki europejskich firm w brandowane słodkości, postanowiła odpowiedzieć na problem wielu przedsiębiorców, którzy nie zdążą na czas kupić upominków dla swoich partnerów biznesowych. SLODKIE zachęca, by spóźnialscy postawili w tym roku na upominki noworoczne. Prezent z podziękowaniem za minionych 12 miesięcy współpracy z najlepszymi życzeniami na kolejny, nowy, jeszcze bardziej owocny biznesowo rok to także propozycja dla tych, którzy chcą się wyróżnić. Ofiarowanie kontrahentom i partnerom prezentu noworocznego będzie z pewnością miłą niespodzianką, której po świątecznych paczkach z pewnością nikt się nie spodziewa.
Słodkości w szampańskim stylu
Rozpływająca się w ustach słodycz stworzona na bazie najlepszej, belgijskiej czekolady, a wszystko zamknięte w noworocznym opakowaniu. Tak opisać można najnowszą kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta.
W ofercie noworocznej SLODKIE znajdziemy m.in.:
-
asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim,
-
asortyment pralinek w kształcie zegarów z mlecznej czekolady, wypełnionych kremem szampańskim i trufli Art Deco,
-
nadziewane pralinki Gold Cups z czekolady klasy gourmet,
-
medale z białej czekolady z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z sycylijskich migdałów 30%.
Słodkości noworoczne zostały utrzymane w czarnej i złotej szacie graficznej z beżowymi i pomarańczowymi elementami. Każde opakowanie można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także personalizować bezpośrednio na czekoladzie, dzięki czemu nabiorą one jeszcze bardziej oryginalnego charakteru. W efekcie otrzymujemy słodkie produkty doskonale dopasowane do DNA danej marki. Co więcej, wszystkie czekoladowe słodkości objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.
Słodycze z oferty SLODKE produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Choć czasu do noworocznych życzeń jest jeszcze sporo, to warto nie spóźnić się na tę okazję i zamówić zestawy już teraz. Cała oferta kolekcji noworocznej SLODKIE dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/slodycze-na-nowy-rok/.
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.