ZIKO DAYS – DNI PEŁNE PROMOCJI NA DERMOKOSMETYKI.
Z początkiem wiosny, drogerie Ziko Dermo ogłaszają pierwszą odsłonę nowej, cyklicznej akcji
pt.: Ziko Days. Od 4 do 7 kwietnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz drogerii internetowej zikodermo.pl obowiązywać będą super promocje na dermokosmetyki od najlepszych marek dermokosmetycznych zarówno polskich jak i zagranicznych. Ziko Days to gratka dla wielbicieli okazji, a więc - szykujcie się!
W ramach wiosennej akcji, drogerie oferują super ceny na setki produktów renomowanych marek. Warto podkreślić, że posiadacze karty Ziko Klub będą mogli cieszyć się jeszcze większymi zniżkami na produkty sięgającymi nawet do -35%. Marki objęte promocją to Balenokosmetyki, Bioderma, Dermedic, Embryolisse, Equilibra, Eucerin, L'Biotica, Sensilis a także suplementy diety jak Reme, Health Labs czy ZiNIQ+.
Ziko Days to akcja, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim zainteresowanym pielęgnacją skóry i zdrowiem oraz miłośnikom dermokosmetyków. W dniach 4 do 7 kwietnia będą mieli bogaty wybór produktów - od kremów, szamponów, żeli po serum, suplementy diety i wiele więcej.
Jakie hitowe produkty można złapać w Ziko Dermo podczas Ziko Days?
Kremowy żel do mycia Bioderma Atoderm 1000 ml za jedyne 61,99 złotych, Eucerin olejek do mycia za 400 ml za 39,99 lub Emryolisse krem odżywczo-nawilżający za 54,99 zł, ZiNIQ+ Multiwitamina i minerały 60 tabletek za jedyne 14,39 zł.
Warto podkreślić, że kwietniowa akcja Ziko Days to pierwsza odsłona nowego wydarzenia, która będzie się powtarzać kilkakrotnie w ciągu roku. Zachęcamy do regularnego śledzenia naszej strony internetowej oraz kanałów social media.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.