ZIKO DAYS – DNI PEŁNE PROMOCJI NA DERMOKOSMETYKI.
Z początkiem wiosny, drogerie Ziko Dermo ogłaszają pierwszą odsłonę nowej, cyklicznej akcji
pt.: Ziko Days. Od 4 do 7 kwietnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz drogerii internetowej zikodermo.pl obowiązywać będą super promocje na dermokosmetyki od najlepszych marek dermokosmetycznych zarówno polskich jak i zagranicznych. Ziko Days to gratka dla wielbicieli okazji, a więc - szykujcie się!
W ramach wiosennej akcji, drogerie oferują super ceny na setki produktów renomowanych marek. Warto podkreślić, że posiadacze karty Ziko Klub będą mogli cieszyć się jeszcze większymi zniżkami na produkty sięgającymi nawet do -35%. Marki objęte promocją to Balenokosmetyki, Bioderma, Dermedic, Embryolisse, Equilibra, Eucerin, L'Biotica, Sensilis a także suplementy diety jak Reme, Health Labs czy ZiNIQ+.
Ziko Days to akcja, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim zainteresowanym pielęgnacją skóry i zdrowiem oraz miłośnikom dermokosmetyków. W dniach 4 do 7 kwietnia będą mieli bogaty wybór produktów - od kremów, szamponów, żeli po serum, suplementy diety i wiele więcej.
Jakie hitowe produkty można złapać w Ziko Dermo podczas Ziko Days?
Kremowy żel do mycia Bioderma Atoderm 1000 ml za jedyne 61,99 złotych, Eucerin olejek do mycia za 400 ml za 39,99 lub Emryolisse krem odżywczo-nawilżający za 54,99 zł, ZiNIQ+ Multiwitamina i minerały 60 tabletek za jedyne 14,39 zł.
Warto podkreślić, że kwietniowa akcja Ziko Days to pierwsza odsłona nowego wydarzenia, która będzie się powtarzać kilkakrotnie w ciągu roku. Zachęcamy do regularnego śledzenia naszej strony internetowej oraz kanałów social media.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.
Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.