Krzysztof Mitrowski dyrektorem nowego Pionu Sprzedaży i Marketingu w Etisoft
Sprzedaż i marketing Etisoft razem. Krzysztof Mitrowski dyrektorem nowego pionu
W niełatwy dla biznesu czas Etisoft wchodzi mocniejszy. Z końcem września Zarząd firmy zdecydował o połączeniu Pionów Marketingu oraz Handlowego. Dyrektorem nowo utworzonego Pionu Sprzedaży i Marketingu został Krzysztof Mitrowski, który wnosi do firmy swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oraz rozwoju sprzedaży i marketingu, rozwoju nowych rynków i skutecznych działań w zakresie realizacji strategii, jakie zdobył w międzynarodowej korporacji, firmie 3M.
Z 3M do Etisoft
Krzysztof Mitrowski od prawie 30 lat związany jest z przemysłem, głównie na rynku B2B. Zaczynał w branży paliwowej (Amoco), po czym przez kolejne 19 lat pracował w koncernie 3M. Był odpowiedzialny za sprzedaż taśm i klejów przemysłowych, obsługę rynków flexo, automotive i packaging. Zarządzał Działem Filtracji Cieczy, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio oraz zarządzanie i sprzedaż do kluczowych klientów. Jako trener, lider projektów i coach rozwijał ponadto narzędzia sprzedażowe (w tym CRM-a).
– Jestem z pokolenia, które nie boi się wyzwań. Każdą nową sytuację postrzegam w kategoriach szansy na rozwój, zwłaszcza w czasach, które trudno nazwać stabilnymi – podkreśla Krzysztof Mitrowski, nowy dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Etisoft. – Etisoftowi przyglądałem się od lat, z racji wieloletniej, bliskiej współpracy Etisoft z 3M. Zawsze byłem pod wrażeniem rozwoju firmy, którą znałem przede wszystkim jako producenta etykiet, elementów funkcyjnych i dostawcę rozwiązań Auto ID. Do tego doszły w ostatnich latach rozwiązania z zakresu Przemysłu 4.0. Jasno pokazują one, że Etisoft nie tylko słucha potrzeb swoich klientów, ale i o krok je wyprzedza. W przyszłym roku firma będzie obchodzić swoje 30-lecie. Dołączenie do zespołu wysokiej klasy specjalistów w tym właśnie czasie jest dla mnie szczególnym powodem do dumy i nowym doświadczeniem.
Od etykiet do Przemysłu 4.0
Przez ostatnich dziesięć miesięcy Krzysztof miał okazję poznawać Etisoft od środka. Na finiszu są właśnie koordynowane przez niego prace dotyczące wdrożenia bardziej zaawansowanej niż używana do tej pory w Etisofcie wersji narzędzia CRM wspierającego zarządzenie relacjami z klientem. Celem nowego dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu jest realizowanie strategicznych celów firmy, umacnianie roli lidera na rynku krajowym i ekspansji międzynarodowej, rozwijanie partnerstwa z naszymi klientami (rozbudowa portfolio o nowe produkty i technologię), dalszy rozwój i podnoszenie kompetencji całego zespołu.
Prywatnie Krzysztof spełniał się jako maszer – przewodnik psiego zaprzęgu. Jak podkreśla testowanie własnej psychiki na długich dystansach nauczyło go cierpliwości, empatii, umiejętności dążenia do celu mimo przeciwności i tego, że warto jest słuchać, a nie tylko słyszeć.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.