Laur Klienta GRAND PRIX 2020 dla Europ Assistance Polska
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Firma Europ Assistance Polska ponownie została wyróżniona w rankingu „Laur Klienta”, zdobywając nagrodę GRAND PRIX, w kategorii usług assistance. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów.
Nagroda w plebiscycie „Laur Klienta” przyznawana jest w oparciu o opinię klientów, co czyni ją obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych, preferencjach i rekomendacjach. Firma, która zdobywa wyróżnianie, musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością oraz cieszyć się uznaniem wśród odbiorców usług. W tym roku Europ Assistance została ponownie docenione przez klientów w kategorii usług assistance w plebiscycie „Laur Klienta” otrzymując wyróżnienie GRAND PRIX.
Wyróżnienie to potwierdza silną pozycję, którą firma utrzymuje od lat w tym plebiscycie,
w ramach swojej kategorii. Program skierowany jest do firm, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o najwyższą, jakość swoich produktów, usług, standardów zarządzania oraz obsługi klienta.
Cieszymy się z przyznania nam, po raz kolejny tego wyróżnienia, oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Nagroda ta jest dla nas powodem do dumy oraz potwierdzeniem, że nasza strategia, wartości i codzienna działalność na rzecz klientów i innych interesariuszy znajdują ich uznanie – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.