Komunikaty PR

LECH FREE 0,0% LAGER – OD TERAZ JESZCZE LEPSZY

2021-06-22  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Lider piw bezalkoholowych, Lech Free 0,0% po raz kolejny w tym roku zaskakuje konsumentów. Tym razem zamiast nowego wariantu smaku, proponuje odmienioną wersję klasycznego, bezalkoholowego lagera. W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak – teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.

 

Piwa bezalkoholowe to segment rynku piwowarskiego, który w ostatnich latach prezentuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Jego liderem od lat pozostaje Lech Free 0,0%, który konsekwentnie dba o rozwój całej kategorii i jakość poszczególnych produktów. Marka uważnie obserwuje zmieniające się trendy i stara się odpowiadać na potrzeby oraz oczekiwania konsumentów. Dlatego dba nie tylko o poszerzanie oferty, ale stale też pracuje nad doskonaleniem produktów z dotychczasowego portfolio.

 

Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę  bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.

 

Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz
w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS
w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.

Produkt jest dostępny od maja na terenie całej Polski. Jego osiągalność może różnić się w zależności od punktów sprzedaży. Dostępne opakowania to niezmiennie butelka 330 i 500 ml oraz puszka 500 ml.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.