LECH FREE 0,0% LAGER – OD TERAZ JESZCZE LEPSZY
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lider piw bezalkoholowych, Lech Free 0,0% po raz kolejny w tym roku zaskakuje konsumentów. Tym razem zamiast nowego wariantu smaku, proponuje odmienioną wersję klasycznego, bezalkoholowego lagera. W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak – teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.
Piwa bezalkoholowe to segment rynku piwowarskiego, który w ostatnich latach prezentuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Jego liderem od lat pozostaje Lech Free 0,0%, który konsekwentnie dba o rozwój całej kategorii i jakość poszczególnych produktów. Marka uważnie obserwuje zmieniające się trendy i stara się odpowiadać na potrzeby oraz oczekiwania konsumentów. Dlatego dba nie tylko o poszerzanie oferty, ale stale też pracuje nad doskonaleniem produktów z dotychczasowego portfolio.
Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.
Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz
w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS
w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.
Produkt jest dostępny od maja na terenie całej Polski. Jego osiągalność może różnić się w zależności od punktów sprzedaży. Dostępne opakowania to niezmiennie butelka 330 i 500 ml oraz puszka 500 ml.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.