Lodziarnia gotowa do zarabiania w 2 dni – najszybszy biznes na rynku
Biznes nad Morzem czy na Mazurach? To możliwe jeszcze przed szczytem sezonu! Z nowym konceptem mobilnej lodziarni LodyBonano oraz “u Lodziarzy” własny punkt można mieć w zaledwie dwa dni. W pełni wyposażony lokal z ogródkiem dla klientów to niskie koszty inwestycji, atrakcyjny design i wygodna formuła, która umożliwia zmianę lokalizacji w dowolnym momencie.
Franczyzobiorcy mają do wyboru ofertę amerykańskich świderków lub lodów rzemieślniczych. Obie mogą być wzbogacone o kawę, gofry, granity oraz wytrawne kanapki. To pozwala na stworzenie lokalu niezwykle atrakcyjnego dla turystów przebywających nad Morzem, na Mazurach czy w innych wakacyjnych miejscowościach. Co ważne, od momentu podpisania umowy, sieci dostarczają i uruchamiają punkty w 48 godzin, a do ich montażu nie trzeba pozwolenia na budowę.
– Biznes na kołach to koncept, w którym praca partnerów ograniczona jest do minimum. My zajmujemy się przygotowaniem przyczepy i całą logistyką. Właściciel wchodzi na gotowe i od razu może zarabiać – tłumaczy Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci i dodaje: – Nasze lodziarnie wyróżniają się estetycznym wyglądem, starannością wykonania oraz ergonomicznym wnętrzem do pracy. Jednak tym, co najbardziej podnosi ich atrakcyjność, jest strefa relaksu dla klientów. Wygodne stoliki z krzesłami z pewnością przyciągną gości, którzy będą chcieli odpocząć przy lodach czy kawie.
Mobilne lodziarnie to pomysł na dochodową działalność nie tylko latem. Specjalna, zimowa oferta z ciepłymi wypiekami czy kanapkami pozwala prowadzić sprzedaż przez cały rok. Dodatkowo franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie ze strony sieci – dedykowanego opiekuna, indywidualne podejście, podręcznik operacyjny, szkolenia oraz jasne zasady współpracy.
– Działamy w tym biznesie od 18 lat, więc nasze koncepty to gotowy przepis na sukces. Dysponujemy wysokiej jakości maszynami, pełnym zapleczem zaopatrzeniowym oraz produktami, które uwielbiają klienci w całej Polsce. W sumie na mapie kraju funkcjonuje już 300 punktów LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. Ta skala to najlepsze potwierdzenie, że warto nam zaufać – przekonuje Paulina Daniłowicz.
Liczba przyczep w obu sieciach jest ograniczona. Obecnie można je kupić z 10% rabatem. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.