Komunikaty PR

Lodziarnia gotowa do zarabiania w 2 dni – najszybszy biznes na rynku

2021-06-18  |  01:00
Biuro prasowe

Biznes nad Morzem czy na Mazurach? To możliwe jeszcze przed szczytem sezonu! Z nowym konceptem mobilnej lodziarni LodyBonano oraz “u Lodziarzy” własny punkt można mieć w zaledwie dwa dni. W pełni wyposażony lokal z ogródkiem dla klientów to niskie koszty inwestycji, atrakcyjny design i wygodna formuła, która umożliwia zmianę lokalizacji w dowolnym momencie.

Franczyzobiorcy mają do wyboru ofertę amerykańskich świderków lub lodów rzemieślniczych. Obie mogą być wzbogacone o kawę, gofry, granity oraz wytrawne kanapki. To pozwala na stworzenie lokalu niezwykle atrakcyjnego dla turystów przebywających nad Morzem, na Mazurach czy w innych wakacyjnych miejscowościach. Co ważne, od momentu podpisania umowy, sieci dostarczają i uruchamiają punkty w 48 godzin, a do ich montażu nie trzeba pozwolenia na budowę.

– Biznes na kołach to koncept, w którym praca partnerów ograniczona jest do minimum. My zajmujemy się przygotowaniem przyczepy i całą logistyką. Właściciel wchodzi na gotowe i od razu może zarabiać – tłumaczy Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci i dodaje: – Nasze lodziarnie wyróżniają się estetycznym wyglądem, starannością wykonania oraz ergonomicznym wnętrzem do pracy. Jednak tym, co najbardziej podnosi ich atrakcyjność, jest strefa relaksu dla klientów. Wygodne stoliki z krzesłami z pewnością przyciągną gości, którzy będą chcieli odpocząć przy lodach czy kawie.

 

Mobilne lodziarnie to pomysł na dochodową działalność nie tylko latem. Specjalna, zimowa oferta z ciepłymi wypiekami czy kanapkami pozwala prowadzić sprzedaż przez cały rok. Dodatkowo franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie ze strony sieci – dedykowanego opiekuna, indywidualne podejście, podręcznik operacyjny, szkolenia oraz jasne zasady współpracy.

– Działamy w tym biznesie od 18 lat, więc nasze koncepty to gotowy przepis na sukces. Dysponujemy wysokiej jakości maszynami, pełnym zapleczem zaopatrzeniowym oraz produktami, które uwielbiają klienci w całej Polsce. W sumie na mapie kraju funkcjonuje już 300 punktów LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. Ta skala to najlepsze potwierdzenie, że warto nam zaufać – przekonuje Paulina Daniłowicz.

Liczba przyczep w obu sieciach jest ograniczona. Obecnie można je kupić z 10% rabatem. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.