Komunikaty PR

LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska

2022-10-12  |  12:30

LoveBrands Medical, specjalistyczna marka w LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.

 

W 2022 roku zespół LB Medical zrealizował warsztaty „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”. Wydarzenia miały formę on-line i skierowane były do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. W warsztatach udział wzięło łącznie ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy. Celem projektu jest edukacja lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji i wsparcie w rozwoju. LoveBrands Medical zrealizował także interaktywne stoisko. Prace nad projektem objęły przygotowanie elementów graficznych jak i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy. Po stronie agencji leżała również logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja boardu z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. L’Oréal dostarcza specjalistom najnowszą wiedzę z Polski i ze świata w tej dziedzinie, chcąc wspierać zarówno lekarzy, jak i pacjentów.

 

Wraz z rozwojem naszych marek specjalistycznych, dedykowanych dermokosmetyków, chcemy wspierać lekarzy i pacjentów. Optymalna opieka lekarza nad pacjentem, a także relacja, od której często zależy skuteczność leczenia jest bardzo istotna. Bardzo ważne by była ona holistyczna. Chcemy dbać o to, by jakość życia osób ze schorzeniami skóry była możliwie jak najwyższa. Dlatego postanowiliśmy zorganizować serię warsztatów, które pomogą lekarzom w realizacji tego celu, a także będą dla nich istotne w rozwoju zawodowym – mówi Michał Forowicz, Medical and Education Director Poland & Baltics, L'Oréal Polska.

 

Współpraca z takim partnerem jak L’Oréal daje nam ogromną satysfakcję. W LoveBrands Medical, udało się zebrać szerokie kompetencje zespołu i know how, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów związanych ze zdrowiem. Każdy kolejny traktujemy jak wyzwanie, dzięki któremu również możemy wpływać na poprawę jakości zdrowia ludzi. Współpraca z ekspertami z Polski i zagranicy pozwala nam wciąż poszerzać perspektywę naszych działań, nawiązywać wartościowe relacje i patrzeć na zdrowie nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Pamiętajmy, że współpraca naukowców i specjalistów z całego świata przyczynia się do ważnych odkryć w obszarze zdrowia. Cieszymy się, że możemy realizować projekty dla marki, która wspiera rozwój naukowy tych, którzy bezpośrednio troszczą się o nasze zdrowie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.

 

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.