LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska
LoveBrands Medical, specjalistyczna marka w LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.
W 2022 roku zespół LB Medical zrealizował warsztaty „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”. Wydarzenia miały formę on-line i skierowane były do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. W warsztatach udział wzięło łącznie ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy. Celem projektu jest edukacja lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji i wsparcie w rozwoju. LoveBrands Medical zrealizował także interaktywne stoisko. Prace nad projektem objęły przygotowanie elementów graficznych jak i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy. Po stronie agencji leżała również logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja boardu z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. L’Oréal dostarcza specjalistom najnowszą wiedzę z Polski i ze świata w tej dziedzinie, chcąc wspierać zarówno lekarzy, jak i pacjentów.
Wraz z rozwojem naszych marek specjalistycznych, dedykowanych dermokosmetyków, chcemy wspierać lekarzy i pacjentów. Optymalna opieka lekarza nad pacjentem, a także relacja, od której często zależy skuteczność leczenia jest bardzo istotna. Bardzo ważne by była ona holistyczna. Chcemy dbać o to, by jakość życia osób ze schorzeniami skóry była możliwie jak najwyższa. Dlatego postanowiliśmy zorganizować serię warsztatów, które pomogą lekarzom w realizacji tego celu, a także będą dla nich istotne w rozwoju zawodowym – mówi Michał Forowicz, Medical and Education Director Poland & Baltics, L'Oréal Polska.
Współpraca z takim partnerem jak L’Oréal daje nam ogromną satysfakcję. W LoveBrands Medical, udało się zebrać szerokie kompetencje zespołu i know how, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów związanych ze zdrowiem. Każdy kolejny traktujemy jak wyzwanie, dzięki któremu również możemy wpływać na poprawę jakości zdrowia ludzi. Współpraca z ekspertami z Polski i zagranicy pozwala nam wciąż poszerzać perspektywę naszych działań, nawiązywać wartościowe relacje i patrzeć na zdrowie nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Pamiętajmy, że współpraca naukowców i specjalistów z całego świata przyczynia się do ważnych odkryć w obszarze zdrowia. Cieszymy się, że możemy realizować projekty dla marki, która wspiera rozwój naukowy tych, którzy bezpośrednio troszczą się o nasze zdrowie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.