Komunikaty PR

LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska

2022-10-12  |  12:30

LoveBrands Medical, specjalistyczna marka w LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.

 

W 2022 roku zespół LB Medical zrealizował warsztaty „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”. Wydarzenia miały formę on-line i skierowane były do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. W warsztatach udział wzięło łącznie ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy. Celem projektu jest edukacja lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji i wsparcie w rozwoju. LoveBrands Medical zrealizował także interaktywne stoisko. Prace nad projektem objęły przygotowanie elementów graficznych jak i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy. Po stronie agencji leżała również logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja boardu z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. L’Oréal dostarcza specjalistom najnowszą wiedzę z Polski i ze świata w tej dziedzinie, chcąc wspierać zarówno lekarzy, jak i pacjentów.

 

Wraz z rozwojem naszych marek specjalistycznych, dedykowanych dermokosmetyków, chcemy wspierać lekarzy i pacjentów. Optymalna opieka lekarza nad pacjentem, a także relacja, od której często zależy skuteczność leczenia jest bardzo istotna. Bardzo ważne by była ona holistyczna. Chcemy dbać o to, by jakość życia osób ze schorzeniami skóry była możliwie jak najwyższa. Dlatego postanowiliśmy zorganizować serię warsztatów, które pomogą lekarzom w realizacji tego celu, a także będą dla nich istotne w rozwoju zawodowym – mówi Michał Forowicz, Medical and Education Director Poland & Baltics, L'Oréal Polska.

 

Współpraca z takim partnerem jak L’Oréal daje nam ogromną satysfakcję. W LoveBrands Medical, udało się zebrać szerokie kompetencje zespołu i know how, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów związanych ze zdrowiem. Każdy kolejny traktujemy jak wyzwanie, dzięki któremu również możemy wpływać na poprawę jakości zdrowia ludzi. Współpraca z ekspertami z Polski i zagranicy pozwala nam wciąż poszerzać perspektywę naszych działań, nawiązywać wartościowe relacje i patrzeć na zdrowie nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Pamiętajmy, że współpraca naukowców i specjalistów z całego świata przyczynia się do ważnych odkryć w obszarze zdrowia. Cieszymy się, że możemy realizować projekty dla marki, która wspiera rozwój naukowy tych, którzy bezpośrednio troszczą się o nasze zdrowie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.

 

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.