LoveBrands Relations energetycznie dla Fortum

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Firma strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę Fortum w Polsce. Fortum dostarcza energię elektryczną, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Zatrudnia około 8 000 profesjonalistów w krajach nordyckich, bałtyckich oraz w Rosji, Polsce i Indiach. W 2019 roku łączne przychody firmy wyniosły 5,4 mld EUR.
Do zadań agencji należy wsparcie klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz współpracy przy realizacji wskazanych eventów. Ze strony LoveBrands Relations za obsługę kontraktu odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego oraz konsultantka Milena Świątkowska. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą pełnić nadzór strategiczny.
„Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z firmą Fortum, dla której będziemy realizować pełne spektrum działań komunikacyjnych, wspierające osiągnięcie jej strategicznych celów w Polsce. Dzięki naszemu know-how oraz szerokiemu zakresowi usług jesteśmy w stanie prowadzić zintegrowana działania korzystając z potencjału LoveBrands Relations” – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących zapisów umowy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.