LoveBrands Relations energetycznie dla Fortum

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Firma strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę Fortum w Polsce. Fortum dostarcza energię elektryczną, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Zatrudnia około 8 000 profesjonalistów w krajach nordyckich, bałtyckich oraz w Rosji, Polsce i Indiach. W 2019 roku łączne przychody firmy wyniosły 5,4 mld EUR.
Do zadań agencji należy wsparcie klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz współpracy przy realizacji wskazanych eventów. Ze strony LoveBrands Relations za obsługę kontraktu odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego oraz konsultantka Milena Świątkowska. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą pełnić nadzór strategiczny.
„Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z firmą Fortum, dla której będziemy realizować pełne spektrum działań komunikacyjnych, wspierające osiągnięcie jej strategicznych celów w Polsce. Dzięki naszemu know-how oraz szerokiemu zakresowi usług jesteśmy w stanie prowadzić zintegrowana działania korzystając z potencjału LoveBrands Relations” – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących zapisów umowy.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.