MADOGZ wzmacnia dział kreacji
Agencja MADOGZ powiększyła dział kreacji. Do teamu dołączyły Urszula Pięta, która objęła stanowisko Graphic Designera oraz Nira Wasik w roli Content Designera.
Urszula Pięta posiada kilkuletnią praktykę w zakresie poligrafii, specjalizuje się w grafice komputerowej. Przed dołączeniem do zespołu MADOGZ realizowała projekty dla marek Nivea i Henkel. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako operator DTP w firmie Saueressig Polska. Jest absolwentką Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej na kierunku Papiernictwo i Poligrafia.
Nira Wasik przed dołączeniem do MADOGZ pracowała na stanowisku Content Specialist w TUI Polska, gdzie odpowiadała za kompleksową obsługę w zakresie przygotowania treści na potrzeby serwisu tui.pl. Do jej zadań w MADOGZ będzie należała realizacja projektów w mediach społecznościowych z naciskiem na tworzenie angażującego contentu. Nira Wasik jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Reklamy na kierunku Animacja. Prywatnie prowadzi własny punkrockowy projekt muzyczny i rysuje komiksy.
Urszula Pięta i Nira Wasik dołączyły do zespołu kreacji, którym kieruje Tomasz Pastuszka —Creative Director i jeden z założycieli MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.