Masło uwielbiane przez Polaków ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność
Na tegorocznych targach POLAGRA w Poznaniu, 26 września 2022 r. odbyło się uroczyste i oficjalne wręczenie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla masła ekstra Łaciate, którego producentem jest lider branży mleczarskiej SM Mlekpol. Program ten, którego efektem jest nadanie znaku wysokiej jakości produktom spożywczym, prowadzony jest z inicjatywy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ) przyznawany jest wyrobom, które spełniają kryteria, opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Oznaczenie produktu tym znakiem to gwarancja wysokiej i stabilnej jakości, a także pomoc dla konsumentów w wyborze odpowiedniego dla nich produktu.
Polska jest krajem, w którym istnieje silnie zakorzeniona tradycja spożycia masła. Obecnie świadomość konsumentów, poparta wiedzą i badaniami środowisk naukowych i ekspertów żywieniowych, powoduje, że klienci często sięgają po masło. Stawiają jednak na sprawdzone produkty i mają duże zaufanie do znanych, rodzimych marek. Dlatego tak chętnie wybierają masło Łaciate ekstra 200 g. Jest ono podstawowym produktem w zakupowym koszyku wielu Polaków i dobrze wpisuje się także w trend związany z poszukiwaniem wyrobów naturalnych jak najmniej przetworzonych i o jak najprostszym składzie. W maśle znajdziemy zdrowe tłuszcze, które są niezbędnymi składniki w zbilansowanej diecie. Często jest ono wykorzystywane do przygotowania kanapek, potraw na ciepło czy domowych wypieków. Dostarcza cennych składników odżywczych, witamin i energii, niezbędnych do codziennej aktywności. SM Mlekpol wytwarza masło Łaciate z polskiego mleka o najwyższej jakości, według wieloletnich sprawdzonych receptur.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.