Maxi Zoo po raz kolejny przedłuża kampanię „Nasze niskie ceny”!
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
“Nasze niskie ceny” to kampania Maxi Zoo, w ramach której od października 2023 roku klienci sieci mogą kupować prawie 600 produktów w stałych, niezmienionych cenach. Firma ma dla kupujących dobrą wiadomość - kampania została przedłużona do końca czerwca 2024 roku dla tych samych produktów, w tych samych cenach. Oferta obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.
Decyzja o przedłużeniu była podyktowana obecną sytuacją na rynku i potrzebami klientów. To daje opiekunom szansę na przemyślane zakupy bez presji czasu.
Wysoka jakość w stabilnej cenie zawsze była naszym celem i wyznacznikiem. Bierzemy pod uwagę trudną sytuację na rynku, dlatego chcemy dawać opiekunom zwierząt możliwość wykonywania przemyślanych zakupów. Kampania “Nasze niskie ceny” spełnia te potrzeby i oferuje kilkaset produktów wysokiej jakości w stałych cenach. Wierzymy, że decyzja o jej przedłużeniu pomoże klientom w bezstresowym planowaniu zakupów. - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.
Maxi Zoo oprócz proponowania stałych cen zachęca do analizowania etykiet, porównywania produktów i bieżącego monitorowania gazetki oraz kuponów rabatowych pojawiających się w aplikacji Maxi Zoo. To przepis na oszczędność przy zachowaniu wysokiej jakości.
Kampania „Nasze niskie ceny” jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Maxi Zoo w Polsce. Produkty, które są nią objęte, posiadają charakterystyczne, żółte ceny oraz oznaczenia z napisem “ Nasze niskie ceny”. Dzięki temu klienci łatwo je zlokalizują podczas wizyt w sklepach. Regulamin przedłużenia akcji wraz z listą produktów dostępne są ponadto w każdym sklepie stacjonarnym Maxi Zoo w Polsce oraz na stronie https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/.
To kolejne (drugie) przedłużenie kampanii, a Maxi Zoo nie wyklucza kontynuowania jej w przyszłości. Jeśli do tego dojdzie, Maxi Zoo poinformuje konsumentki i konsumentów do 15 czerwca 2024 r. Kampania „Nasze niskie ceny” może zostać także ponowiona w innej formie, dla innych produktów (w całości lub części), w innych cenach.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.