Mazurski Smak bierze się z natury!
W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem „To bierze się z natury”. Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty, powstające z najwyższej jakości polskiego mleka, których wyróżnikiem jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.
Mazurski Smak w malarskiej formie
Pyszny, naturalny smak i tradycyjna receptura płynąca prosto z Mazur. Właśnie takie są twarogi, masła, śmietany oraz mleka i maślanki marki Mazurski Smak. Produkty przywodzą na myśl uwielbiane smaki z kuchni naszych babć. „To bierze się z natury”, czyli tegoroczna nazwa kampanii zaskakuje oryginalną formą, a wyróżniające się akwarelowe kreacje odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty pochodzenia marki. Intensywne działania w połączeniu z malarską formą zapewnią dobrą widoczność kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania produktów, perfekcyjnie łączących tradycję z nowoczesnością.
Korzystając z kontekstu mazurskiego lata, w lipcu i sierpniu działania skierowane będą na silną obecność marki w telewizji, przestrzeni miejskiej na nośnikach typu citylight w całej Polsce, a także intensywną kampanię internetową. Na stronie mazurskismak.pl opowiemy o mazurskim pochodzeniu marki i podkreślimy, dlaczego nasze korzenie przekładają się na smak i jakość produktów mlecznych pod marką Mazurski Smak. Pokażemy flagowe produkty marki komunikowane w ramach kampanii oraz pełen asortyment, aby konsumenci mogli zapoznać się z całą dostępną i szeroką ofertą produktów. Dodamy także kilka wybranych przepisów i przekierujemy użytkowników na portal NajlepszewKuchni.pl, gdzie znajdą różne smakowite zastosowania produktów Mazurskiego Smaku.
Nasze działania zbudują szeroką świadomość marki oraz jej znanych i cenionych produktów. Zależy nam na podkreśleniu ich naturalnego pochodzenia, ponieważ powstają w najczystszym ekologicznie regionie kraju. Kampania ma pokazywać konsumentom, że w swoich sklepach mogą sięgać po naturalne, smaczne i wysokiej jakości produkty mleczne pod marką Mazurski Smak – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialne są agencje Los Mejores, Wavemaker i Clear Channel.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.