Komunikaty PR

McCANN Poland z 11 nominacjami w konkursie Golden Drum

2021-10-14  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dwie kampanie McCANN – Safe Waze 2 Shop oraz Chłopi 2050 – otrzymały łącznie aż 11 nominacji w prestiżowym konkursie Golden Drum 2021, odbywającym się w tym roku pod hasłem „Re:start the future”,  i tym samym walczą o statuetki Złotego Bębna.

Ten wyjątkowy wynik plasuje nas w ścisłej czołówce wiodących agencji z 29 państw naszego regionu, które przystąpiły do tegorocznej edycji konkursu. Co też warto podkreślić i niezmiernie nas cieszy, to fakt, że jesteśmy bezapelacyjnym liderem wśród polskich agencji w konkursie, który jest najważniejszym Festiwalem Kreatywnym w regionie CEE. Serdecznie dziękuję naszym wspaniałym klientom i cudownym zespołom za wypracowanie kampanii, które są tak wysoko oceniane przez czołowych ekspertów z naszej branży. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Festiwal Golden Drum to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy. Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, festiwal powraca w odświeżonej odsłonie z ponad 25% wzrostem liczby zgłoszeń, aby wyłonić najlepsze kampanie z ostatnich dwóch lat. W tym roku agencje reklamowe z Polski przygotowały do Golden Drum łącznie 56 zgłoszeń, które zaowocowały 16 nominacjami, z czego aż 11 przypadło agencji McCANN Poland.

Tegoroczne jury składające się z 58 uznanych ekspertów z branży reklamowej z 28 krajów, doceniło dwa projekty zgłoszone przez McCANN przyznając im aż 11 nominacji:

Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało aż dziewięć nominacji w kategoriach: E. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Apps and Mobile Content; C. ENGAGEMENT, Creative use of Data; C. ENGAGEMENT, Real-time engagement; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; C. e/mCOMMERCE, COMMUNITY & USE OF EXPERIENCE, Community Management; C. COVID-19, E. HEALTH & WELLNESS, Health & Wellness Tech, E. ACTIVATION, Mobile Activation, G. INNOVATION, Innovative use of Technology.

Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało dwie nominacje w kategoriach A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT i B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

Niezwykle się cieszymy z aż jedenastu nominacji w konkursie Golden Drum. To wyróżnienie to namacalny dowód, że jako doskonale zgrany zespół potrafimy tworzyć niezapomnianie kampanie realizujące cele naszych klientów w myśl filozofii McCANN – Truth 2 Meaning, gdzie kreacja, strategia i innowacyjność mają kluczowe znaczenie. To również dowód zaufania jakim obdarzają nas klienci dając nam przestrzeń do realizacji tak odważnych i nieszablonowych pomysłów. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN.

Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej 27. edycji konkurs Golden Drum odbędzie się 15 października br. podczas Grand Award Ceremony w Portorož w Słowenii. Galę będzie można bezpłatnie śledzić online.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.