Komunikaty PR

Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

2021-10-18  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Obsługa marki Wielkopolski wzmacnia kompetencje Agencji w obsłudze marek z branży FMCG.

- To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, Head of Creative w Mint Media.

Za projekt po stronie Agencji odpowiada Account Manager Julia Fiszer, która dodaje: - Oprócz stałej komunikacji w planach mamy także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymujemy również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.

 

W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej. Marka Wielkopolski została stworzona w  2010 roku, od tego momentu stopniowo udziały rynkowe brandu rosną - aktualnie firma ma 7% udziału w całym rynku olejów jadalnych.

 

Więcej o marce, naturze, inspiracjach i wartościach marki opowiadanych nową ideą można dowiedzieć się z mediów społecznościowych:

https://www.facebook.com/olejwielkopolski/

https://www.instagram.com/olej_wielkopolski/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rankomat.pl stawia na agentów Biuro prasowe
2024-09-17 | 16:00

Rankomat.pl stawia na agentów

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków ma problem z wyborem
Media i PR Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty
2024-09-14 | 11:00

Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty

To już ostatnie dni, aby odwiedzić ekspozycję „Jeden na jeden”, organizowaną przez galerię sztuki współczesnej AOKZ WWA. Wystawa to podróż przez zupełnie odrębne
Media i PR Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE
2024-09-13 | 14:00

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta?  Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Konsument

Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli

Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności. Na rozproszonym polskim rynku wciąż dominują indywidualni właściciele i problemem dla nich jest znalezienie rzetelnego lokatora. W razie konfliktu z najemcą wynajmujący zostaje bowiem na lata z zamrożonym majątkiem. Pomóc mogłyby arbitraże zamiast postępowań sądowych oraz dalsza profesjonalizacja rynku.

DlaWas.info

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.