Komunikaty PR

Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

2021-10-18  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina@keypr.pl
500466188
keypr.pl

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Obsługa marki Wielkopolski wzmacnia kompetencje Agencji w obsłudze marek z branży FMCG.

- To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, Head of Creative w Mint Media.

Za projekt po stronie Agencji odpowiada Account Manager Julia Fiszer, która dodaje: - Oprócz stałej komunikacji w planach mamy także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymujemy również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.

 

W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej. Marka Wielkopolski została stworzona w  2010 roku, od tego momentu stopniowo udziały rynkowe brandu rosną - aktualnie firma ma 7% udziału w całym rynku olejów jadalnych.

 

Więcej o marce, naturze, inspiracjach i wartościach marki opowiadanych nową ideą można dowiedzieć się z mediów społecznościowych:

https://www.facebook.com/olejwielkopolski/

https://www.instagram.com/olej_wielkopolski/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.