Komunikaty PR

Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki

2022-02-21  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.26 MB )

Z początkiem 2022 roku Agnieszka Rynecka awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej w Muzeum Polskiej Wódki. Do jej nowych obowiązków należą m.in.: zarządzanie kompleksem muzealnym, tworzenie strategii biznesowej i komunikacyjnej, realizacja założeń budżetowych oraz dalszy rozwój usług.

 

Agnieszka Rynecka w Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku

Agnieszka Rynecka, związana z MPW od początku działalności, jako Manager Muzeum Polskiej Wódki od podstaw stworzyła strukturę organizacyjną, zarządzała zespołem przewodników, a w minionym roku zrealizowała obszerny projekt przebudowy obiektu. Dzięki temu w muzeum pojawiła się m.in. innowacyjna sala do degustacji, nowe interaktywne eksponaty oraz recepcja połączona z salą sprzedaży. Dziś jako dyrektor zarządzająca wprowadza m.in. wystawy czasowe w Kotłowni Muzeum Polskiej Wódki (eventowej części obiektu) oraz nowy, duży projekt kulinarno-rozrywkowy na terenie obiektu.

Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku tworzy wyjątkową przestrzeń na kulturalnej mapie Warszawy. Obiekt mieści się w zrewitalizowanym, zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji na terenie kompleksu Centrum Praskiego Koneser.

Celem Muzeum Polskiej Wódki jest edukacja i wzmacnianie świadomości Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, wśród Polaków i gości zagranicznych. Tu właśnie  pokazujemy ponad 500-letnią historię i tradycję Polskiej Wódki, jako nieodłącznego elementu naszej kultury oraz obyczajów” – mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, twórca idei Muzeum.

Muzeum Polskiej Wódki to jeden budynek, wiele możliwości. W ofercie znajdziemy nowoczesną, interaktywną formę zwiedzania w wersji Standard, Premium, VIP oraz wirtualnej, edukacyjny program Akademia Polskiej Wódki, spersonalizowane szkolenia i wiele innych. Jak podkreśla Agnieszka Rynecka:  „Ostatnie lata to bardzo trudny czas dla sektora turystyki. Mam jednak przekonanie i dowody na to, że atrakcyjność naszego miejsca skutecznie pokonuje te trudności, a to z kolei powoduje dynamiczny powrót do poziomu wyników sprzed pandemii. Dodatkowo szykujemy dla naszych gości kolejne nowości w naszej ofercie, o których będziemy informować na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej”.

 

Wcześniej w Polskiej Organizacji Turystycznej

Przed dołączeniem do zespołu Muzeum, Agnieszka Rynecka m.in. przez 8 lat pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, w której odpowiadała w szczególności za realizację działań marketingowych wybranych Zagranicznych Ośrodków POT. Organizowała także szereg wydarzeń promocyjnych w tym m.in. działania promocyjne Polski na wystawie EXPO 2015 czy podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 we Francji. Posiada bogate doświadczenie w wdrażaniu strategii biznesowych, komunikacji oraz zarządzaniu na rynku polskim i zagranicznym.

 

Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.