Komunikaty PR

Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki

2022-02-21  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.26 MB )

Z początkiem 2022 roku Agnieszka Rynecka awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej w Muzeum Polskiej Wódki. Do jej nowych obowiązków należą m.in.: zarządzanie kompleksem muzealnym, tworzenie strategii biznesowej i komunikacyjnej, realizacja założeń budżetowych oraz dalszy rozwój usług.

 

Agnieszka Rynecka w Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku

Agnieszka Rynecka, związana z MPW od początku działalności, jako Manager Muzeum Polskiej Wódki od podstaw stworzyła strukturę organizacyjną, zarządzała zespołem przewodników, a w minionym roku zrealizowała obszerny projekt przebudowy obiektu. Dzięki temu w muzeum pojawiła się m.in. innowacyjna sala do degustacji, nowe interaktywne eksponaty oraz recepcja połączona z salą sprzedaży. Dziś jako dyrektor zarządzająca wprowadza m.in. wystawy czasowe w Kotłowni Muzeum Polskiej Wódki (eventowej części obiektu) oraz nowy, duży projekt kulinarno-rozrywkowy na terenie obiektu.

Muzeum Polskiej Wódki od 2018 roku tworzy wyjątkową przestrzeń na kulturalnej mapie Warszawy. Obiekt mieści się w zrewitalizowanym, zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji na terenie kompleksu Centrum Praskiego Koneser.

Celem Muzeum Polskiej Wódki jest edukacja i wzmacnianie świadomości Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego, wśród Polaków i gości zagranicznych. Tu właśnie  pokazujemy ponad 500-letnią historię i tradycję Polskiej Wódki, jako nieodłącznego elementu naszej kultury oraz obyczajów” – mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, twórca idei Muzeum.

Muzeum Polskiej Wódki to jeden budynek, wiele możliwości. W ofercie znajdziemy nowoczesną, interaktywną formę zwiedzania w wersji Standard, Premium, VIP oraz wirtualnej, edukacyjny program Akademia Polskiej Wódki, spersonalizowane szkolenia i wiele innych. Jak podkreśla Agnieszka Rynecka:  „Ostatnie lata to bardzo trudny czas dla sektora turystyki. Mam jednak przekonanie i dowody na to, że atrakcyjność naszego miejsca skutecznie pokonuje te trudności, a to z kolei powoduje dynamiczny powrót do poziomu wyników sprzed pandemii. Dodatkowo szykujemy dla naszych gości kolejne nowości w naszej ofercie, o których będziemy informować na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej”.

 

Wcześniej w Polskiej Organizacji Turystycznej

Przed dołączeniem do zespołu Muzeum, Agnieszka Rynecka m.in. przez 8 lat pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, w której odpowiadała w szczególności za realizację działań marketingowych wybranych Zagranicznych Ośrodków POT. Organizowała także szereg wydarzeń promocyjnych w tym m.in. działania promocyjne Polski na wystawie EXPO 2015 czy podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 we Francji. Posiada bogate doświadczenie w wdrażaniu strategii biznesowych, komunikacji oraz zarządzaniu na rynku polskim i zagranicznym.

 

Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.