Komunikaty PR

Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19

2021-10-20  |  09:45
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.

Przedsiębiorcy, klienci i pracownicy firmy Amway połączyli siły, aby wspólnie przeprowadzić kampanię “Together We Can”. Poprzez sprzedaż maseczek ochronnych udało się zebrać 500 000 euro, a dodatkowo firma Amway hojnie wsparła zyski z tej sprzedaży, dzięki czemu wysokość zbiórki wyniosła w sumie milion euro. Akcję promowano hasłem „Chroń siebie. Chroń swoich najbliższych. Pomóż naszym społecznościom.”

“W Amway wierzymy, że warto wykraczać poza utarte sposoby prowadzenia biznesu, by w ten sposób pomagać ludziom żyć lepszym życiem” ­­– mówi Melodie Nakhle, dyrektor zarządzająca Amway na Europę, Afrykę Południową, Australię i Nową Zelandię.

Dlatego też firma Amway zareagowała na kryzys Covid-19, wprowadzając do sprzedaży opakowania 50 jednorazowych, trzywarstwowych maseczek, które filtrują bakterie
ze skutecznością na poziomie 98%.

“Osiągamy globalne wyniki, dając ludziom możliwość prowadzenia zdrowszego życia.
W ramach złożonego zgodnie z naszymi wartościami zobowiązania, zachęcamy przedstawicieli i pracowników Amway do wspierania celów charytatywnych oraz organizacji,
które odzwierciedlają ich pasje i wywierają znaczący wpływ na społeczność lokalną” – wyjaśnia Melodie Nakhle, potwierdzając, że tego rodzaju inicjatywy wpisują się w misję firmy.

W efekcie, na cele charytatywne i do organizacji takich jak Czerwony Krzyż czy organizacje pozarządowe na cele walki z kryzysem Covid-19 w całej Europie trafi łącznie milion euro.
W Polsce będzie to ponad 19 000 euro.

Kampania “Together We Can” rozpoczęła się w 2020 roku, aby wspomóc walkę z Covid-19. Dzięki wpłatom na stronę internetową akcji, firma Amway przekazała do lokalnych organizacji w Europie pierwszą darowiznę w wysokości 135 000 euro. Kolejna wpłata
w wysokości miliona euro jest potwierdzeniem tego, że firma Amway angażuje się
w pomaganiu ludziom w Europie.

*Według raportu 2020 Direct Selling News Global 100.

 

 

O firmie Amway

Amway, którego globalne wyniki sprzedaży w 2020 r. sięgnęły 8,5 miliarda USD, to według rankingu Direct Selling News, Global 100 nr 1 na świecie wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Firmę założono
w 1959 r. w Stanach Zjednoczonych, a dziś oferuje klientom produkty i możliwości biznesowe
za pośrednictwem sieci blisko miliona niezależnych przedstawicieli, obecnych w ponad 100 krajach. Wśród głównych marek Amway wymienić można Nutrilite™ – najlepiej sprzedającą się na świecie markę witamin i suplementów diety*, ARTISTRY™ – markę produktów premium do pielęgnacji skóry
i makijażu, AMWAY HOME™ – kompletną linię produktów do pielęgnacji domu oraz eSpring™ – światowy bestseller wśród systemów uzdatniania wody°.

*Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i suplementów diety, % udział wartościowy sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.

°Źródło: Verify Markets

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.