Komunikaty PR

Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19

2021-10-20  |  09:45
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.

Przedsiębiorcy, klienci i pracownicy firmy Amway połączyli siły, aby wspólnie przeprowadzić kampanię “Together We Can”. Poprzez sprzedaż maseczek ochronnych udało się zebrać 500 000 euro, a dodatkowo firma Amway hojnie wsparła zyski z tej sprzedaży, dzięki czemu wysokość zbiórki wyniosła w sumie milion euro. Akcję promowano hasłem „Chroń siebie. Chroń swoich najbliższych. Pomóż naszym społecznościom.”

“W Amway wierzymy, że warto wykraczać poza utarte sposoby prowadzenia biznesu, by w ten sposób pomagać ludziom żyć lepszym życiem” ­­– mówi Melodie Nakhle, dyrektor zarządzająca Amway na Europę, Afrykę Południową, Australię i Nową Zelandię.

Dlatego też firma Amway zareagowała na kryzys Covid-19, wprowadzając do sprzedaży opakowania 50 jednorazowych, trzywarstwowych maseczek, które filtrują bakterie
ze skutecznością na poziomie 98%.

“Osiągamy globalne wyniki, dając ludziom możliwość prowadzenia zdrowszego życia.
W ramach złożonego zgodnie z naszymi wartościami zobowiązania, zachęcamy przedstawicieli i pracowników Amway do wspierania celów charytatywnych oraz organizacji,
które odzwierciedlają ich pasje i wywierają znaczący wpływ na społeczność lokalną” – wyjaśnia Melodie Nakhle, potwierdzając, że tego rodzaju inicjatywy wpisują się w misję firmy.

W efekcie, na cele charytatywne i do organizacji takich jak Czerwony Krzyż czy organizacje pozarządowe na cele walki z kryzysem Covid-19 w całej Europie trafi łącznie milion euro.
W Polsce będzie to ponad 19 000 euro.

Kampania “Together We Can” rozpoczęła się w 2020 roku, aby wspomóc walkę z Covid-19. Dzięki wpłatom na stronę internetową akcji, firma Amway przekazała do lokalnych organizacji w Europie pierwszą darowiznę w wysokości 135 000 euro. Kolejna wpłata
w wysokości miliona euro jest potwierdzeniem tego, że firma Amway angażuje się
w pomaganiu ludziom w Europie.

*Według raportu 2020 Direct Selling News Global 100.

 

 

O firmie Amway

Amway, którego globalne wyniki sprzedaży w 2020 r. sięgnęły 8,5 miliarda USD, to według rankingu Direct Selling News, Global 100 nr 1 na świecie wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Firmę założono
w 1959 r. w Stanach Zjednoczonych, a dziś oferuje klientom produkty i możliwości biznesowe
za pośrednictwem sieci blisko miliona niezależnych przedstawicieli, obecnych w ponad 100 krajach. Wśród głównych marek Amway wymienić można Nutrilite™ – najlepiej sprzedającą się na świecie markę witamin i suplementów diety*, ARTISTRY™ – markę produktów premium do pielęgnacji skóry
i makijażu, AMWAY HOME™ – kompletną linię produktów do pielęgnacji domu oraz eSpring™ – światowy bestseller wśród systemów uzdatniania wody°.

*Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i suplementów diety, % udział wartościowy sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.

°Źródło: Verify Markets

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.