Komunikaty PR

Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19

2021-10-20  |  09:45
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.

Przedsiębiorcy, klienci i pracownicy firmy Amway połączyli siły, aby wspólnie przeprowadzić kampanię “Together We Can”. Poprzez sprzedaż maseczek ochronnych udało się zebrać 500 000 euro, a dodatkowo firma Amway hojnie wsparła zyski z tej sprzedaży, dzięki czemu wysokość zbiórki wyniosła w sumie milion euro. Akcję promowano hasłem „Chroń siebie. Chroń swoich najbliższych. Pomóż naszym społecznościom.”

“W Amway wierzymy, że warto wykraczać poza utarte sposoby prowadzenia biznesu, by w ten sposób pomagać ludziom żyć lepszym życiem” ­­– mówi Melodie Nakhle, dyrektor zarządzająca Amway na Europę, Afrykę Południową, Australię i Nową Zelandię.

Dlatego też firma Amway zareagowała na kryzys Covid-19, wprowadzając do sprzedaży opakowania 50 jednorazowych, trzywarstwowych maseczek, które filtrują bakterie
ze skutecznością na poziomie 98%.

“Osiągamy globalne wyniki, dając ludziom możliwość prowadzenia zdrowszego życia.
W ramach złożonego zgodnie z naszymi wartościami zobowiązania, zachęcamy przedstawicieli i pracowników Amway do wspierania celów charytatywnych oraz organizacji,
które odzwierciedlają ich pasje i wywierają znaczący wpływ na społeczność lokalną” – wyjaśnia Melodie Nakhle, potwierdzając, że tego rodzaju inicjatywy wpisują się w misję firmy.

W efekcie, na cele charytatywne i do organizacji takich jak Czerwony Krzyż czy organizacje pozarządowe na cele walki z kryzysem Covid-19 w całej Europie trafi łącznie milion euro.
W Polsce będzie to ponad 19 000 euro.

Kampania “Together We Can” rozpoczęła się w 2020 roku, aby wspomóc walkę z Covid-19. Dzięki wpłatom na stronę internetową akcji, firma Amway przekazała do lokalnych organizacji w Europie pierwszą darowiznę w wysokości 135 000 euro. Kolejna wpłata
w wysokości miliona euro jest potwierdzeniem tego, że firma Amway angażuje się
w pomaganiu ludziom w Europie.

*Według raportu 2020 Direct Selling News Global 100.

 

 

O firmie Amway

Amway, którego globalne wyniki sprzedaży w 2020 r. sięgnęły 8,5 miliarda USD, to według rankingu Direct Selling News, Global 100 nr 1 na świecie wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Firmę założono
w 1959 r. w Stanach Zjednoczonych, a dziś oferuje klientom produkty i możliwości biznesowe
za pośrednictwem sieci blisko miliona niezależnych przedstawicieli, obecnych w ponad 100 krajach. Wśród głównych marek Amway wymienić można Nutrilite™ – najlepiej sprzedającą się na świecie markę witamin i suplementów diety*, ARTISTRY™ – markę produktów premium do pielęgnacji skóry
i makijażu, AMWAY HOME™ – kompletną linię produktów do pielęgnacji domu oraz eSpring™ – światowy bestseller wśród systemów uzdatniania wody°.

*Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i suplementów diety, % udział wartościowy sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.

°Źródło: Verify Markets

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.